Problema pornire Citroen C3

Foxter

Membru Senior
Azi dimineata cand am vrut sa ma duca tatal meu cu masina undeva aceasta nu mai pornea. E vorba de un Citroen C3 care a stat cu o zi inainte parcata in pata de 10 grade (botul masinii mai sus) iar combustibilul indicat de afisaj era din 1-2 liniute (deci spre gol). La pornire e afisat ca defectiune simbolul pompei de benzina. Ceva sugestii va rog ?
 
La masinile care functioneaza cu benzina pompa se reamorseaza singura. Doar muta masina invers.
Motor diesel? Daca da, reamorseaza pompa manual.
 
Problema e la pompa de benzină pusă pe un motor diesel. :hihi:

Cred că ar trebui să se audă bâzâitul pompei la contact, dacă nu se aude...e de rău. Altfel, amorsare manuală. Dar cum faci asta, ai camă pe pompă?
 
Multumesc tuturor pt raspunsuri. O sa il pun pe tatal meu sa caute in manualul masinii operatiunea asta de amorsare (eu sunt paralel cu automobilele).

@Mistral
Sunt sigur ca tatal meu doreste cu ardoare sa isi cumpere alta masina acum cand e la pensie si cum se stie pensionarii sunt cei mai bogati cetateni ai tarii. :D
 
Pai tocmai, cred ca numai oamenii bogati isi pot permite o masina frantuzeasca :)
Trecind la lucruri serioase, trebuie sa scrie in manual unde este pompa si cum se amorseaza.
 
Am gasit in manual locatia pompei de combustibil si la a doua pompare a pornit masina. In 5 ani de cand a fost luata, masina nu a fost parcata cu botul in sus asa ca a fost prima data cand a dat de beleaua asta tatal meu. Multumesc tuturor pt ajutor.
 
Scuze pt intruziune, dar n-am gasit alt topic potrivit pt. problema pe care o am si nici nu merita un topic separat.
Exista vreo metoda de a reconditiona niste faruri (de plastic) mătuite (arata de parca am dat cu smirghel pe ele)!?
Am fost la dealer si mi s-a indicat schimbarea farurilor, n-am avut curaj sa intreb cat costa.
Gasesc mai tot timpul fluturasi in parbriz cu indivizi care presteaza o asa zisa "polishare" a farurilor, aveti idee daca rezolv ceva sau sa-mi iau inima in dinti si sa-mi cumpar faruri noi?
Masina VW Bora din 2005.

DSC_5314.JPG
 
Da, se rezolva si chiar aia e solutia. Am facut asta in primavara la niste faruri de 12-13 ani de abia se mai vedea prin ele, in primele zile senzatia era "oau!", apoi m-am obisnuit, acum nici nu le mai bag in seama si uitasem complet de asta. E o solutie temporara, ajungi sa o faci din nou peste 2-3 ani (poate mai mult, nu stii niciodata), dar e mult mai ieftin si mai ecologic decat sa cumperi faruri noi si sa le arunci pe astea. La mine farurile noi erau vreo 3000 de lei, parca, iar reconditionarea a fost vreo 100 de lei si a durat 2 ore pentru ca amicul care a facut-o e maniac si a dat vreo 7 straturi de substante si perii. La sfarsit mi-a recomandat sa pun si o folie transparenta peste ele ca protectie la abraziune si lovituri, dar nu aveam timp atunci si nu am mai facut-o.
 
A avut gagica-mea la Matiz aceeasi problema. I le-a facut un baiat la servis intr-o ora. Se vad perfect acum.
 
Nu e suficient un simplu polish, pentru ca farurile se vor matui la loc relativ repede. De obicei se mai adauga si un strat de protectie UV (gen Optimum Opti-Seal), care sa intarzie degradarea lor.
 
Și-a făcut și taică-meu la Passat aceeași operație de polișare, diferența este incredibilă. Alternativa era să ia niște faruri second hand în stare bună de la un depozit mare de dezmembrări undeva pe lângă Huedin (din Alba fiind relativ facil), mult mai ieftine decât niște faruri noi.
 
Back
Top