World of Warcraft

Daţi-mi voie să rânjesc idiot. Am introdus datele pe care ieri le-a refuzat ale card-ului fratelui meu, de data asta în IE şi a mers.
Never lose hope. Change the browser.® :biggrin:
 
Mda, văzurăţi ce zice Blizzard despre patch. Iată acum părerea mea despre acest patch.
Înainte de patch, nu aveam nici o problemă când dădeam resurrect pe pet-ul unui hunter. Acum, am bonus resurrection sickness 10 minute. La fel se întâmplă şi la priest. O fi un feature şi nu m-am prins eu de beneficii.
Meeting stones. Pe hârtie sunt o îmbunătăţire. Problema e că un grup echilibrat nu e suficient ca să eviţi pierderea timpului. Aşa că se preferă încă LFG (looking for group) în zonele populate sau în canalul ghildei. Îmbunătăţirile la interfaţă, există şi chiar sunt utile pentru cei care aleg să nu folosească unul dintre numeroasele mod-uri oferite de comunitate.
 
Si mai nou crapa serverul si instantele intr-o fericire. Dar imbunatatirile aduse warrior-ului, in special generarea de rage la parry, dodge si block, il fac ceva mai competitiv la PvP, dar nu cu mult:biggrin:
 
Am jucat si eu WoW vreo luna dupa care m-am intors la SWG. Nu pot sa zic ca nu mi-a placut, doar ca nu se poate compara cu SWG (dpmdv binenteles).
 
Vere, vere, vine sistemul de încurajat ganking-ul (erm... shouldn't have said that :biggrin:). După aşteptări şi articole despre el, mâine e luat de pe grătar şi pus pe farfurie. A se servi cu sânge rece. Cu ocazia asta neobosiţii gnomi de la Blizzard s-au gândit să mai redecoreze un pic după cum urmează: http://www.wow-europe.com/en/info/underdev/testrealm.html
Sărutmâna pentru încă un mount questable pentru paladin, nu de alta, dar devenea plictisitor fără, iar costurile quest-ului se pare că ajung să fie egale cu cele ale mount-ului epic normal, asta ca să nu mai plângă unii care ţin să se plângă că "unii are mount moka şi ar trebui nerf".
Vă aştept pe toţi cu sărăţele în Stormwind, pe stânga. :biggrin:
 
Toranaga, niste impresii vis-a vis de honor system? Eu am incercat sambata sa vad care e miscarea pe Warsong si aveam 24 sec lag:frown:
 
Din păcate nu am avut timp prea mult de pkpk (player kill), fiind prea ocupat cu farming/grinding/quests în Azshara.
Modul de atribuire al punctelor de contribuţie nu îl ştiu deloc aşadar.
Vineri eram în trecere în Southshore, zonă cunoscută pentru raid-urile repetate ale hoardei, în general oraşele alianţei fiind foarte uşor de cucerit, spre deosebire de cele ale hoardei, unde la apărarea oraşului nu e necesar să intervină nici un player (gărzile de 5 ori mai numeroase şi structura de fortăreţe făcând cucerirea un calvar, dacă nu o imposibilitate), şi se duceau bătălii între 50 de jucători de fiecare facţiune. Latenţă de 2 secunde în medie, plus timpul de 10-15 secunde de la intrarea în câmpul vizual pentru a se încărca toate modelele. Cu alte cuvinte, pierdere de timp, clar, cel puţin pentru mine, care eram în condiţiile astea un fel de Advanced target dummy. :biggrin: Plus că pe lângă jucătorii hoardei, gărzile din Tarren Mill ne alergau până aproape de SS. :biggrin:
Pe de altă parte însă, ieri am fost în Stranglethorn Vale pentru un quest şi am dat peste luptele de gherilă bine-cunoscute celor care au vizitat vreodată zona, mai ales că odată cu patch-ul Gurubashi Arena a devenit un punct de interes la miezul nopţii. De altfel acolo am avut cea mai faină experienţă pvp de până acum. E drept că hoarda ne-a cam bătut, însă tot am făcut 30HK (Honorable Kills) în o oră. Motivul pentru care nu am avut succes acolo a fost lipsa totală a jucătorilor de peste lvl 50 în zonă. :biggrin: Hoarda venise însă pregătită în sensul ăsta. :smile:
Totul s-a mişcat extrem de bine, cu probabil maxim 40 de jucători în toată lupta pe parcursul ei.
Revanşa ne-am luat-o în Darkshire, unde probabil se aşteptau sa aibă acelaşi succes ca şi în STV.
Concluzia e că deşi nu am fost niciodată adeptul luptelor pvp (asta pentru că în general se desfăşoară între părţi inegale), consecinţa firească fiind performanţele mele slabe în astfel de lupte (muream cu mana full, paladin fiind), cu ajutorul ghildei am evoluat în domeniul ăsta şi am început să prind gustul luptelor player vs player, care sunt distractive la extrem dacă le faci cu amici, chiar dacă probabil nu voi ajunge niciodată să am acces la recompensele cu care te îmbie Blizzard pe site.
Ca părere personală despre sistem şi rewards, cred că va încuraja aceleaşi tactici ca şi la leveling, unde deşi un mob de nivel apropiat îţi acordă xp mai mult, e mult mai uşor de făcut grinding (xp din omorât mobi pe perioade îndelungate în zone în care rata de respawn permite "lucrul" fără întrerupere) pe mobi de 6-8 nivele mai mici. Mor mai uşor şi sunt şanse mai mici să fii luat prin surprindere de un add sau mai mulţi). Cu toate astea, e posibil ca din cauza câştigului din ce în ce mai slab de puncte din doborârea repetată a unui adversar să elimine din discuţie valabilitatea teoriei de mai sus, rămâne de văzut.
 
Daca mai e cineva care inca nu a reusit sa cumpere jocul, WoW a reaparut pe stoc la GameShop. Grabiti-va ca nu stiu cate s-au adus, data trecuta au venit 900 si s-au vandut in 24 de ore (600 cu precomanda). :biggrin:
 
Ghilda Wings of Fate de pe problematicul Warsong a migrat pe Twilight's Hammer. Problemele pe Warsong erau, printre altele:
  • Multitudinea de ruşi
  • Cozi de aşteptare mari chiar şi în cursul săptămânii
  • Imposibilitatea de a duce la bun sfârşit un quest fără să fii atacat de câteva ori pe parcurs de facţiunea adversă
  • Instanţele nefuncţionale câteodată chiar şi pe toată durata weekend-ului
  • Dezechilibrul vădit de forţe între Alliance şi Horde în favoarea acestora din urmă
  • Căderile repetate ale serverului în ultima perioadă
  • Mult "engrish" pe main chat:biggrin:
Noul server a adus o contrabalansare a forţelor, alianţa fiind ceva mai puternică, queue nu există decât în valori foarte mici în weekend şi la 8 seara. Server mai stabil, dar mai problematic în Ironforge, unde latenţa creşte incredibil de mult (aici fiind în general cea mai mare concentraţie de jucători), jucătorii spanioli mai mulţi aici şi lipsa ruşilor nu poate decât să bucure un om asaltat de telenovele (măcar pricepi ce zic şi engleza lor e mai inteligibilă :biggrin:).
Plus, nişte noutăţi de pe test server-ul US: https://www.worldofwarcraft.com/patchnotes/test-realm-patchnotes.html
 
S-a deschis realm-ul de test pentru Europa. Aici se vor putea testa modificările ce vor fi aduse jocului cu următorul patch de către cei care doresc şi îndeplinesc condiţiile de participare (contul actual să fi fost activ după data de 15 aprilie şi să fi fost creat înainte 9 mai). Cea mai importantă schimbare este Battlegrounds. Sistemul este să ţi se pună la dispoziţie un caracter premade lvl 60 (adică maxim), echipat cu tot ce trebuie ca să nu mai ai nevoie de alergătură după item-uri şi să treci direct la pvp. Singura problemă a serverului este că e doar unul. :biggrin: Coada de aşteptare acum 5 minute era de 1000 de jucători (imens de mult, dacă ar fi să extrapolez, probabil e de aşteptat peste o oră la coadă), la ora 22 duminică fiind o impresionantă valoare de 2000 de inşi. Costă să fii primul. :hihi:
 
Iată că expansion-ul devine oficial "in the works".
Mai multe "noutăţi" aici.
Of course, on top of all this, each content update will also bring new quests, items, professions recipes, and continued class improvements. Some have asked about an expansion and what it might hold. I wanted to let players know that it is in the works, and we’ll release details as soon as we can.
 
Da, din pacate insa Blizzard iar da dovada pe prostie crasa la itemizare. Sunt item-uri in Molten Core doar foarte putin mai slabe decat cele din screenshot si pentru Molten Core toata lumea are la dispozitie videclipuri, strategii, toate pe tava, spre deosebire de BWL, despre care exista date/info doar partial. Oricum, faptul ca au reusit sa il dea jos primii e satisfactie de ajuns.
 
Back
Top