1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Vând Gigabyte GV-N56GOC-1GI

Discussion in 'Vând hardware' started by korby, May 13, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. korby

    korby The Cleavemaster

    www.gigabyte.com/products/product-page.aspx?pid=3881

    Luată în 2011 de la IT Direct, teoretic ar trebui să mai aibă câteva luni de garanție. Mâine o să pot să văd exact. Pt. a evita diverse situații, aș prefera s-o dau în zona Alba-Cluj.

    400 de lei. Contact pe PM sau YM din profil. Telefon puteți cere pe PM.
     
  2. korby

    korby The Cleavemaster

    Pe bonul de service (placa a înlocuit o mai veche eVGA GTX260) nu este trecută perioada de garanţie, am trimis mail la IT Direct, să vedem ce şi cum.
     
  3. miahi

    miahi Wizzard

    Dacă e înlocuită în service, perioada de garanție ține de obicei cât cea pentru placa inițială. Adică dacă ai o placă cu 2 ani garanție, ți se strică în ultima săptămână de garanție și e înlocuită cu una nouă, placa "nouă" are garanție o săptămână. Dar nu mi-e clar cum e înlocuită în service cu o placă de 3 ori mai rapidă :smile:.
     
  4. korby

    korby The Cleavemaster

    De 3 ori mai rapidă? Hai serios. :smile: Şi GTX-u' 260 a înlocuit o altă placă, eVGA 9800GTX, şi a beneficiat de garanţie full-time. De-asta am întrebat, ştiind că Gigibuţ dă garanţie 3 ani.

    Şi ca o paranteză, lucrând în domeniu am văzut că depinde de furnizor. În majoritatea cazurilor se dă garanţie completă, adică produsul e totuşi nou. La unii furnizori am văzut că dau doar 2-3 ani pt. stick-urile USB înlocuite, în loc de 60/99 de luni.
     
  5. LNT

    LNT Meşter Strică-Tot

    Deci tu ti-ai facut upgrade de la 9800GTX la GTX560 pe garantie?
     
  6. Neo

    Neo Motan agresif

    Cam asta. În general, dacă faci RMA direct la producător, garanția se calculează ca fiind pentru un produs nou afaik. Am un stick Corsair Survivor USB 3.0 care a înlocuit un Corsair Survivor USB 2.0 luat de la PCGarage care a crăpat inexplicabil când l-am conectat la mașină lol. RMAul a fost făcut direct la Corsair, trimis cu Royal Mail în Olanda, primit replacement prin curier în <1 săptămână, dacă se strică și ăsta se urmează aceeași cale, dar aici garanția este lifetime, deci mno.

    Se întâmplă, 9800GTX erau faimoase pentru rata în care crăpau, mai ales cu răcirea stock și la fel și GTX260.

    Miahi uită că GTX560 este 560, nu 560Ti, deci nici vorbă de 3x mai rapidă, dar produsul se înlocuiește pe garanție cu unul echivalent dacă nu mai este în producție/stoc. Astfel, dacă de exemplu mie îmi crapă GTX680ul de la EVGA, fac RMA la EVGA și primesc GTX780. Nu GTX780Ti, dar oricum 780 este semnificativ mai rapid decât 680.

    So yeah. Se poate, nu este nemaiîntâlnit, nu văd problema. Este un lucru bun pentru că investiția se păstrează oarecum intactă, deși devalorizarea în cazul plăcilor video este masivă, mai ceva ca la mașinile noi :smile:
     
  7. Foxter

    Foxter Membru Senior

    Chiar depinde de producator daca garantia se reinoieste cand primesti un produs nou in garantie.

    De exemplu MadCatz considera garantia din momentul cumpararii produsului initial chit ca a fost schimbat sa zicem de 3 ori.

    In schimb ofera piese de schimb gratuit si la 5 ani dupa ce produsul a fost lansat daca le mai are prin depozit. In plus chiar si un user care si-a stricat singur ceva la un produs de al lor si admite asta va primi spare parts daca sunt disponibile sau daca are rabdare cateva luni pana devin disponibile.

    Iar daca garatia a expirat si userul ii contacteaza la cateva zile dupa, ii ofera garantie.

    Daca userul e in UK sau Irlanda, el plateste transportul pt produsul defect iar MadCatz plateste transportul pt replacement. Tarile mai departate de depozitul lor din UK nu mai trebuie sa trimita inapoi produsele stricate.

    Partile mai putin bune la ei sunt faptul ca cer neaparat ceva proof of purchase (chitanta/factura, screenshot cu email order confirmation sau chiar bank statement cu cumpararea produsului) ca sa faca RMA la un produs.
     
  8. korby

    korby The Cleavemaster

    Split? :smile:
     
  9. AdrianB1

    AdrianB1 Membru Senior

    Neh, thread rename: there has been 0 posts ... :tongue:
     
  10. korby

    korby The Cleavemaster

    Se pare că IT Direct răspunde cam greu la mail-uri, așa că cel puțin momentan să presupunem că placa nu are garanție. Mâine bag și poze.
     
  11. korby

    korby The Cleavemaster

    Mda, "mâine". Iaca poze reale.

    Pasta a fost schimbată recent, de aproximativ o lună are un strat nou de AC MX-4.
     

    Attached Files:

  12. korby

    korby The Cleavemaster

    Oarecum negociabil.
     
  13. korby

    korby The Cleavemaster

    Revine în actualitate, 300 de lei. Sau schimb pe o placă cu bracket low profile, preferabil pe 128 de biţi şi neapărat cu răcire pasivă.
     
  14. miahi

    miahi Wizzard

    Nu prea există combinația răcire pasivă + low profile + 128bit. Cu 64-bit găsești doar vreo câteva plăci mai bune, ex: Asus GT730 2GB.
     
  15. korby

    korby The Cleavemaster

    Da, ştiam şi eu de BRK-urile de la Asus. Speranţa moare ultima!

    Oricum, având în vedere că una de-aia nouă e sub 300 de lei (în mod normal, ce-i cu preţul ăla la Garaj?!), cine vine cu una luată de maxim 1-2 săptămâni, oferta e schimb 1-1 fără alte diferenţe.
     
  16. korby

    korby The Cleavemaster

    Sold.
     
Thread Status:
Not open for further replies.