World of Warcraft

Bun, am renuntat la SWG pe motiv de combat update si am cumparat WoW. Bine, asta s-a intamplat de ceva vreme, deja sunt level 55 (Troll Mage) pe Bloodhoof. A fost destul de fun pana acum, dar am inceput sa am probleme cu net-ul (packet loss) si momentan sunt intr-un mic impas.
 
Sunt probleme cu multe servere, probleme pe care le au doar unii jucatori. Dupa lvl 60 daca nu te prinde cursa dupa item-uri si nu ai pvp decent pe server vei ajunge intr-un impas si mai mare. :tongue:
 
Nu, problema e (si) de la Astral si din pacate nu am nici o garantie ca se va rezolva. La lvl 60 cred ca n-o sa ma plictisesc, in scurtul timp pana se creste limita la 70.
 
Se pare că lucruri magice s-au întâmplat cu site-ul US, worldofwarcraft.com, acum vreo 2 ore era picat complet iar acum "Forum Not Ready".
 
Sunt lucruri care se intampla relativ frecvent in perioade de stress al jucatorilor. :tongue:
Patch-ul aduce multe lucruri noi, normalizari ale unor abilitati care impreuna cu anumite item-uri erau total debalansate (este vorba de warriors), insa modificarile nu sunt gandite precum itemizarea prezenta in joc (trebuie sa parcurgi multe zile de joc pentru a ajunge in posesia item-urilor respective) si afecteaza astfel si eficienta celor care se bazau pe anumite combo-uri pentru a fi viabili in multe situatii. In loc sa afecteze numai combinatia buclucasa (item, talent spec, circumstante in combat), au afectat o masa mult mai larga de jucatori, de unde si nemultumiri in fata schimbarii.

Patch-ul aduce si o noutate, interesanta la prima vedere ca idee, insa deficienta in aplicare. Noua instanta (noile instante de fapt, una de 20 de jucatori maxim si cealalta de 40) nu este accesibila decat dupa completarea la nivel de server al unui event care din pacate cere ore intregi de farming din partea fiecarui jucator si zeci de ore probabil din partea celor 15%, poate si mai putin, care vor participa la deschidere pentru ca au si interes, fiind capabili sa acceseze content-ul cu ghilde puternice care au terminat deja Blackwing Lair (cea de-a doua instanta PvE de 40 din joc). Totusi, nu e clar inca daca event-ul are o limita la care se va declansa singur, chiar daca ajutorul din partea factiunilor din joc nu va ajunge la cotele cerute.

Pe langa neajunsul orelor de farming pentru a accede la alte ore de farming (puteau avea putin mai multa imaginatie decat sa adauge zero-uri la niste turn-ins), noile abilitati trambitate pentru paladin (raid blessings) sunt bazate pe skill-uri pe care le iei tot din noile instante, situatie similara cu eliminarea stagiului militar oligatoriu cand am votat Constitutia. :smile:
 
It's their world, we just rent

Unele servere n-au reuşit să iasă din maintenance nici la ora asta. Toată lumea şi-a făcut caractere noi pe serverele care merg, puzderie de caractere de nivel 1-5, care se distrează cum pot. Forumurile magilor sunt blocate, toată lumea se plânge de noua funcţionare "fixed" a sap-ului. Oaia a devenit punctul nevralgic al lumii :smile:.
 
noile abilitati trambitate pentru paladin (raid blessings) sunt bazate pe skill-uri pe care le iei tot din noile instante
Mea culpa. Aici am vorbit din auzite. Sunt disponibile automat la trainer, insa nu e exclus ca plangerile de pe forumurile oficiale sa fi avut un temei si sa fi adaugat un hotfix intre US si EU.
 
Au apărut patch notes pentru 1.10 (priest patch), precum şi un test server care tot nu reuşeşte să ajungă la calitatea celui de pe US (acolo în locul creării unui personaj top lvl cu gear standard poţi să îţi copiezi direct caracterul pe care îl ai deja ducând şi la un feedback mult mai de calitate din motive evidente). Destul de multe îmbunătăţiri, schimbări destule, din ce în ce mai mulţi playeri au început să se lase de joc (după un an de la apariţie în EU, majoritatea joacă încă din Beta). Lansarea de content nou e bulversantă pentru mulţi, obişnuiţi cu o anumită rutină în programul de joc, plus că faptul adaugă un stress în plus în legătură cu programul alocat jocului şi comunităţii.

Highlights sunt efectele atmosferice, îmbunătăţirea unei clase căreia îi lipsea posibilitatea de alegere în endgame content, limitarea numărului de jucători în toate instanţele endgame (acestea erau abordate de raid-uri care trivializau content de calitate pentru diverse items) şi nu în ultimul rând modificări maricele la user interface şi API care va da dureri de cap în zilele urmatoare introducerii live a schimbărilor. :smile:
 
Ok, e posebăl să mă ia iar boala, avem suficienţi oameni pentru o ghildă?
Dacă da, poate deschidem un topic. Raid-uri odată pe săptămână, de relaxare, dar o să fie necesar să nu se apuce toţi să fie warriori sau toţi druizi :biggrin:
Deci? :biggrin:
 
Nu merge, trust me. Chiar dacă ar fi destui, să sincronizezi programele fiecăruia e o iluzie. Asta dacă nu s-a schimbat ceva în ăştia 2 ani. :smile:
E posibil totuşi, parţial, atunci când respectivii comunică şi altfel decât prin intermediul jocului sau a vreunui forum (YM, telefon, bere etc).
 
Well, pe mine chiar m-a apucat. Mi-am luat si TBC, am 7 caractere si o sa-mi mai fac 2 (hei, wanna try all the classes :biggrin:) si sunt pe Stormreaver (lvl max24) si Xavius (max 14) and growing fast. Ma rog, kinda fast, ca nu-i usor sa joci in 9 parti :tongue:. Care sunteti pe serverele astea si inca jucati dati un semn de viata aici sau prin PM, poate ne intalnim si in joc.

Addicted again...
 
Ce cauţi măi pe serverele alea? Come to Neptulon :biggrin:
Domnilor, m-am întors. Level 1 nightelf druidiţă :rulz: named puss_in_boots :gay:

Asta cam într-o oră, că deocamdată tot downloadez patches şi add-ons :rolleyes:
 
Nothing beats imatree :biggrin: (apropos de mania cu care Blizzard a desenat mai toate seturile de druid cu ramuri).
 
Eu mă gândeam feral, rulz pentru lvl up rapid. Şi le spun ălora din (viitoarea/whatever) ghildă după cum întreabă :biggrin: Dacă întreabă dacă sunt healer, sunt, dacă mă întreabă de feral, aia sunt :rotf:
 
Back
Top