IceCub
Membru Senior
Salutare tuturor,
Se face sa sunt abonat Ilink de cand au venit in Constanta si au preluat reteaua/abonatii de la vechiul provider, Alienstation (acum multi ani). Am ramas de clientul lor de atunci cu toate bunele si relele.
In data de 19 ianuarie 2012 am constatat ca nu mai functioneaza conexiunea internet, am zis nici o problema, sun, raportez si se rezolva. Problema este ca de atunci... se tot rezolva, de pe o zi pe alta, de pe o saptamana pe alta. A trecut o luna si jumatate iar serviciul de internet tot nu functioneaza. Am tot sunat (de zeci de ori), am trimis mail-uri, am fost la sediul lor din Constanta - in zadar. Partea si mai interesanta este sa de o luna de zile tot incerc sa dau de un "superior/superviser", dar parca e un sat fara caini: de fiecare data primesc aceeasi poezie "nu este disponibil acum, lasati un numar de telefon si veti fi contactat".
Au croit un sistem "clientproof" in care beneficiarul sa nu aiba nici o sansa de a primi vre-o explicatie:
- la callcenter/helpdesk/e-mail raspunde un operator care nu poate decat sa preia sesizarea, eventual noteaza ca "a mai revenit cu un telefon / roaga urgentarea" sau serveste poezia de mai sus cu supervizer-ul;
- la sediul din teritoriu nu e decat o casierita care nu are nici o treaba cu sesizarile: Singurul lucru pe care il poate face este sa sune echipa tehnica de pe teren si sa-i intrebe cand au de gand sa remedieze problema, raspunsul lor fiind "eternul maine"
- consucerea/responsabilii de la centru nu sunt nici o data de gasit, cum spuneam, e sat fara caini
Saptamana trecuta am sunat sa intreb de statusul sesizarii, dar spre surprinderea mea mi se comunica ca am contul suspendat pentru neplata facturii aferente lunii februarie (luna in care serviciul nu a functionat deloc), desi dupa calculele mele, Ilink imi este datoare cu 13 zilde de internet aferente lunii ianuarie.
I-am intrebat atat telefonic cat si prin e-mail daca mai au de gand sa remedieze problema, intrebare la care nu am primit raspuns nici pana in ziua de astazi.
Asa ca fratilor nu am decat un sfat: Feriti-va de ILINK ca de dracu'!
Se face sa sunt abonat Ilink de cand au venit in Constanta si au preluat reteaua/abonatii de la vechiul provider, Alienstation (acum multi ani). Am ramas de clientul lor de atunci cu toate bunele si relele.
In data de 19 ianuarie 2012 am constatat ca nu mai functioneaza conexiunea internet, am zis nici o problema, sun, raportez si se rezolva. Problema este ca de atunci... se tot rezolva, de pe o zi pe alta, de pe o saptamana pe alta. A trecut o luna si jumatate iar serviciul de internet tot nu functioneaza. Am tot sunat (de zeci de ori), am trimis mail-uri, am fost la sediul lor din Constanta - in zadar. Partea si mai interesanta este sa de o luna de zile tot incerc sa dau de un "superior/superviser", dar parca e un sat fara caini: de fiecare data primesc aceeasi poezie "nu este disponibil acum, lasati un numar de telefon si veti fi contactat".
Au croit un sistem "clientproof" in care beneficiarul sa nu aiba nici o sansa de a primi vre-o explicatie:
- la callcenter/helpdesk/e-mail raspunde un operator care nu poate decat sa preia sesizarea, eventual noteaza ca "a mai revenit cu un telefon / roaga urgentarea" sau serveste poezia de mai sus cu supervizer-ul;
- la sediul din teritoriu nu e decat o casierita care nu are nici o treaba cu sesizarile: Singurul lucru pe care il poate face este sa sune echipa tehnica de pe teren si sa-i intrebe cand au de gand sa remedieze problema, raspunsul lor fiind "eternul maine"
- consucerea/responsabilii de la centru nu sunt nici o data de gasit, cum spuneam, e sat fara caini
Saptamana trecuta am sunat sa intreb de statusul sesizarii, dar spre surprinderea mea mi se comunica ca am contul suspendat pentru neplata facturii aferente lunii februarie (luna in care serviciul nu a functionat deloc), desi dupa calculele mele, Ilink imi este datoare cu 13 zilde de internet aferente lunii ianuarie.
I-am intrebat atat telefonic cat si prin e-mail daca mai au de gand sa remedieze problema, intrebare la care nu am primit raspuns nici pana in ziua de astazi.
Asa ca fratilor nu am decat un sfat: Feriti-va de ILINK ca de dracu'!