De obicei cele all-season au mai puține rizuri subțiri pentru agățat zăpada (doar unul per bloc de cauciuc, în loc de 3).
Dacă ar fi să fac un drum de 3000 de km iarna, chiar și prin țări normale, aș lua cauciucuri de iarnă. Un coleg s-a gândit acum câțiva ani că băi, mă duc în Alpi la ski, adică Austria, adică drumuri bune, sigur e ok cu cauciucuri all-season. Când a ajuns acolo a constatat că ăia se bazează totuși și că-s mașinile echipate de iarnă... așa că a trebuit să meargă câțiva km pe jos prin zăpadă ca să-și cumpere lanțuri de la o benzinărie, că a rămas înțepenit. O să te ajute AWD, dar doar la accelerat, nu și la frânat.
Vremea în Oslo e relativ blândă, dar cald nu e. În perioada asta soarele e pe cer aproape tot timpul, și tot 13-14 grade e temperatura, pentru că n-are cine știe ce putere. Maximele de la ei sunt mai apropiate de minimele de la noi.