1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

ILINK - culmea indolenței/nesimțirii

Discussion in 'Comunicații' started by IceCub, Mar 8, 2012.

  1. IceCub

    IceCub Membru Senior

    Salutare tuturor,

    Se face sa sunt abonat Ilink de cand au venit in Constanta si au preluat reteaua/abonatii de la vechiul provider, Alienstation (acum multi ani). Am ramas de clientul lor de atunci cu toate bunele si relele.
    In data de 19 ianuarie 2012 am constatat ca nu mai functioneaza conexiunea internet, am zis nici o problema, sun, raportez si se rezolva. Problema este ca de atunci... se tot rezolva, de pe o zi pe alta, de pe o saptamana pe alta. A trecut o luna si jumatate iar serviciul de internet tot nu functioneaza. Am tot sunat (de zeci de ori), am trimis mail-uri, am fost la sediul lor din Constanta - in zadar. Partea si mai interesanta este sa de o luna de zile tot incerc sa dau de un "superior/superviser", dar parca e un sat fara caini: de fiecare data primesc aceeasi poezie "nu este disponibil acum, lasati un numar de telefon si veti fi contactat".
    Au croit un sistem "clientproof" in care beneficiarul sa nu aiba nici o sansa de a primi vre-o explicatie:
    - la callcenter/helpdesk/e-mail raspunde un operator care nu poate decat sa preia sesizarea, eventual noteaza ca "a mai revenit cu un telefon / roaga urgentarea" sau serveste poezia de mai sus cu supervizer-ul;
    - la sediul din teritoriu nu e decat o casierita care nu are nici o treaba cu sesizarile: Singurul lucru pe care il poate face este sa sune echipa tehnica de pe teren si sa-i intrebe cand au de gand sa remedieze problema, raspunsul lor fiind "eternul maine"
    - consucerea/responsabilii de la centru nu sunt nici o data de gasit, cum spuneam, e sat fara caini

    Saptamana trecuta am sunat sa intreb de statusul sesizarii, dar spre surprinderea mea mi se comunica ca am contul suspendat pentru neplata facturii aferente lunii februarie (luna in care serviciul nu a functionat deloc), desi dupa calculele mele, Ilink imi este datoare cu 13 zilde de internet aferente lunii ianuarie.

    I-am intrebat atat telefonic cat si prin e-mail daca mai au de gand sa remedieze problema, intrebare la care nu am primit raspuns nici pana in ziua de astazi.

    Asa ca fratilor nu am decat un sfat: Feriti-va de ILINK ca de dracu'!
     
  2. burebista

    burebista Manic Miner

    Voi n-aveti UPC in orasu' ala? :biggrin:
     
  3. IceCub

    IceCub Membru Senior

    LOL, de la UPC am plecat (m-au lasat o luna fara net) cand am ajuns pe filiera Alienstation -> Ilink.
     
  4. burebista

    burebista Manic Miner

    Naspa, inseamna ca e de la tine daca toti te lasa fara net. :biggrin:
     
  5. IceCub

    IceCub Membru Senior

    la asta nu m-am gandit :biggrin:

    In luna Aprilie 2011, dupa ce Ilink m-a lasat 3 saptamani fara internet (deci nu sunt la prima fapta de genul asta) m-am dus si am facut un contract la RDS. Astia m-au sunat dupa 8 luni de zile, adica in luna Decembrie 2011 ca vor sa vina sa faca instalarea - i-am refuzat. E drept, acum regret ca am fost "cocoș" si i-am refuzat. Luna trecuta am fost iarasi pe la RDS si i-am intrebat cam in cat timp sa fac instalarile, dar dupa ce mi-au spus ca dureaza 4-6 saptamani, am facut stanga'nprejur si am plecat. Am impresia ca astia nu mai au nevoie de abonati...

    Culmea este ca cica, Constanta e orasul european cu cea mai mare viteza medie de acces la internet :lol:
     
  6. LNT

    LNT Meşter Strică-Tot

    Eu inca mai sunt abonat la o firma locala. Sper sa nu fie preluata de vreun gigant ca se duce naibii calitatea si promptitudinea de care beneficiez.
     
  7. spooky51

    spooky51 Obi-Wan Kenobi's cousin

    Identic si in Giurgiu. ILink a preluat BVNet. Cat am stat la BVNet totul a fost ok, apoi i-au preluat Ilink. Acum vreo 2 ani m-am trezit ca netul functiona o zi din sapte. Cabluri taiate, switch-uri in cutii fara capac, switch-uri puse aiurea in loop, am renuntat la ei si gata.
     
  8. jarod

    jarod Super Moderator

    Romtelecom?
     
  9. ipman

    ipman Membru Senior

    In general firmele mari au putini oameni care fac instalari sau chiar au facut outsourcing la tot.
    Firmele mai mici se misca mai bine pana vand tot. Si ei tot de la cei mari cumpara, dar wholesale.
     
  10. Mistral

    Mistral Alien

    RDS rulz. Eu aveam net de la o retea de cartier care a fost preluata de vreo 5 ani de RDS. Cred in afara de o singura data cand 2-3 zile si-au schimbat sarmele din utp in fibra, nu s-a intamplat niciodata sa-mi pice netul mai mult de jumate de zi, o zi maxim. Si 100mbs + stick 3G + telefonie fixa si mobila la 44 de lei. Poate dureaza mai mult acum conectarea dar eu zic ca merita.
     
  11. korby

    korby The Cleavemaster

    Juma' de zi? Una întreagă? Io-s cu telefonu' pe ei la câteva minute după ce a picat. :goofy:
     
  12. Mistral

    Mistral Alien

    Apai se intampla asa de rar incat pana gasesc numarul de telefon la care sa sun trece juma de zi. :smile: