1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Problema pornire Citroen C3

Discussion in 'Ajutor: Gadget-uri și electronice' started by Foxter, Dec 22, 2011.

  1. Foxter

    Foxter Membru Senior

    Azi dimineata cand am vrut sa ma duca tatal meu cu masina undeva aceasta nu mai pornea. E vorba de un Citroen C3 care a stat cu o zi inainte parcata in pata de 10 grade (botul masinii mai sus) iar combustibilul indicat de afisaj era din 1-2 liniute (deci spre gol). La pornire e afisat ca defectiune simbolul pompei de benzina. Ceva sugestii va rog ?
     
  2. ipman

    ipman Membru Senior

    La masinile care functioneaza cu benzina pompa se reamorseaza singura. Doar muta masina invers.
    Motor diesel? Daca da, reamorseaza pompa manual.
     
  3. Foxter

    Foxter Membru Senior

    Am uitat sa precizez ca e vorba de un diesel turbo injection.
     
  4. LNT

    LNT Meşter Strică-Tot

    Problema e la pompa de benzină pusă pe un motor diesel. :hihi:

    Cred că ar trebui să se audă bâzâitul pompei la contact, dacă nu se aude...e de rău. Altfel, amorsare manuală. Dar cum faci asta, ai camă pe pompă?
     
  5. bogdan192

    bogdan192 Membru Senior

    1: Find a mechanic willing to travel to your car.
    2: Ask said mechanic for a diagnostic.
    3: ...
    4: PROFIT!

    Sau ai putea sa intrebi pe forumul lor.
     
  6. Mistral

    Mistral Alien

    Vinde-o si ia-ti o masina adevarata. :angel:
     
  7. Foxter

    Foxter Membru Senior

    Multumesc tuturor pt raspunsuri. O sa il pun pe tatal meu sa caute in manualul masinii operatiunea asta de amorsare (eu sunt paralel cu automobilele).

    @Mistral
    Sunt sigur ca tatal meu doreste cu ardoare sa isi cumpere alta masina acum cand e la pensie si cum se stie pensionarii sunt cei mai bogati cetateni ai tarii. :biggrin:
     
  8. ipman

    ipman Membru Senior

    Pai tocmai, cred ca numai oamenii bogati isi pot permite o masina frantuzeasca :smile:
    Trecind la lucruri serioase, trebuie sa scrie in manual unde este pompa si cum se amorseaza.
     
  9. Foxter

    Foxter Membru Senior

    Am gasit in manual locatia pompei de combustibil si la a doua pompare a pornit masina. In 5 ani de cand a fost luata, masina nu a fost parcata cu botul in sus asa ca a fost prima data cand a dat de beleaua asta tatal meu. Multumesc tuturor pt ajutor.
     
  10. radul

    radul Membru Senior

    Scuze pt intruziune, dar n-am gasit alt topic potrivit pt. problema pe care o am si nici nu merita un topic separat.
    Exista vreo metoda de a reconditiona niste faruri (de plastic) mătuite (arata de parca am dat cu smirghel pe ele)!?
    Am fost la dealer si mi s-a indicat schimbarea farurilor, n-am avut curaj sa intreb cat costa.
    Gasesc mai tot timpul fluturasi in parbriz cu indivizi care presteaza o asa zisa "polishare" a farurilor, aveti idee daca rezolv ceva sau sa-mi iau inima in dinti si sa-mi cumpar faruri noi?
    Masina VW Bora din 2005.

    DSC_5314.JPG
     
  11. AdrianB1

    AdrianB1 Membru Senior

    Da, se rezolva si chiar aia e solutia. Am facut asta in primavara la niste faruri de 12-13 ani de abia se mai vedea prin ele, in primele zile senzatia era "oau!", apoi m-am obisnuit, acum nici nu le mai bag in seama si uitasem complet de asta. E o solutie temporara, ajungi sa o faci din nou peste 2-3 ani (poate mai mult, nu stii niciodata), dar e mult mai ieftin si mai ecologic decat sa cumperi faruri noi si sa le arunci pe astea. La mine farurile noi erau vreo 3000 de lei, parca, iar reconditionarea a fost vreo 100 de lei si a durat 2 ore pentru ca amicul care a facut-o e maniac si a dat vreo 7 straturi de substante si perii. La sfarsit mi-a recomandat sa pun si o folie transparenta peste ele ca protectie la abraziune si lovituri, dar nu aveam timp atunci si nu am mai facut-o.
     
  12. bogdan192

    bogdan192 Membru Senior

    A avut gagica-mea la Matiz aceeasi problema. I le-a facut un baiat la servis intr-o ora. Se vad perfect acum.
     
  13. Thor

    Thor Membru Senior

    Nu e suficient un simplu polish, pentru ca farurile se vor matui la loc relativ repede. De obicei se mai adauga si un strat de protectie UV (gen Optimum Opti-Seal), care sa intarzie degradarea lor.
     
  14. puterfixer

    puterfixer Administrator

    Și-a făcut și taică-meu la Passat aceeași operație de polișare, diferența este incredibilă. Alternativa era să ia niște faruri second hand în stare bună de la un depozit mare de dezmembrări undeva pe lângă Huedin (din Alba fiind relativ facil), mult mai ieftine decât niște faruri noi.
     
  15. radul

    radul Membru Senior

    Bun, multumesc tuturor, asta e o veste chiar buna, rezolv problema cu aprox. 100 lei.