Vând dashcam-ul Viofo A119S luat în ianuarie 2017 și nefolosit.
Specificații: http://viofo.ro/camera-auto-dvr-viofo/Viofo-A119S-GPS
În pachetul original:
Accesorii suplimentare:
Cardul e folosit până când se umple în fișiere de 1-2-3-5-10 minute (la alegere), apoi cele mai vechi fișiere sunt suprascrise. Fișierele protejate (prin apăsarea pe butonul de incident sau prin declanșarea senzorului de impact cu sensibilitate în 3 trepte) vor fi păstrate.
Rezoluțiile de filmare și fotografiere din senzorul Sony de 4MP sunt 1080p 60fps sau 30fps, și 720p 120/60/30fps. Unghiul de filmare e de 135 grade, nu foarte wide ca să distorsioneze pe margini dar cuprinzător pentru tot ce vezi prin parbriz. Wide Dynamic Range asigură expunerea corectă a zonelor întunecate și foarte luminoase pe timp de noapte (unde bat farurile), ca să fie lizibile și plăcuțele de înmatriculare. În mod parcare poate continua înregistrarea cât ține capacitorul încorporat la 1-5-15fps. Poate face și timelapse din cadre luate la 0,1-0,2-1-2-5-10-30-60-300-600 secunde. După ultimul firmware au apărut opțiunile de format video MP4/TS, bitrate normal/înalt, și claritate (sharpening) în 3 pași. Encoderul h.264 ar trebui să înregistreze liniștit multe ore pe un card de 32GB.
Pe video pot fi imprimate modelul camerei, viteza și/sau coordonatele GPS, și un text oarecare (numărul de înmatriculare). Coordonatele GPS sunt înregistrate pe un track separat de date în fișierul mp4 și, cu un video player special, poate fi redat video lângă o hartă google maps pe care e afișat traseul și poziția.
Microfonul încorporat poate fi oprit permanent sau doar la alegere, poate face și poze în timp ce merge filmarea, ecranul se stinge după un timp predefinit, LED-ul de status/înregistrare și bipăiturile pot fi dezactivate pentru a fi cât mai puțin intruzivă la bord.
Funcțiile de lane assist și frontal collision warning s-ar putea să fie de folos (dar cel puțin trebuie ca liniile dintre benzi să fie vizibile, ceea ce în Ro nu e neapărat valabil ).
Camera nouă la importator e acum 585 lei, filtrul de polarizare încă 65, alimentatorul DC-DC încă 40, cardul de memorie vreo 130 lei. Le ofer pe toate la 500 lei, cu nota că s-ar putea să fie o idee bună în viitor să luați un card A1 dacă tot s-a inventat tehnologia. Expediere prin poșta germană și livrare în țară cu Urgent Cargus, inclusă.
PS: aș încărca niște poze da' contul meu imgur era legat de autentificarea prin Google, care tocmai a oprit API-ul serviciului Google+, și-s blocat pe dinafară, fmm. Picspam pe whatsapp pentru cine vrea.
Specificații: http://viofo.ro/camera-auto-dvr-viofo/Viofo-A119S-GPS
În pachetul original:
- Dashcam-ul cu folia încă pe ecran
- 2 suporți adezivi pentru parbriz fără GPS
- 1 senzor GPS adeziv care funcționează și ca suport, și firul de alimentare poate rămâne înfipt în senzor chiar dacă dai jos dashcam-ul
- 1 sticker dublu adeziv 3M
- Manual
- Cablu de alimentare USB-MiniUSB de vreo 3 metri
- Cleme de prindere adezivă pentru cablu (dacă nu-l tragi prin stâlp)
Accesorii suplimentare:
- Filtru de polarizare snap-on, cu folia pe el
- Alimentator DC-DC pentru montare în bord, cu siguranță și fire de conectare directă la contact, și cablu lung tot de vreo 3 metri
- Alimentator de brichetă de la o cameră DOD, cu fir lung de 3 metri
- Card SanDisk Ultra SD-XC de 64GB, clasa 10, UHC-I, nou - deși importatorul recomandă carduri High Endurance / MLC / A1, nu de-astea „normale”.
Cardul e folosit până când se umple în fișiere de 1-2-3-5-10 minute (la alegere), apoi cele mai vechi fișiere sunt suprascrise. Fișierele protejate (prin apăsarea pe butonul de incident sau prin declanșarea senzorului de impact cu sensibilitate în 3 trepte) vor fi păstrate.
Rezoluțiile de filmare și fotografiere din senzorul Sony de 4MP sunt 1080p 60fps sau 30fps, și 720p 120/60/30fps. Unghiul de filmare e de 135 grade, nu foarte wide ca să distorsioneze pe margini dar cuprinzător pentru tot ce vezi prin parbriz. Wide Dynamic Range asigură expunerea corectă a zonelor întunecate și foarte luminoase pe timp de noapte (unde bat farurile), ca să fie lizibile și plăcuțele de înmatriculare. În mod parcare poate continua înregistrarea cât ține capacitorul încorporat la 1-5-15fps. Poate face și timelapse din cadre luate la 0,1-0,2-1-2-5-10-30-60-300-600 secunde. După ultimul firmware au apărut opțiunile de format video MP4/TS, bitrate normal/înalt, și claritate (sharpening) în 3 pași. Encoderul h.264 ar trebui să înregistreze liniștit multe ore pe un card de 32GB.
Pe video pot fi imprimate modelul camerei, viteza și/sau coordonatele GPS, și un text oarecare (numărul de înmatriculare). Coordonatele GPS sunt înregistrate pe un track separat de date în fișierul mp4 și, cu un video player special, poate fi redat video lângă o hartă google maps pe care e afișat traseul și poziția.
Microfonul încorporat poate fi oprit permanent sau doar la alegere, poate face și poze în timp ce merge filmarea, ecranul se stinge după un timp predefinit, LED-ul de status/înregistrare și bipăiturile pot fi dezactivate pentru a fi cât mai puțin intruzivă la bord.
Funcțiile de lane assist și frontal collision warning s-ar putea să fie de folos (dar cel puțin trebuie ca liniile dintre benzi să fie vizibile, ceea ce în Ro nu e neapărat valabil ).
Camera nouă la importator e acum 585 lei, filtrul de polarizare încă 65, alimentatorul DC-DC încă 40, cardul de memorie vreo 130 lei. Le ofer pe toate la 500 lei, cu nota că s-ar putea să fie o idee bună în viitor să luați un card A1 dacă tot s-a inventat tehnologia. Expediere prin poșta germană și livrare în țară cu Urgent Cargus, inclusă.
PS: aș încărca niște poze da' contul meu imgur era legat de autentificarea prin Google, care tocmai a oprit API-ul serviciului Google+, și-s blocat pe dinafară, fmm. Picspam pe whatsapp pentru cine vrea.