Firme neserioase

Hatshepsut

Membru Senior
Joined
Jun 28, 2005
Messages
116
Ca tot am vazut topicul... o luam punctual:

1. Astral

Intotdeauna mi s-a raspuns la 9399. Ca uneori a durat mai mult, alteori mai putin, probabil ca acest lucru a depins de personalul alocat pe tura de noapte sau de disponibilitatea operatorilor de peste zi.
Niciodata nu m-au tratat ca pe o dobitoaca atunci cand, in timpul descrierii problemei, m-am impotmolit.
Nu contest ca au si minusuri, din pacate insa, nu cred ca depinde de ei.

2. Calitatea serviciilor/tech. support

Personal nu inteleg de ce trebuie sa se ajunga la cearta pt. ca o problema sa fie rezolvata, intr-un fel sau altul. recunosc, uneori imi vine sa dau cu telefonul de pamant. Insa, un borcan de miere turnat urgent in cap si excelentul zambet Colgate afisat in momentul in care apar probleme pot duce mult mai lesne la rezolvarea lor.

Firmele/companiile/intreprinderile la ora actuala dispun de personal mixt (in sensul de categorie de varsta, educatie - 7 ani de-acasa, studii, situatie financiara), incepand de la posturile normale pana la cele mai inalte functii. Tinand cont de acest aspect, nu pot decat sa sugerez o simpla metoda: avem probleme? Ok, ne urmarim interesul si suntem insistenti, fara a deveni "ghimpe in coaste". In mod cert se va rezolva... la un moment dat. tinand cont de finalitate, mai calcam sau nu mai calcam prin locul respectiv. Nimeni nu ne obliga sa cumparam de la Gheorghe, daca angajatii lui nu stiu sa trateze cu respect o situatie mai delicata.

Per total inca mai avem de invatat. Trebuie sa fim toti putin mai open minded.

3. Sindromul "Hai sa facem de rusine persoana (fizica/juridica) X si sa rada tot netul de ea

Ei... aici nu-mi place cum stau lucrurile. Nu contest faptul ca unii dintre voi au tot dreptul sa-si iasa din pepeni. dar nu asa se procedeaza. Problemele de acest gen se rezolva la locul cu pricina sau la OPC. NIMIC nu se va schimba daca stam si aruncam cu pietre in X si Y.

Din pacate insa, personalul OPC menit sa se ocupe de acest domeniu este fie in inferioritate dpdv al cunostintelor legate de rezolvarea unei probleme, fie coruptibil.
Si uite asa revenim la vechea poveste cu educatia si firul logic al unei actiuni.

Sunt enorm de multe de spus... iar discutiile virtuale sunt limitate de lipsa de timp si teribilismul unor useri (din fericire de pe alte forumuri; aici, slava Domnului, nu l-am intalnit decat la un masochist care vroia poze cu mine :biggrin:).
 

hulubei

questionable intruder
Joined
Aug 1, 2004
Messages
3,015
Când te arde buza, nu poţi aştepta să se termine măgăria unor angajaţi. Mai ales când dai nişte bani grei pe nişte servicii proaste. Iar partea cu schimbatul nu se poate aplica mereu pentru simplul fapt că uneori nu ai alternativă.

Ah şi eşti urâtă?
 

Hatshepsut

Membru Senior
Joined
Jun 28, 2005
Messages
116
:biggrin: :cool: Cu spume. Grasa... cu cosuri, miopie... strabism... am burta de la bere si sunt pitica. De atata frustrare nu vezi ce avatar mi-am pus?

Romanul foileton de mai sus cuprinde si OPC.
Daca arde buza, iar situatia nu poate fi rezolvat cu nimeni (incluziv cu conducerea) dintr-o firma, atunci OPC devine solutia optima. NU veti impiedica repetarea anumitor magarii daca mergeti sa faceti scandal si, cu chiu cu vai, vi se rezolva problema. Parerea mea este ca, daca tot vreti sa schimbati ceva, nu "hai sa-l facem p-ala de ras pe forumuri" este solutia.

NB: este foarte important sa stiti foarte bine clauzele certificatului de garantie pe care-l semnati. Conditiile difera de la firma la firma... iar daca unele firme se comporta decent si incearca sa faca tot posibilul pt. ca acel client sa beneficieze de un business corect pt. ambele parti, ale firme nu procedeaza la fel.
 

hulubei

questionable intruder
Joined
Aug 1, 2004
Messages
3,015
Eu mă refeream spre exemplul la cazul în care am o firmă, am nevoie de net şi singurul furnizor din zonă îşi bate efectiv joc de mine pe banii mei graşi. OPC nu mă ajută decât să rămân fără net şi cu mulţumirea că am fost un om cinstit şi că probabil după încă 100 ca mine va exista în final un user fericit.
 

Pisoi

Monsieur Pussycat
Sugar daddy
Joined
Oct 10, 2003
Messages
1,375
3. Sindromul "Hai sa facem de rusine persoana (fizica/juridica) X si sa rada tot netul de ea

Ei... aici nu-mi place cum stau lucrurile. Nu contest faptul ca unii dintre voi au tot dreptul sa-si iasa din pepeni. dar nu asa se procedeaza. Problemele de acest gen se rezolva la locul cu pricina sau la OPC. NIMIC nu se va schimba daca stam si aruncam cu pietre in X si Y.
Really? Din experienţa americană (a altora), îţi pot spune cu mâna pe suflet că o grămadă de firme, care se căcau regulat pe plângerile de la Better Business Bureau, au sărit ca arse odată ce au apărut site-uri de tipul XYZsucks.com, au fost criticate pe bloguri cu trafic intens sau în presa de largă circulaţie.

Poţi să depui toate plângerile din lume, atât timp cât nu li se face publicitate. :wink:
 

Hatshepsut

Membru Senior
Joined
Jun 28, 2005
Messages
116
Eeeeee.. pai mai pisoi, daca ne gandim numai la noi, atunci nu mai postam pe forumuri pt. binele suprem, ca nu ne face deloc onoare :smile:.
 

Pisoi

Monsieur Pussycat
Sugar daddy
Joined
Oct 10, 2003
Messages
1,375
E foarte corect să te plângi pe forumuri, cu condiţia ca reprezentanţii firmei să aibă drept la replică.

Suntem în era Google Alerts. Nu e vina mea că firma XYZ e atât de rămasă în urmă că nu monitorizează Google pentru orice apariţie a numelui XYZ pe Net.
 

Hatshepsut

Membru Senior
Joined
Jun 28, 2005
Messages
116
De acord cu lipsa de monitorizare.
Te asigur, insa, ca acea categorie de firme care nu isi da interesul pt. propria imagine va disparea cu timpul. dar pana atunci vor continua sa faca magarii. Cu toate topicurile deschise pe toate forumurile.

Totusi, sa trimiti economicul pe capul cuiva ca sa-ti satisfaci setea de razbunare este... low. Trimite OPC-ul. Nu ca o vendeta, ci in dorinta de a rezolva un aspect negativ. Ai sanse sa rezolvi un - (minus). Mici, dar ai sanse.

NB: cand am zis pisoi, ma refeream la hulubei. Am uitat ca exista feline pe bune pe xf :biggrin:.
 

hulubei

questionable intruder
Joined
Aug 1, 2004
Messages
3,015
Ce mi-e OPC, ce mi-e Garda? Poate dacă-şi bate joc de clienţi, îşi bate joc şi de „stat” şi atunci cu ce sunt eu mai fraier că plătesc toate dările şi unul îşi umflă burta şi-mi râde un nas. Deci tot bine fac şi cu Garda.
 

Pisoi

Monsieur Pussycat
Sugar daddy
Joined
Oct 10, 2003
Messages
1,375
Ce face OPC-ul? În cel mai bun caz, le trânteşte o amendă. So what?

În schimb, povestea mea de pe Net va rămâne ani de zile şi va fi citită, poate, de zeci de mii de potenţiali clienţi, producând pierderi mult mai mari decât o amendă. Încă nu contează dar, în maxim 10 ani, treaba se va schimba.
 

Pisoi

Monsieur Pussycat
Sugar daddy
Joined
Oct 10, 2003
Messages
1,375
Originally posted by Xllerator
Sau IQ-ul mai ridicat in Capitala, for that reason... :rolleyes:
Clar. Sunt mai înalţi.
 

Hatshepsut

Membru Senior
Joined
Jun 28, 2005
Messages
116
Originally posted by hulubei
Ce mi-e OPC, ce mi-e Garda? Poate dacă-şi bate joc de clienţi, îşi bate joc şi de „stat” şi atunci cu ce sunt eu mai fraier că plătesc toate dările şi unul îşi umflă burta şi-mi râde un nas. Deci tot bine fac şi cu Garda.

Pai... daca ajung PREA multi clienti la OPC in privinta aceleiasi firme... lucrurile nu se vor rezuma doar la o amenda.

În schimb, povestea mea de pe Net va rămâne ani de zile şi va fi citită, poate, de zeci de mii de potenţiali clienţi, producând pierderi mult mai mari decât o amendă. Încă nu contează dar, în maxim 10 ani, treaba se va schimba.

Asta in cazul in care un procent MULT mai mare de utilizatori de PC-uri se vor informa inainte de a achizitiona. Experienta insa, din pacate, imi spune altceva.
 

hulubei

questionable intruder
Joined
Aug 1, 2004
Messages
3,015
Hatshepsut, te contrazici! Păi ori te duci să-i bagi în sperieţi să nu mai păţească şi alţii ori te duci şi apoi aştepţi să mai păţească şi alţii. Nu vrei control la sânge dar totuşi vrei control la sânge că se vor mai duce şi alţii. Eşti tânără şi neliniştită! :tongue:
 

Hatshepsut

Membru Senior
Joined
Jun 28, 2005
Messages
116
Politia economica face un lucru, OPC-ul face altceva.
Domeniile de activitate sunt diferite, chiar daca au menirea sa dea dureri de cap. Stiu ca este vorba de o chestiune de ... "detaliu nesemnificativ", dar exact acest detaliu conteaza.

Tanara? Vai merci!! Nelinistita? :biggrin: Ca un tipar :rolleyes: .
 

hulubei

questionable intruder
Joined
Aug 1, 2004
Messages
3,015
OMFG! Să notăm în calendar!
Pentru tine chiar aş face unul dar eu nu am nimic de spus despre nici o firmă serioasă pentru că tot aici am zis despre toate.
 

Cosmin_C

melomaniac
Joined
Jul 19, 2004
Messages
3,362
Mda, cred ca ar fi un topic foarte pustiu... cel despre firme serioase. :frown: Chestia e ca practic toate firmele pot sa o ia pe aratura din cand in cand, chiar si cele care de obicei isi fac datoria cum trebuie. Si sa nu va inchipuiti ca se intampla doar in Romania, peste tot e la fel...
 
K

kronosro

Guest
Originally posted by Cosmin_C
Mda, cred ca ar fi un topic foarte pustiu... cel despre firme serioase. :frown: Chestia e ca practic toate firmele pot sa o ia pe aratura din cand in cand, chiar si cele care de obicei isi fac datoria cum trebuie. Si sa nu va inchipuiti ca se intampla doar in Romania, peste tot e la fel...

Problema e ca in Romania, daca au "calcat" 1 data pe alaturi si nu s-a intimplat nimic, vor incepe sa "mearga" pe alaturi fara nici o jena. Sint curios, citor firme neserioase l-i s-au ridicat autorizatiile de functionare dupa ce au fost inregistrate plingeri (serioase, nu mici magarii) la OPC sau in alte parti.
Poate doar daca te duci cu OPC-ul si cu vreo televiziune pe cap, sa se faca ceva; altfel ne rupem gura (degetele) pe forumuri...
 
Top Bottom