World of Warcraft

Eu vreau sa spun ca nu POTI tanka in ziua de azi cu o clasa non-tank. Faptul ca poti la un encounter special de la cucuietii din deal nu inseamna ca poate clasa sa tancheze.
Poti tanka orice instanta, eroica sau raid (curente, nu old content) pe rogue sau lock azi? NU. Faptul ca v-au dat VOIE la un encounter din 5634875638756 sa faceti asta nu inseamna ca gata, avem trei clase noi de tanking. Hei, avem first aid pe toti si putem sa-l folosim la 2-3 bossi, brusc avem 6 clase noi de healing -_-. Hey, spirit beast-ul de la hunter are heal OMG clasa noua de healing. See my point?

Cat despre mobii din Hyjal imi mentin parerea: pe MINE nu m-au deranjat, iar eu sunt satul pana peste cap de MC. De gustibus, de piticei pe creier, cum vrei tu. Pe altii nu i-am auzit plangandu-se. Hai sa vedem dupa 6 ani ce MMO din cele curente o sa aiba content 100% nou, pentru ca abia atunci o sa va pot face carcotasi, acum se pare ca nu ma lasati...
 
Plm, chestia cu wierd tanking classes a fost un misto subtil la adresa lu` ne-o, dar se pare ca a degenerat.:tongue:

Bai, io explicam ce m-a deranjat si de ce m-am lasat, asta nu inseamna ca tre` sa fiti de aceeasi parere cu mine sau sa imi dati dreptate, dar nici sa imi sariti in cap ca nu am dreptate, am jucat suficient incat sa stiu ce povestesc si cum mi-as fi dorit sa evolueze jocul. :biggrin:
 
Well, am inceput jocul prin us open beta, dupa vreo 6 luni eu beta si eu retail cand a aparut, am inceput cu un warrior pe care l-am levelat masochistic protection, pe cand a aparut patch-ul cu AQ am rerollat warlock si am jucat si cu ala o perioada, dar i sucked badly at lockish things (nu prea am avut niciodata rabdare sa stau departe sa ma scobesc cu o mana in nas si cu aialalta sa spamez shadowbolts si sa pun 2-3 dots) asa ca eram cand lock cand tank. Cand a aparut TBC s-a spart guilda in care jucam si a fost momentul pt alt reroll, feral druid pe care l-am jucat ever since. Am inceput cu istoria asta ancient ca sa intelegi ca observatiile mele o sa fie mai mult pe partea de tanking din moment ce asta am facut majoritatea timpului si asta mi-a placut sa fac.

Mi-a placut mult trecerea de la vanilla la TBC, si-au dat seama in sfarsit ca fiecare clasa are 3 tree-uri si totusi doar un spec viabil asa ca au inceput sa repare talentele si sa aibe fiecare clasa mai multe specuri viabile, dar cu toate astea individualitatea claselor a ramas. La ce ma refer cu aceasta individualitate, erau 3 tanking classes, warriori, paladini si durids si fiecare aducea ceva special pe masa, warrior-ul a ramas the ultimate tank, cu putina atentie si skill putea face orice, paladinii erau foarte buni la aoe tanking, iar durizii erau the masters of mitigation (un health pool imens si o caruta de dodge) astfel incat putea tanka melee mobs/bosses care loveau ca trenul fara nici o problema (Grull, Brutallus and so on). Odata cu wotlk au aparut si DK pe tabla care mitigau foarte bine spell dmg-ul, dar a inceput normalizarea stat-urilor si minunatul fenomen de la gramada, strangem toti mobii, aoe tanking, aoe dps, aoe loot. In Cataclysm au normalizat de tot clasele si stats, durizii au primit talent de mitigat spell dmg, health pool-ul a ajuns incet incet cat la ceilalti tanks astfel incat s-a pierdut individualitatea aia de care povesteam la inceput.

Content wise a inceput downfall-ul cum ziceam cateva posturi mai sus cu "Tempest Keep was merely a set back" cand in patch-ul 2.4 din TBC au introdus Isle of Quel'Danas unde in Magister`s Terrace vietuia foarte bine merci Kael pe care l-am omorat cu vreo cateva patch-uri inainte in Tempest keep, dupa care au venit cu o poveste frumoasa cum Naxx e o instanta asa de minunat (a si fost una din cele mai bine gandite instante de raid din joc, dar la lvl 60) asa ca a zburat din WPL sau EPL unde dreq era pana in Northrend, Anub`Arak moare intr-o instanta de 5 men dupa care apare ca prin minune si in alta de raid. Tot cam p`aci au inceput sa prelungeasca foarte artificial gametime-ul, nu am inteles niciodata care a fost rostul impartirii unei instante in 4 (10 men, 10 men heroic, 25 men si 25 men heroic), adica l-am inteles io da` nu mi-a placut :biggrin: mult mai comod pt ei nu trebuiau sa scoata atata content nou (instante de 10 men zul` aman, kara pt casuals si instante de 25 pt hardcores, swp, bt....).

To sum up this wall of text, as fi vrut ca jocul sa continue in directia in care a pornit cu tbc, fara sa fiu la fel cu celelalte clase, doar ca am alte skill-uri pe bare si sa nu am scut, fara sa fiu nevoit sa vad si sa bat content recompilat. Lorewise aveau material de inca 2 exp packs fara sa upgradeze bosses. Ideea cu cataclismul nu a fost rea, multi nu au apucat sa vada Azeroth-ul decat pe fuga cand faceau powerlevel (asta pe de o parte e problema lor, daca vor epics sa nu planga ca nu vad contentul vechi), dar eu unul nu mai suport sa vad chestii pe care le-am vazut si le-am mai batut.
 
Sunt oarecum de acord cu tine, imi placeau si mie diferente intre clase in trecut, dar sunt doua mai filosofii ale Blizzardului care au dat asta peste cap:

- bring the player not the class
- stuff must be balanced in PvP.

Problema mare cu modul vechi de a imparti clasele era faptul ca de exemplu un druid nu putea sa fie niciodata main tank. Putea sa tancheze cate ceva prin Kara, hai Gruul, dar apoi se strica treaba si jucatorul era pus deoparte in favoarea altuia cu un warrior, ceea ce totusi nu era corect. Daca n-aveai un shaman in grup atunci erai in dezavantaj imens, merita sa aduci in tampit care nu stia nici butoanele doar ca sa bage bloodlust in loc sa aduci un jucator bun. Exemplele pot continua. Ideea e ca au incercat sa faca raidurile mai flexibile, pentru a acomoda jucatori mai usor.
Sincer nici nu stiu ce sa-ti spun. Pe de o parte imi place ce au facut, pentru ca nu sunt limitat la anumite lucruri pe anumite caractere. Cel putin nu cat eram inainte. Daca stiu sa joc pot sa tanchez orice pe pala/warr/druid/dk, daca vreau sa fiu healer pot sa o fac pe orice healer, etc.
Pe partea de PvP iarasi, pot sa aduc aproape orice spec din joc si e viabil pana la un punct. Hai sa nu discutam de battlegrounds, acolo poti sa fii afk intr-un colt si sa dai un heal pe tine ca sa nu fii afk si tot iei honor. Vorbesc de ceva competitiv, adica arena, iar acolo situatia este clar mai buna decat in BC/wrath - am intalnit combinatii care nici nu-mi treceau prin cap si care erau destul de viabile.

Anyway, trebuie sa plec la munte, talk to you monday :biggrin:
 
Fun: apropo de leveling pana la 85 fara kills - sariti la minutul 2:45 :biggrin:

Oh, and
mujutsu.png
- my collection is complete (ignore the alliance ones :tongue:), talk to you again when they're full epic. Which will happen in 2 months at most.
 
Daca nu ai vazut tu rogue sau lock tank nu inseamna ca nu au fost, daca vrei neaparat o sa iti caut filme cu encounter-uri care se tankau cu rogue sau lock, sau poti folosi google ca ai 2 exemple mai sus, io personal am tankat cu lock la twin emps, but i sucked at playing a lock si Toranaga and his lock did the job:tongue:

Dap, eram acolo!
Wipe-urile prin MC la primii doi mobi, dupa aia la urmatorii doi. Foarte fun.
Iar Twins au fost apogeul carierei mele de Warlock. Amen :smile:
 
Noi am terminat deja cei 7 boși noi pe 25N. :biggrin: Vreo 2-3 sunt amuzanți, merită trecut măcar o dată prin ei. :smile:
 
Pai timp mult nu cred ca au avut, e treaba de oameni cu neuroni care se coordoneaza.

P.S. Ma apuca cateodata asa un dor de raidat... dar internet cu time out-uri, si laptop mai greu.
 
Dudes, cît timp liberi aveți?!?

Patch/expansion nou -> ne facem, când nu avem. :biggrin:

Dar Dashu are dreptate, există ideea asta greșită că timpul e ingredientul principal (mai ales când vine vorba de hardcore raiding &co), când de fapt alocăm mult mai puțin timp aspectului ăsta față de alte ghilde mai casual, at the end of the day. În cel mai rău caz tragem tare câteva zile la început cu programul (ieri, de exemplu, am început cu câteva ore mai devreme), dar după aceea ajungem la o singură zi de raid și program de voie în rest, când alții încă au 3-4-5 ore de wipe-uri zilnice. :biggrin:
 
Get a life, stop raiding, start PvP-ing :biggrin:

@whiskas - mai depinde și cum îți organizezi timpul și dacă ai timp liber în același timp cu programul de raidat al ghildei. Am cunoscut oameni care erau "brb, putting kid to bed", ceea ce mie mi se pare oarecum nașpa :biggrin:
 
Back
Top