Hai să dau și eu cu inputul. În general folosesc accesorii originale pentru încărcarea în mașină, de exemplu pentru Galaxy Tab GT-P1000 am încărcător de la Samsung, pentru mașină. Ceea ce-i bine, pentru că drăcia nu vrea să se încarce de la cele 2 chinezării pe care le-am luat de prin benzinării, de exemplu. Am două bucăți încărcătoare care sunt aproape fix cât locașul din brichetă, cu 1-2 porturi USB. Au pe un port scris 1A, pe celălalt 2A. Nu am testat încă foarte riguros consumul de curent, dar cel mai probabil o s-o fac azi (că tot spăl și eu mașina prima oară în 10 luni
). Cele 2 chinezării încarcă ok-ish Nexus 4 (care merge ca GPS), dar guiță la Samsung Galaxy S2 (care merge cu Torque pornit mereu), a.î. S2-ul după câteva ore de condus este mai descărcat decât la început. Nu i se termină bateria, diferența este de câteva procente, dar este clar că terminalul consumă mai mult decât poate trage. iPhone-ul nu am tupeu să-l încarc de la chestiile alea, dar de obicei duce toată călătoria pe bateria lui, folosit doar ca sursă ocazională de muzică (via BT) și ca telefon (conectat tot via BT cu mașina).
Ceea ce pot spune clar este că accesoriile originale se potrivesc în socketurile mașinii mult mai bine și mai solid decât chinezăriile, se "simt" mai bine la atingere - dau impresia de soliditate și materiale de calitate și aș putea pune pariu că la interior sunt mult mai bine construite decât cele chinezești. Ideea este că odată ce dai o sumă de bani pe mașină, o altă sumă de bani pe gadgets, o sumă decentă poate fi investită în accesorii. Poate 15£ poate părea mult pentru un încărcător de mașină (VS 3$), dar când te uiți că gadgetul a costat 300£ și mașina vreo 15-20.000£, parcă nu-ți vine să te calicești.
Ca idee, o comparație foarte interesantă între chargere - de perete, nu de mașină, dar putem extrapola pentru că avem creier - găsiți
aici.