ILINK - culmea indolenței/nesimțirii

IceCub

Membru Senior
Joined
Jun 27, 2005
Messages
2,485
Salutare tuturor,

Se face sa sunt abonat Ilink de cand au venit in Constanta si au preluat reteaua/abonatii de la vechiul provider, Alienstation (acum multi ani). Am ramas de clientul lor de atunci cu toate bunele si relele.
In data de 19 ianuarie 2012 am constatat ca nu mai functioneaza conexiunea internet, am zis nici o problema, sun, raportez si se rezolva. Problema este ca de atunci... se tot rezolva, de pe o zi pe alta, de pe o saptamana pe alta. A trecut o luna si jumatate iar serviciul de internet tot nu functioneaza. Am tot sunat (de zeci de ori), am trimis mail-uri, am fost la sediul lor din Constanta - in zadar. Partea si mai interesanta este sa de o luna de zile tot incerc sa dau de un "superior/superviser", dar parca e un sat fara caini: de fiecare data primesc aceeasi poezie "nu este disponibil acum, lasati un numar de telefon si veti fi contactat".
Au croit un sistem "clientproof" in care beneficiarul sa nu aiba nici o sansa de a primi vre-o explicatie:
- la callcenter/helpdesk/e-mail raspunde un operator care nu poate decat sa preia sesizarea, eventual noteaza ca "a mai revenit cu un telefon / roaga urgentarea" sau serveste poezia de mai sus cu supervizer-ul;
- la sediul din teritoriu nu e decat o casierita care nu are nici o treaba cu sesizarile: Singurul lucru pe care il poate face este sa sune echipa tehnica de pe teren si sa-i intrebe cand au de gand sa remedieze problema, raspunsul lor fiind "eternul maine"
- consucerea/responsabilii de la centru nu sunt nici o data de gasit, cum spuneam, e sat fara caini

Saptamana trecuta am sunat sa intreb de statusul sesizarii, dar spre surprinderea mea mi se comunica ca am contul suspendat pentru neplata facturii aferente lunii februarie (luna in care serviciul nu a functionat deloc), desi dupa calculele mele, Ilink imi este datoare cu 13 zilde de internet aferente lunii ianuarie.

I-am intrebat atat telefonic cat si prin e-mail daca mai au de gand sa remedieze problema, intrebare la care nu am primit raspuns nici pana in ziua de astazi.

Asa ca fratilor nu am decat un sfat: Feriti-va de ILINK ca de dracu'!
 

burebista

Manic Miner
Sugar daddy
Joined
Sep 2, 2005
Messages
4,474
Naspa, inseamna ca e de la tine daca toti te lasa fara net. :biggrin:
 

IceCub

Membru Senior
Joined
Jun 27, 2005
Messages
2,485
Naspa, inseamna ca e de la tine daca toti te lasa fara net. :biggrin:
la asta nu m-am gandit :biggrin:

In luna Aprilie 2011, dupa ce Ilink m-a lasat 3 saptamani fara internet (deci nu sunt la prima fapta de genul asta) m-am dus si am facut un contract la RDS. Astia m-au sunat dupa 8 luni de zile, adica in luna Decembrie 2011 ca vor sa vina sa faca instalarea - i-am refuzat. E drept, acum regret ca am fost "cocoș" si i-am refuzat. Luna trecuta am fost iarasi pe la RDS si i-am intrebat cam in cat timp sa fac instalarile, dar dupa ce mi-au spus ca dureaza 4-6 saptamani, am facut stanga'nprejur si am plecat. Am impresia ca astia nu mai au nevoie de abonati...

Culmea este ca cica, Constanta e orasul european cu cea mai mare viteza medie de acces la internet :lol:
 

LNT

Meşter Strică-Tot
Sugar daddy
Joined
Mar 31, 2007
Messages
3,216
Eu inca mai sunt abonat la o firma locala. Sper sa nu fie preluata de vreun gigant ca se duce naibii calitatea si promptitudinea de care beneficiez.
 

spooky51

Obi-Wan Kenobi's cousin
Joined
Jan 5, 2007
Messages
460
Identic si in Giurgiu. ILink a preluat BVNet. Cat am stat la BVNet totul a fost ok, apoi i-au preluat Ilink. Acum vreo 2 ani m-am trezit ca netul functiona o zi din sapte. Cabluri taiate, switch-uri in cutii fara capac, switch-uri puse aiurea in loop, am renuntat la ei si gata.
 

ipman

Membru Senior
Joined
Nov 7, 2003
Messages
4,336
In general firmele mari au putini oameni care fac instalari sau chiar au facut outsourcing la tot.
Firmele mai mici se misca mai bine pana vand tot. Si ei tot de la cei mari cumpara, dar wholesale.
 

Mistral

Alien
Sugar daddy
Joined
Mar 23, 2004
Messages
556
RDS rulz. Eu aveam net de la o retea de cartier care a fost preluata de vreo 5 ani de RDS. Cred in afara de o singura data cand 2-3 zile si-au schimbat sarmele din utp in fibra, nu s-a intamplat niciodata sa-mi pice netul mai mult de jumate de zi, o zi maxim. Si 100mbs + stick 3G + telefonie fixa si mobila la 44 de lei. Poate dureaza mai mult acum conectarea dar eu zic ca merita.
 

korby

The Cleavemaster
Sugar daddy
Joined
Jun 4, 2006
Messages
2,838
Juma' de zi? Una întreagă? Io-s cu telefonu' pe ei la câteva minute după ce a picat. :goofy:
 

Mistral

Alien
Sugar daddy
Joined
Mar 23, 2004
Messages
556
Apai se intampla asa de rar incat pana gasesc numarul de telefon la care sa sun trece juma de zi. :smile:
 
Top Bottom