CBR600 nu e iertatoare, nici o moto nu e tocmai iertatoare si nici o moto de 600 pe carburatie (chiar si docilul CBF600) nu e prea iertatoare. Alea pe injectie sunt in general castrate rau, dar alea pe carburatie nu.
ABS: adauga vreo 6 kg la greutatea motocicletei, dar cred ca merita pe strada, nu stiu pe circuit dar probabil nu, nu pui frana cu cauciucurile reci si pe circuit la o frana violenta cred ca riscul e sa te dai peste cap, nu sa derapezi. Pe ploaie si in acele 2 cazuri pe an in care blochezi roata fata ABS-ul poate face o diferenta, dar cred ca in viata mea nu am avut nevoie de ABS mai mult de vreo 3-4 ori si o singura data m-ar fi salvat de un accident relativ usor, in celelalte cazuri nu s-a intamplat absolut nimic rau (am redresat singur).
Scoala si SS sau nimic: exact, in timpul scolii o sa vezi mai multe si o sa poti sa decizi. Dar, pe SV sau Fazer nu stai drept, ci usor aplecat in fata; daca ai peste 140 stai chiar mai mult aplecat in fata, iar peste 200 probabil stai ca pe SS (ca sa nu iti zboare casca cu cap cu tot
).
In masina eu tin de obicei spatarul scaunului aplecat destul de mult in fata. Nu stiu daca are vreo influenta, dar si scaunele in avioanele de vanatoare sunt aplecate in fata, cu studii serioase in spate. Pe moto stau drept doar daca vreau si vreau doar la sub 50-60 km/h pentru ca am control mai bun, iar la viteza mica chiar vrei sa stai drept in caz ca opresti si pui un picior jos sau daca manevrezi la viteza mica si vrei sa fii cat mai sus sa vezi traficul peste masini.
ABS: adauga vreo 6 kg la greutatea motocicletei, dar cred ca merita pe strada, nu stiu pe circuit dar probabil nu, nu pui frana cu cauciucurile reci si pe circuit la o frana violenta cred ca riscul e sa te dai peste cap, nu sa derapezi. Pe ploaie si in acele 2 cazuri pe an in care blochezi roata fata ABS-ul poate face o diferenta, dar cred ca in viata mea nu am avut nevoie de ABS mai mult de vreo 3-4 ori si o singura data m-ar fi salvat de un accident relativ usor, in celelalte cazuri nu s-a intamplat absolut nimic rau (am redresat singur).
Scoala si SS sau nimic: exact, in timpul scolii o sa vezi mai multe si o sa poti sa decizi. Dar, pe SV sau Fazer nu stai drept, ci usor aplecat in fata; daca ai peste 140 stai chiar mai mult aplecat in fata, iar peste 200 probabil stai ca pe SS (ca sa nu iti zboare casca cu cap cu tot

In masina eu tin de obicei spatarul scaunului aplecat destul de mult in fata. Nu stiu daca are vreo influenta, dar si scaunele in avioanele de vanatoare sunt aplecate in fata, cu studii serioase in spate. Pe moto stau drept doar daca vreau si vreau doar la sub 50-60 km/h pentru ca am control mai bun, iar la viteza mica chiar vrei sa stai drept in caz ca opresti si pui un picior jos sau daca manevrezi la viteza mica si vrei sa fii cat mai sus sa vezi traficul peste masini.