Motorsport

Mă așteptam și eu la un bum, ceva, neimpresionant :biggrin:

Mă bucur că-i totul ok tho, putea fi mult mai rău la cum trăgeai de mașină atunci.
 
Feck. :/
Trăgeam, da' nici nu apucasem să trag... tare. Pe slici am avut timpi în zona 1:15-1:16, iar după ce am pus semi Toyo R888R înapoi am început să bag constant 1:13-1:14. Am bătut recordu' personal cu peste 1s şi cu gumele astea tocite am băgat vreo 15-20 de ture sub vechiul record. Toyo sunt aproape pe corzi, au trecut de minim... le fac slici imediat...
 

Attachments

  • IMG20240424134730.jpg
    IMG20240424134730.jpg
    216 KB · Views: 12
  • IMG20240424140952.jpg
    IMG20240424140952.jpg
    338.9 KB · Views: 12
  • IMG20240424112137.jpg
    IMG20240424112137.jpg
    357.4 KB · Views: 11
Last edited:
Meam cum arată ăla pocnit :shocked:

Întrebări - Michelin alea sunt chiar slick sau au avut ceva thread pe ele? Ce model sunt?

Dacă Michelins au fost "făcute slick" este oarecum normal să ai un timp mai bun cu T888R, în general la cauciucuri care nu au fost slicks de la început performanța pică mult de tot după ce-și pierd threads. În același timp chiar dacă este tocit, un cauciuc păstrează destul de bine performanța dacă nu s-au dus de tot threads.
 
De curiozitate, cit te tine un set de anvelope, la cit si cum alergi tu?
Slick, semislick, exista si un al treilea set, mai profilat?
 
De curiozitate, cit te tine un set de anvelope, la cit si cum alergi tu?
Slick, semislick, exista si un al treilea set, mai profilat?
Astea Toyo, poza 3 de mai sus, le am de un pic peste un an. Cam 15 evenimente cu ele si sunt cam gata.
Anterior am avut Nankang NS-2R din 2021 pana un pic din anul trecut. Mai rezistente, da' sunt mai incete cu peste 1s/km. Merg un pic mai bine pe ud pt. că au mai multe canale.
Materialul imbatraneste cel mai mult la suprafata, nu in profunzime. Daca sunt folosite regulat nu se simte asa de grav imbatranirea.
Noah, ăsta de fapt pare că o cedat la interior... well shet.
 
Acum, ce sa zic, mai exista si exceptii. Cand tragi tare de ele nu e ca si cum ai merge pe strada la piata :smile:
Am mai auzit niste teorii cum ca daca e umplut cu azot elimina oxigenul dinauntru si prelungeste viata, altii zic ca sunt unele chimicale, altii zic ca depinde de cate ori a fost scos si bagat pe janta si cu ce masina ... dar la cum le folosesti tu practic teoriile astea nu conteaza.

A few moments later, mi-am adus aminte: de cand am invatat cum se monteaza si demonteaza cauciucurile de pe janta pe masina unui prieten imi dau seama ca nici cauciucurile nu sunt perfecte. Sunt diferite trucuri ca sa muti cauciucul pe janta ca sa rezulte in cat mai putina greutate adaugata, dar per total se vede ca nici cauciucul nici janta nu au material distribuit uniform, deci si probabilitate ca vor ceda intr-un anume punct, in special daca defectele se cumuleaza. Dar deh, in productie avem si tolerante, daca ai avea de ales exemplare din acelasi lot la dispozitie s-ar schimba treaba. Cu conditia sa ai si sculele si cunostiintele potrivite.
 
Last edited:
Back
Top