World of Tanks

E o excepție acordată celor ce tocmai și-au luat un tanc stock, să nu nimerească în fundul gol cu avioane. Dar asta e valabilă doar pentru un număr nespecificat de n jocuri. Au dres busuiocul cu treaba asta. O îmbunătățire la matchmaking ar fi să calculeze un scor de periculozitate pentru fiecare tanc în parte, în funcție de tier, manevrabilitate, configurație (tun și armură), add-on-uri, experiența echipajului, etc. și jocurile să fie pe segmente de scor, nu tier. O a doua îmbunătățire la matchmaking ar fi să îmbunătățească constrângerile: cum e aia să ai un joc cu 4:4 artilerii serioase, sau o echipă cu 8 TD-uri și cealaltă cu nici unul? Astea-s cazurile când te întrebi dafuq am I doing here...
 
Oh boy, nu credeam ca la paspa' de ani o sa fiu in Top 100 la un joc multiplayer. :insane:

gr94.png
 
E o excepție acordată celor ce tocmai și-au luat un tanc stock, să nu nimerească în fundul gol cu avioane....
Nu chior ci nejucat, că nu ţine cont de echipare ci doar de număru' de lupte cu el... probabil că nu-s singuru' care-şi cumpără un tanc de abia după ce a cercetat chestii la el şi are şi bani de schimbat componentele (aşa am făcut la Tiger, Tiger II, Tiger P, Grille).
 
Am nimerit un articol mai nou pe blogul Overlodului si iaca ce zice (printre altele) referitor la mult-asteptatul patch 0.7.0.
We've hit them hard!

There will be changes to penetration mechanics. First of, we are reducing the normalization parameter of AP and APCR shells, therefore the effectiveness of sloped armor will see an increase.
Also the new mechanics for HE will be in place (defining the spot with the thinnest armor to burn through), ensuring more realistic and credible penetration and damaging.
Interesant huh? Poate o sa fie mai rezistente T-urile americane cu ocazia asta ca m-am atasat de ele. Plus de asta poate n-o sa mai vad atitea bounce cu HE-urile de pe arty.
Alta chestie care mi-a atras atentia
Massive Hitbox Overhaul

Nearly 30 vehicles (Tiger, VK 3002 DB, IS-3, IS-7) will get their hitboxes changed to ensure more accurate damaging mechanics. Tiger tank will finally get more detailed armor layout featuring 16 groups and benefit from skirt armor.
Buff la Tiger? La IS-7?

Toate astea combinate si cu tiered companies parca-parca dau un nou suflu WoT-ului.
Ah, si cica se mai gindesc daca sa bage claxoane sau nu. :biggrin:

Eu intre timp am ajuns la Patton. Aseara. Doar 5 meciuri si n-am avut free XP decit pentru senile. Mai am de bobinat pina la tun/motor/turela. Deocamdata e doar un Pershing cu ceva mai mult HP si pus in lupte contra Tier 9/10. :frown:
Dar e destul de distractiv si cu medium-urile astea. Pershing-ul ala e o masina de achizitionat medalii de Sniper.
 
Sper să includă în modificări și schimbarea priorității mesajelor audio, că m-am săturat să ard în flăcări și Gigel să-mi spună știri diverse de pe câmpul de bătălie, și doar ultimul lucru zice „put out that fire”.
 
Am venit din concediu si bag repede o partida in vena.
Ce sa vezi, explodeaza Hetzerul din prima lovitura. Zic si eu: uite un norocos, trec repede la alta partida cu alt tanc. Unde se intimpla acelasi lucru.
Nu stiu ce sa zic, dar efectiv aceleasi tancuri pe care le-am avut inainte de a pleca in concediu acum sint distruse foarte repede si primesc foarte putin XP, cu toate ca parca mai multe credite. Si eu zic ca nu m-am schimbat in concediu.
 
Am am jucat cateva partide cu frate-meu cu Kv1-S si SU-100 sau cu 2xKV-3 in pluton, luptam impreuna si ne acopeream reciproc; de cateva ori am tras amandoi in aceeasi tinta aproape simultan, tinta era pulverizata :smile: De asemenea pe KV1-S aveam tunul de 122mm care din lateral face un Hetzer abur.

In acelasi timp am fost si eu trimis la fier vechi dintr-un singur foc in KV-3, dar mi-a cazut in cap ditamai obuzul de GWPanther sau ceva de genul asta. Arty rulz cand nimereste, big arty rulz more.
 
Am venit din concediu si bag repede o partida in vena.
Ce sa vezi, explodeaza Hetzerul din prima lovitura. Zic si eu: uite un norocos, trec repede la alta partida cu alt tanc. Unde se intimpla acelasi lucru.
Nu stiu ce sa zic, dar efectiv aceleasi tancuri pe care le-am avut inainte de a pleca in concediu acum sint distruse foarte repede si primesc foarte putin XP, cu toate ca parca mai multe credite. Si eu zic ca nu m-am schimbat in concediu.
Iata ce am gasit pe blogul unui developer:
We waited for a long time for ipman to go on vacantion and holiday. When finally he went we could nerf the Hetzer very much to explode at the first shot in its and his hull because he dont have a turret as being a tank destroyer. Now the Hetzer will not destroy anything and nothing will fear that beast anymore and no more and today is a glorious day for WoT community like that.
 
Arty rulz cand nimereste, big arty rulz more.
E cu dus-intors rulz-ul asta. Arty ar fi OK dar in cantatiti mici, ca sarea in bucate. :biggrin:
Tot ce trece de 2 arty/team e macel. Mai ales alea de tier mare.
Asa din memorie ca experiente nefericite ca driver de tancuri au fost one-shoot in Object 704 (cadou primit ieri de la un Object 261) si 1800 HP pe minus in T34 (donatie de la un Object 212 si n-a contat ca eram dupa ditamai bolovanu', a fost direct hit). Plus multe-multe altele cind un splash de arty mare ma lasa fara juma' de echipaj/module/HP.
Ca experiente fericite ca driver de arty au fost one-shoot la aproape orice tanc. Toate T-urile americane (inclusiv T95), toti tigrii si regii lor de la nemti, imparati Ferdinand, E-50/75, IS-urile mai mici (la IS-4 inca n-am reusit) si una de care mi-a fost rusine un -2003 HP intr-un E-100 care urca cu greu dealul la Campinovka (a fost o lovitura across the map, in miscare si aproape blind ca mi-a disparut de pe harta cind am tras).

ipman eu sunt aproape sigur ca rusnacii fac modificari behind the scene. Observ si eu lucruri ciudate odata cu trecerea timpului.

spooky51 Inca mai rid ca proasta p'aici. :biggrin:

Asa ca o parere personala dupa mai mult de 11k jocuri jucate pot spune ca m-am cam saturat de factorul random din joc. Random battles, random teams, random balance, random penetration, random spotting, random accuracy, random armor, random damage, random critical hits 0 damage, random ghost shells, random maps, random everywhere and anything.
 
Azi am prins harta Himmelsdorf cu Leopard-ul. Am bagat acceleratie maxima inainte si am ajuns in baza adversarilor asa de repede ca nici nu apucasera sa plece ei din baza. Ba am mai distrus si o artilerie pe drum pina s-au dezmeticit. Si peste toate am primit si "iscoada".
Acum gluma gluma, dar nu stiu ce-i cu Hetzerul meu, este distrus aproape de fiecare data din prima lovitura. Noroc ca nu mai am mult xp ca sa trec la urmatorul nivel.
 
Ceva zvonuri despre noile skill-uri ale echipajului. Traduse din rusa.

Brotherly Crew: add +5% to all skills effectiveness, but only after reaching 100%

Loader
Skill 1) -20% chance of ammo rack explosion, work only after reaching 100%.

Driver
Skill 1) Smooth Driving: -1% to reticle spread while moving for each 10% of the skill. Does not work when tank turns in one place.
Skill 2) -25% chance of engine fire, works only at 100%

Gunner
Skill 1) Sniper: +5% chance of module/crew damage, works only after reaching 100%.
Skill 2) -1% to reticle spread while moving turret for every 10% of the skill.
Skill 3) Enemy who's located in a +15 Radius of where gun barrel is pointing will be lighted up for additional 5 seconds, works only after reaching 100%
Skill 4) +5 meters to the radius of where bushes do not block your tanks view

Radio
Skill 1) +1% radio range for every 10% of the skill
Skill 2) +1% to view range for every 10% of the skill
Skill 3) Radio transmission of enemy positions last for additional 10 seconds after your tank is destroyed, works only after 100%

Commander
Skill 1) Crew, except for Commander, earn +1% experience for every 10% of the skill.
Skill 2) Commander will be informed that his vehicle have been detected.
Skill 3) Commander will see/know what module damage to hostile tank, but only if said tank is in your own view range. Works only after reaching 100%.
Skill 4) Commander may replace any unconscious crew member, effectiveness is based on: 50% of commanders skill and how many crew members are unconscious.


Driver skill 1, Gunner cred ca toate, Radio skill 2, Commander skill 2 si 3 par destul de interesante.
 
Interesante, dar o sa fie o grozavie sa calculezi overall care e view range, radio range, gun accuracy etc. cu atatia factori care le modifica.
 
Imi place din ce în ce mai mult arty, cică sunt Hunter. :biggrin: Mai am de băgat până să trec la următorul, am reușit abia să-l upgradez complet. Oricum îmi place, reparațiile costă foarte puțin și rămân cu bani buni după fiecare partidă chiar și atunci când nu reușesc să fac mai nimic. În perioada următoare doar cu Hummel o să joc, cu restul o să fac doar punctajul dublu.
Până la Hummel abia dacă reușeam să mișc ceva, celelalte sunt foarte slabe mai ales că Grille dă foarte mult pe lângă țintă. De abia de acum începe partea distractivă și probabil va fi și mai bine când o să am echipajul la 100%.

hunter.jpg
 
Yup, arty e easy mode pentru XP si credite. Mai ales alea pina in Tier 6/7 produc la greu. La mine Object 212 e moneymakeru' ca sa ma pot juca linistit cu tancurile de Tier 9/10. :biggrin:

[Wall of text]

In asteptarea peciului 0.7.0 bag fo' 2 impresii despre Patton Elite. Drumul pina la el este destul de placut. Atit T20 cit si Pershing sunt medium-uri interesante. Nu prea am simtit povara grindului cu ele.

Pentru Patton ar fi bine sa aveti ceva free XP (23k) macar pentru senile ca daca pleci chel de la inceput nu e prea bine. Daca-i pui senile ai loc si de module si treaba e destul de OK chiar si cu tunul de 90 (e ala de pe M6 de fapt dar tweakuit un pic la RoF si penetrare).
Apoi mai ai de grinduit fo' 46k XP pentru tunul de 105 care e adevaratul damage dealer. Penetrarea buna, RoF de neam prost (trage odata la 7.5 secunde cu turela a doua) si damage mai mult decit decent (390 HP). Urmeaza motorul (12k XP) si turela (24k XP) si ai ajuns practic la maximum ce poti scoate din Patton.

Ce-mi place la el e mobilitatea asociata cu DpM-ul excelent. Nu are top speed mare dar in schimb are acceleratie si manevrabilitate si in ciuda accuracy 0.37 a tunului ma descurc excelent la tras din mers in arcade mode si la distante medii spre mari. Ca nu penetrez intotdeauna e de inteles ca nu am timp sa ochesc din mers weakspot-uri in sniper mode dar macar nimeresc tinta. Am pus totusi si Vertical Stabilizer dar ma gindesc ca pentru curiozitatea mea sa-l schimb cu Optics deoarece Patton are cel mai mare view-range din joc (480 m) si mi-ar place sa luminez toata baza inamica din prima secunda (pe harti gen Malinovka de exemplu).
Plusuri ar mai fi si gun depression, este priceless pe harti cu dimburi.

Ca minus nu pot trece decit paper armor dar sincer asta nu ma mira/deranjeaza deoarece stiu ca asta e o trasatura generala la tot ce e tanc american. Practic la tancurile americane cuvintul bounce nu exista in dictionar (bineinteles daca oponentul a auzit de impenetrable turret si ocheste in paper-hull).
Tot la "minus" as putea pune si RoF-ul. Dap, la 1000 credite un obuz ma trezesc la sfirsitul meciului cu o nota de plata cam piparata la munitie (am meciuri destule in care trag intre 20-28 obuze). Iese ceva de genu', 20k pentru reparatii tanc distrus, 25k pentru munitie, 3/6k pentru consumabile si daca am pierdut meciul gaura e cam maricica.
Despre module/crew damage. Am si de astea. Loader/ammo rack/gun sunt cele mai frecvente si din cind in cind mai iau foc si-mi strica motorul (dar astea numai in meciurile cind dau raite prin echipa inamica si sunt prins in curu' gol ca sa zic asa).

Ca si impresii de joc depinde de mai multi factori. In primul rind de matchmaking (de fapt mai mult de balance deoarece daca ma lasa singurul medium vs. o haita dincolo am cam pus-o) si apoi de calitatea coechipierilor (pentru ca daca in loc sa formam o haita de medium-uri fiecare o ia la dracu-n praznic de capul lui s-a dus naibii meciul). Bineinteles mai depinde si de deciziile mele de moment si cheful de joaca. Am meciuri in care am facut haos pe harta (unul are m-a facut sa rid a fost medalia de Scout cu 13 bucati iluminate pe harta Steppes, mi-au scapat numa' artileriile ca erau dupa calea ferata si n-am mai apucat sa ajung acolo), am meciuri so-so in care n-am facut nimic spectaculos si meciuri care se termina intr-un minut (one-shooted by arty - de doua ori pina acum, sau dat nas in nas cu grosul trupelor inamice).
Patton mi-a adus si niste satisfactii personale gen ras toate artileriile inamice sau omorit face to face niste T-54 (3 pina acum).
Comparativ cu echivalentele lui de la celelalte natii (desi n-am niciunul in garaj) as zice ca prefer sa dau peste un T-54 decit peste un E-50.

Una peste alta este ceva diferit fata de tancuri/TD/arty. Inca trebuie sa ma adaptez la stilul de joaca al medium-urilor deoarece eu sunt obisnuit sa fiu mai static cu tancurile pe care le am in garaj pe cind cu asta trebuie sa fiu intr-o continua miscare.

[/Wall of text]
 
Back
Top