World of Tanks

In week-end am muncit si eu la WoT.
StuGIII are echipajul cu vreo 54% specializare de camuflaj, si i-am cumparat si incarcator rapid. Dar sincer, nu se vede o diferenta prea mare. Dar a devenit tare fun, aproape fiecare hit se lasa cu damage, cu mici exceptii la monstrii de tier 8 si mai sus.
Am cumparat JagdPzIV, bagat 80 de mii in echipaj 75%, free XP pentru senile si mutat pe el tunul lung de 75 si motorul de pe StugIII. Plus binoclu telescopic, plasa de camuflaj si trusa de scule. Face treaba buna, rezista la mai multe lovituri, si se misca cam la fel. Singura problema e ca in unele situatii este posibil sa cam dai bani de la tine pe reparatii. Am facut vreo 5000xp si cu el, in curand iau si tunul de 88 scurt sa vedem ce-i si cu ala. Dar pina la JagdPanther sint 60000XP ... o sa imbatrinesc.
Pe tier-urile mici, PzKpfw35 are echipaj la 95% specializare de baza si "trazneste" bine. Studiez si la asta sa ajung la 100% si sa trec la camuflaj, e din ce in ce mai distractiv.
La arti, am reusit sa trec la Grille. Abia am reusit sa-mi iau senilele, zici ca e un melc beat care trage dupa ciori.
T127 si Tetrarch le pastrez, echipajele au experienta buna, e fun sa joci cu ele macar pina la prima victorie a zilei.
 
Nu iti face mari sperante cu tunul de 88 scurt pe JgPzIV, face bum mai tare dar ding mai des. Ti-o spun ca unul care a facut aproape elite TD-ul asta si cu acelasi tun am facut elite si 4 VK-uri.
 
T127 si Tetrarch le pastrez, echipajele au experienta buna, e fun sa joci cu ele macar pina la prima victorie a zilei.
Tetrarch FTW. :biggrin:

tetrarch.png

Cit despre rammer la Stug cred si eu ca nu vezi ceva palpabil ca ala oricum are RoF de mitraliera. :biggrin:
Rammeru' e util la tunurile care incarca greu si unde o secunda conteaza (de cele mai multe ori).

Succesuri cu JagdPzIV ca toata lumea se plinge de el. In schimb JagdPanther merita chinul din cite am inteles. :smile:
 
Deh, trebuia sa fie ceva aiurea inainte de JagdPanther, ca doar lucrurile bune nu vin fara munca.
De altfel am remarcat in lupta cu JagdPanter ca din fata nu reuseam sa-l gauresc deloc.

@spooky, cui ii spui minimaus?

StuGIII acum cind intra in lupta rar ies fara sa distrug vreun tanc, si de obicei omor cite 2-3 animale de tier mai mare ca mine.
 
De altfel am remarcat in lupta cu JagdPanter ca din fata nu reuseam sa-l gauresc deloc.
Ieri, fata in fata Tiger P cu JgPanther la distanta mica (20-30m), Tiger P cu tunul de 75 L70: vreo 3 gauri date din vreo 10 lovituri (vezi viziera soferului). Tunul de 88 scurt are penetrare si mai proasta, asta inseamna ca Stug III cu L70 are sanse ceva mai bune daca apuca sa traga suficient :smile:
 
Din motive evidente, nu ma apropii de animale de tier mai mare ca mine. Asa ca la distanta la care trag, mi-e greu sa spun exact unde nimeresc.
Daca am apucat sa-i vad asa de aproape, oricum StuGIII explodeaza din prima lovitura.
 
Noroc ca Tiger P are una din cele mai bune armuri din clasa lui si ca m-au ajutat la timp inca 2 coechipieri, ca altfel nu apucam sa trag atatea. La acel tier Tiger P ajunge sa capete si 88 lung, dar pana acolo te mananca si ciorile cu 75 L70 sau 88 scurt (care in aceasta configuratie e mai prost).
 
Carevasazica undeva prin februarie (yeah sure :biggrin:) va veni peciu' 0.7.2. Citeva highlights.
In sfirsit o sa am si eu un tanc premium de Tier 8 asa ca m-am rezolvat cu creditele pe cont standard si vine si replacementul la T30.
Singura chestie interesanta mi-a parut asta
Approx. 20 additional crew skills and qualifications
Douazeci de skill-uri/calificari suplimentare. 20. D.o.u.a.z.e.c.i.
Cum Doamne iarta-ma o sa le maximizez p'alea daca deja pentru al treilea schil ai nevoie de milioarde de jocuri?
Om trai s'om vedea.
 
Am 324 de batalii cu StugIII, si un singur skill suplimentar, si ala un pic peste 50%.
Dar deh, poate mai scad si ei din cerinte.
E drept, acum se poate spune ca m-am indragostit de StuGIII, acum este si rapid, si precis, tot ce vrei de la el. Exceptie faptul ca moare din maxim 2-3 lovituri.
 
Exceptie faptul ca moare din maxim 2-3 lovituri.
Asta e viata TD-urilor. Atita vreme cit esti in boscheti nedetectat esti tata lor. Cum a pus unu' geana pe tine s-a cam terminat jocu'. :biggrin:
La Stug mi-a placut pe linga cadenta de tragere si viteza/manevrabilitatea. Dar tot SU-85 ramine dragostea mea dintii la TD-uri.

Daca vrei sa poti incasa/bounce ceva lovituri ar trebui sa ajungi la JgdPanther ala, mie imi place dupa cum il vad ca presteaza pe cimpul de lupta.
 
Vă place Stugul? Pantherul o să vă placă și mai mult. :wink: E mai dificil până ajungi la el că Jagdpanzer IV e probabil la fel de slab, dar merită bătaia de cap.
 
Jagpanzer nu mi se pare mai slab. Are acelasi motor/tun/statie radio ca si StuGIII pe moment, nu am cercetat 88-ul inca, dar ca specificatii nu difera decit citeva puncte la penetrare. In schimb are mai multe puncte de integritate, si rezista mai mult la impact frontal decit StuG-ul.
Singura lui belea e ca nu prea produce "bani", daca e distrus costa semnificativ mai mult reparatiile decat la StuG.
Cu StuG fac intre 10000 si 15000 credite pe meci in general. Cu Jagpanzer reusesc 7000-8000 pe meci daca apuc sa trag in cineva, si reparatiile ma costa minim 4000 daca ma distrug. E drept, echipajul StuG-ului este elite si cu 50% specializare in camuflaj, pe cand echipajul Jagdpanzerului este pe la 80%.

Inca o intrebare, daca a ajuns cineva pe acolo. Am un echipaj care a avut experienta de baza 100% pe un tanc, ii mut pe altul. Daca-i mut inapoi, isi vor pastra experienta de 100% pe primul tanc?
 
Nu pastreaza decat experienta de pe ultimul tanc, deci nu are rost sa muti echipajul inapoi.

JgPz IV e mai rau decat Stug III din urmatorul motiv: nu are tun mai bun (cel de 75 e acelasi, cel de 88 gaureste mai prost si asta conteaza foarte mult in tier mare), dar joaca in meciuri de tier mai sus si costa mai mult reparatiile si munitia. Adica nu faci nimic in plus cu el, dar ti-o iei mai usor si costa mai mult. La un TD blindajul nu conteaza prea mult, daca ajungi sa iti foloseasca inseamna ca esti aproape de a o lua pe coaja. Deci, nu e mai slab, ci nu e suficient de bun pentru un tier mai sus - daca avea tunul 75 L100 sau 88 L71 era alta poveste, dar 88 L71 e deja JgPanther unde e redundant din cauza celui de 105.

La tier 6 SU-100 are tunuri de 100 si 122mm, vezi ce valori au. Cel de 122mm nu are cadenta grozava, dar face prapad, am distrus 9 inamici intr-o misiune cu acel tun. La americani Slugger are tunul de 90 cu 160 penetrare si 240 damage, iarasi superior, si mai are si turela rotativa. Asta face JgPzIV cel mai slab TD din tierul lui.
 
Atunci mergem inainte. Si e cale lunga pana la miile alea de xp care-mi vor permite sa cercetez JagdPanther, dar daca merita, asta e.
 
Asa e, am postat undeva prin spate zvonurile (de la vremea aia) despre noile schiluri dar oricum douazeci... :biggrin:
Parca mi-aduc aminte ceva de prin forumul lor cum ca a zis Overlord ca o sa mareasca de la 3 la 5 numarul de skill-uri suplimentare. Io deabia am ajuns la 2 tancuri cu cele 3 schilluri 100% si inca la 2 foarte aproape. Stau sa ma gindesc cum o fi sa ajungi cu cele (potentiale) 5 schiluri la max. :nuts:

Uichend special: Celebrate the arrival of the French tanks!
Deocamdata no info, dar probabil clasicele x3 sau x5 XP pentru prima victorie plus reduceri la tancuri/echipamente/stuff.
 
Last edited by a moderator:
Ma tot gandeam ca ocolesc cercetarea tunului de 88 scurt de pe Jagdpanzer, dar nu merge. Tot trebuie sa-l cercetez la Jagpanther ca sa trec la 88-ul lung, dar spre deosebire de asta la Panther nu mi se mai potriveste nimic din urma cum a fost la Jagdpanzer, la care s-au potrivit tunul, motorul si statia.
Asa ca ... asta e, mult de munca pina la pantera aia.
 
Vorbesti de Panther tancul sau doar JagdPanther TD-ul? Tunurile de TD difera de cele de tanc, motoarele se mai potrivesc (istoric vorbind TD-urile care deriva din tancuri au doar turela indepartata, dar acelasi sasiu - senile, transmisie, motor etc).

M-am uitat la mine la JgPanther - motoarele si radioul le am deja cercetate de pe VK-uri, senilele nu se potrivesc niciodata, tunurile noi sunt ... noi. Cerceteaza tunul de 88 scurt pe JgPz IV, e mai usor decat pe JgPanther sa joci cu 75-ul ca asta e un tier mai sus si adversarii sunt mai puternici. Chiar si asa aia 16k XP pentru 88L71 o sa fie greu de facut.
 
Ma refeream strict la TD. Pe partea de tancuri nu am ajuns inca la nici un VK, ma tarasc cu PzIII/IV pentru 28k XP si nu am decit vreo 14 pana acum.
Da, corect, senilele si 16kXP o sa fie cam PITA.
 
Back
Top