Sunt lucruri care se intampla relativ frecvent in perioade de stress al jucatorilor.

Patch-ul aduce multe lucruri noi, normalizari ale unor abilitati care impreuna cu anumite item-uri erau total debalansate (este vorba de warriors), insa modificarile nu sunt gandite precum itemizarea prezenta in joc (trebuie sa parcurgi multe zile de joc pentru a ajunge in posesia item-urilor respective) si afecteaza astfel si eficienta celor care se bazau pe anumite combo-uri pentru a fi viabili in multe situatii. In loc sa afecteze numai combinatia buclucasa (item, talent spec, circumstante in combat), au afectat o masa mult mai larga de jucatori, de unde si nemultumiri in fata schimbarii.
Patch-ul aduce si o noutate, interesanta la prima vedere ca idee, insa deficienta in aplicare. Noua instanta (noile instante de fapt, una de 20 de jucatori maxim si cealalta de 40) nu este accesibila decat dupa completarea la nivel de server al unui event care din pacate cere ore intregi de farming din partea fiecarui jucator si zeci de ore probabil din partea celor 15%, poate si mai putin, care vor participa la deschidere pentru ca au si interes, fiind capabili sa acceseze content-ul cu ghilde puternice care au terminat deja Blackwing Lair (cea de-a doua instanta PvE de 40 din joc). Totusi, nu e clar inca daca event-ul are o limita la care se va declansa singur, chiar daca ajutorul din partea factiunilor din joc nu va ajunge la cotele cerute.
Pe langa neajunsul orelor de farming pentru a accede la alte ore de farming (puteau avea putin mai multa imaginatie decat sa adauge zero-uri la niste turn-ins), noile abilitati trambitate pentru paladin (raid blessings) sunt bazate pe skill-uri pe care le iei tot din noile instante, situatie similara cu eliminarea stagiului militar oligatoriu cand am votat Constitutia.
