Cu mentiunea ca la garantii next business day n-ai cum face altfel (prin intermediari).
Aidi nu serios. Eu am avut "plăcerea" să discut cu intermediari la ultima intervenție (i.e. last week) "next business day". Timeline:
- luni - sun la Dell - nu merge xyz;
- bine, fă update de BIOS; grargh ok;
- problema încă există, dar se manifestă abia miercuri; în plus, Dell a locked BIOSul bine de tot și acum multi maxim la proc am 27 când procul este la 100% în loc de 33. Because of :TDP: lock by Dell;
- miercuri iar la telefon cu Dell - bă, tot nu merg xyz; mbine, next day shit. Numai că vineri. Mbine.
- joi după amiază sună Dell "localz" cu "n-avem piesa, da` vă anunțăm"; "păi când?!11"; "vă anunțăm";
- sun iar la Dell central - bă ăia pqrstfgm, a ok, we escalate;
- vine dumbassul luni dimineață la 9 jumate; am presupus că i s-a spus că la 11 tre` să plec la munci; mnu; imbecilului îi ia până pe la 12 să schimbe tot (LCD, placa video, placa de bază), apoi se încurcă la configurări; eu deja eram la munci, el trebuia să mi-l aducă funcțional; mdeah. O ajuns pe la 1 jumate.
Acum mere ok, dar le-a luat o săptămână ++ cu next business day și mi-au tufut și frecvența maximă la procesor in the process. Nerd raeg cu Dell support soon©.