Incarcator auto pt tableta /telefon

chrisTian

Membru
As dori sa ma ajutati sa cheltui banii cu succes.
Caut un incarcator pt tableta /telefon, ceva mai profi. Tableta si telefonul au incarcator micro-usb.
E bun asa ceva ? Skross sau Promate. Ma gandesc ca amperajul mai mare e mai bun, plus garantia mai mare arata increderea producatorului in produsul sau.
 
Dacă mașina îți oprește alimentarea prizei când nu e contactul pus, vezi și stilul "dop" cu două prize, poate fi mai util (e mai mic, nu-l mai scoți din priză, ai 2 mufe pe care le poți folosi cu cabluri de diverse tipuri/forme/lungimi).
 
Preturile sunt infernale, folosesc cateva incarcatoare diverse de pe DX de 2-3 ani si au costat sub 5 dolari bucata, cam de 3 ori mai ieftine decat cel mai ieftin din cele enumerate mai sus. Amperaj: 2A, parca. Probabil se pot fabrica si de 4-5A, dar nu cred ca poti incarca un telefon la 5A.

Ce poate fi "profi" la un incarcator de telefon si ce nevoi speciale ai?
 
miahi: Nu sunt sigur ca te inteleg: daca masina taie alimentarea cand nu e contactul pus, solutia oferita de tine functioneaza ? vs ce am nominat eu, care nu functioneaza ?
Orice incarcator iau, o sa stea in priza masinii. La el aditionez cabluri cu USB la un capat si nano /micro la celalalt.
Diferenta de amperaj intre oferte, conteaza ?
AdrianB1: am nevoi speciale in sensul sa nu parleasca incarcatorul din telefon/tableta, din motive de produs inferior.
 
Pentru tableta are nevoie de 2000mAh. Eu am facut un drum mai lung vara asta in care am folosit tableta (Nexus 7) pusa in bord cu IGO si alimentata de la un port USB al masinii care furniza 500mAh. Dupa ~ 4-5 ore am constatat ca tableta a ramas fara baterie si sa oprit.
 
Și eu folosesc "dop" cu 2 porturi și 2A, luat cu 3$ de pe dx.com (de fapt am luat vreo 5, să fac cadou și să am dacă se defectează). Alimentarea la brichetă trece prin contact, deci îl pot lăsa conectat fără riscul că îmi descarcă încet-încet acumulatorul auto. De putere mai mare nu prea am văzut, sau e posibil să fie fake; are nevoie de aerisire și răcire pentru consum mai mare. Și după ce am dat 100 lei pe un Belkin care s-a prăjit, am renunțat să plătesc brandul. Circuitul de încărcare e în telefon și e suficient de tolerant, iar dacă alimentatorul are probleme atunci nu mai dă curent deloc, n-are cum da mai mult.
 
În general dopurile astea chinezești nu prea se descurcă să furnizeze >1A@5V. Un telefon e ok, o tableta nu prea. E mai mult trial-an-error.

Prețurile pentru astfel de accesorii sunt aberante la magazinele din România, as încerca să iau de pe DX cu livrare in Ro - linkie.
 
PS: pe dx găsești și alimentatoare auto ce se montează in-dash, legate direct la instalația electrică, și cu un fir pe care îl amplasezi într-un loc convenabil.
 
DX vine in 3saptamani la posta; mie imi tb mult mai devreme.
Legat de protectia alimentatorului din telefon, am vazut ca se plang una-doua persoane ca dupa ce a stat la incarcat in masina, telefonul respectiv nu a mai putut fi incarcat.
 
Uzual ce se întâmplă când pui telefonul la încărcat în mașină e că îl lipești pe geam, la soare, și-l folosești și ca GPS and stuff (adică mult CPU, display tot timpul); dacă mai e și negru și mai bine. Telefonul se încălzește mai mult decât normal, așa că un circuit de încărcare mai prost (care nu face shutdown termic) poate să se bușească.
 
De-asta mi-am luat un suport de smartphone care se prinde pe gura la ventilație, să fie răcit de aerul condiționat. Altfel, în soare, nu numai că se încinge de-l ia naiba și funcționează defectuos, da' riscă acumulatorul să facă POC!

Dacă te ajută cu ceva, îți pot da un alimentator din ăsta „dop” să-ți faci damblaua cu el, dacă trebuie urgent și nici nu vrei să dai o poală de bani pe unul.
 
Depinde de masina, la mine e alimentata bricheta si fara contact si mi se pare mai ok ca nu se opreste incarcarea telefonului daca am de facut drumuri cu opriri dese si nu las motorul pornit. Eu am suport de parbriz, dar vara cat folosesc gps-ul se incalzeste fiindca sta in soare si am dat una din gurile de ventilare in sus sa-l bata in coada si sta rece.
 
La 50 RON Promate-ul ala cred ca merita incercat, mai ales daca poti conecta 2 chestii la el. Sper doar sa si mearga cu telefon + tableta. Eu pt masina am un incarcator HTC de vreo 4 ani, merge fara nici o problema. Chinezarii de 5-10 lei am vreo 5, niciuna nu a fost in stare sa incarce un HTC One Mini in timp ce rula Waze, primeam notificare ca telefonul consum mai mult decat primeste...
 
Azi am facut o proba cu o chinezarie de vreo 5$, telefonul pus pe post de GPS cu OSMAND, am plecat de acasa cu bateria la 10% si am ajuns la birou la 37%. Chinezaria pretinde 3A si are 2 mufe USB.

Pana la 50 de lei e cale lunga.
 
Mersi puterfixer de oferta. Tb sa o refuz, pt ca imi va trebui pe termen lung un asemenea dispozitiv.
O sa iau varianta de 3A, vad ca la AdrianB1 a functionat in parametri. Sper ca si la un drum de 10ore o sa se comporte impecabil.
 
Am facut cam 24 de ore pana in Viena si inapoi saptamana trecuta cu dracia aia mica si nu a avut nici pe naiba; a avut permanent un telefon legat la ea, folosit ca GPS.

Singura problema e ca in unele mufe nu face contact bine, de pilda in cea din Dacia. E rasista si xenofoba, chinezaria naibii.
 
  • Like
Reactions: Neo
Sau poate că, într-adevăr, cele chinezești sunt mai mici și mai subțiri decât cele europene; de-asta menționam modelul negru, nu cel alb la care a fost dat link, fiindcă ăla - din experiență proprie - intră chiar cu puțin efort. :biggrin:
 
Hai să dau și eu cu inputul. În general folosesc accesorii originale pentru încărcarea în mașină, de exemplu pentru Galaxy Tab GT-P1000 am încărcător de la Samsung, pentru mașină. Ceea ce-i bine, pentru că drăcia nu vrea să se încarce de la cele 2 chinezării pe care le-am luat de prin benzinării, de exemplu. Am două bucăți încărcătoare care sunt aproape fix cât locașul din brichetă, cu 1-2 porturi USB. Au pe un port scris 1A, pe celălalt 2A. Nu am testat încă foarte riguros consumul de curent, dar cel mai probabil o s-o fac azi (că tot spăl și eu mașina prima oară în 10 luni :biggrin:). Cele 2 chinezării încarcă ok-ish Nexus 4 (care merge ca GPS), dar guiță la Samsung Galaxy S2 (care merge cu Torque pornit mereu), a.î. S2-ul după câteva ore de condus este mai descărcat decât la început. Nu i se termină bateria, diferența este de câteva procente, dar este clar că terminalul consumă mai mult decât poate trage. iPhone-ul nu am tupeu să-l încarc de la chestiile alea, dar de obicei duce toată călătoria pe bateria lui, folosit doar ca sursă ocazională de muzică (via BT) și ca telefon (conectat tot via BT cu mașina).

Ceea ce pot spune clar este că accesoriile originale se potrivesc în socketurile mașinii mult mai bine și mai solid decât chinezăriile, se "simt" mai bine la atingere - dau impresia de soliditate și materiale de calitate și aș putea pune pariu că la interior sunt mult mai bine construite decât cele chinezești. Ideea este că odată ce dai o sumă de bani pe mașină, o altă sumă de bani pe gadgets, o sumă decentă poate fi investită în accesorii. Poate 15£ poate părea mult pentru un încărcător de mașină (VS 3$), dar când te uiți că gadgetul a costat 300£ și mașina vreo 15-20.000£, parcă nu-ți vine să te calicești.

Ca idee, o comparație foarte interesantă între chargere - de perete, nu de mașină, dar putem extrapola pentru că avem creier - găsiți aici.
 
Problema cu chargerele originale e ca sunt mari si proiectate cu curu' dpdv al design-ului.

De exemplu - accesoriu original Samsung. E cam de 2 ori mai mare decat trebuie si prea lung, nu il pot lasa infipt in priza, e foarte vizibil. Nu am chef sa alerg dupa geamuri de masina, pentru ca unui 'trecator' i s-a parut interesant. Un dop chinezesc de 20 de lei, intra la fix in priza si nici macar nu se vede.
 
Eu d'ala am de 2A. E ok ca nu-l las in priza tot timpul si cablul e destul de lung ca ajunge pana in spate. Fiindca am o singura bricheta in fata folosesc un splitter si incarcatorul de obicei ramane in el.
 
Back
Top