World of Tanks

Cam asta-i zona catre care m-as indrepta si eu, T43/44.
Imi amintesc ca in beta am jucat VK3601H, faceam pluton cu inca doua mediums si era un balamuc de dogfight!
 
Daaa, VK3601H e o splendoare. Chestia e ca as incerca ceva nou si iar dau peste rusi. :biggrin:
Gata am deblocat IS-3 da' n-am bani. Am vindut si IS-ul ca m-am plictisit de el. Pfuai, back to Tier 5/6 ca sa string fo' 600k credite...
 
Be afraid, be very afraid. :biggrin:

LE: vreau invite in noul clan. :smile:

LLE: sunt deja in CDP. :goofy:
 
Last edited:
Mda, e tare bine cu Premium. Mi-am luat azi o zi si de dimineata pina acu' de la IS-3 chel si fara bani de retraining am ajuns la BL-9 si (aproape) un meleon de credite d'alea. :biggrin:
LOL si echipajul e la 100% inapoi.
Plus de asta 95% din meciuri au fost doar vs. Tier 8, 4% vs. Tier 9 si restu' si cu un Tier 10 scapat p'acolo.
Imi place IS-3. :biggrin:
 
Wow, nice.
Eu am ajuns la 65K free XP şi mai aştept până descui ambele tancuri de tier 7 (T29 şi IS). Încă sunt nelămurit în care să bag banii; mai vedem :smile:
LE: dreamer, nu eşti tu allex_dd? dacă da, eşti deja în noul clan.
Dacă nu... ce nickname ai? :smile:
 
Daca matchmakingu' se pastreaza clar e ceva in neregula cu IS-3 asta. :biggrin:
Dar ca tanc e beton, un IS cu muschi, la fel de agil si cu BL-9 vorba lu' Jaffar hai dupa KT si Ferdinanzi ca nu mi-e jena. Astept sa-mi pun si turela noua si radioul mare si gata si cu asta.
Ce ma nedumereste un pic e faptul ca nu prea ia bounce (cel putin nu de la tierul echivalent ca asa deja am 2 Steel wall cu el).

A si inca o chestie. De acu' stiu cind am parte de ghost shells. Sunetul produs la trasul obuzului e sec si nu grav cum se aude in mod normal. Am observat asta de mai multa vreme da' am zis ca-s mosneag surd si nu conteaza dar tocma' am citit mai zilele trecute pe forumul lor si alti baieti cu aceeasi impresie si cred ca mi-e clar.

BTW, cam asta e genul de meciuri cu care m-am delectat azi toata ziulica.

In alta ordine de idei invisible tanks ma calca pe nervi. Adineoarea am murit ca mi-a disparut ala din fata ochilor in timp ce incarcam si bineinteles timpita aia de crosshair a pierdut punctul in care am tras cind a iesit din sniper mode. :capu:
 

Attachments

  • matchmaking.png
    matchmaking.png
    395.8 KB · Views: 19
Şef... vreau şi eu mod-ul ăla care arată tier-ul la tancuri; motivul: habar n-am ce tier îs tancurile nemţeşti (şi au şi denumiri imposibile) :smile:
 
Ia d'acilea. :smile:
Vezi prin sectiunea aia ca-s la kil. Alege unul care-ti place mai mult. Pentru mine asta e perfect.
Ca intotdeauna recomand folosirea JSGME ca sa nu-ti bati capul cu backup/tinut minte ce si cite moduri ai. La mine e simplu.
 

Attachments

  • jsgme.png
    jsgme.png
    51.5 KB · Views: 14
Daca mai zice careva prin tutoriale ca se da XP gros pentru critical hits il mananc :biggrin:. Dupa ce in ultimile 30+ de meciuri cu T28 si M3 Lee am nimerit numai impotriva unor echipe in care cel putin jumatate dintre adversari erau Tiger/KV1S/KV-3/IS/SU-152/T29 si alte OZN-uri de-astea, am ajuns la comcluzia ca una sau doua critical hits inseamna fiz zero. Adica 0 XP. Ce naiba, ii distrugi un modul, ii omori un membru al echipajului, nu era loc de ceva XP acolo? Ca in rest ce damage sa dau in turela unui T29? Daca le iau 2% fac matanii.

Din pacate nici nu-mi permit sa ies din joc pentru ca nu am gold sa-l dau pe bani sau un tanc premium cu care sa fac avere.
 
Eu cu SU-85 n-am mai nimerit într-un joc în care KV-ul să fie maxim (cum erau 80% din jocurile dinainte de ultimul patch). Acum sunt cu Ferdinand, Tiger II, Lowe, chestii serioase, care mă văd în tufişuri de la capătul celălalt al hărţii şi dacă îşi aprinde şoferul ţigara. Am avut două jocuri la rând când am fost pocnit din prima înainte ca vreun inamic să apară pe hartă. Şi stăteam în tufiş gros. Pe de altă parte, am făcut aseară un joc în Steppes, mergeam frumos cu încă un P IV printre pietrele din partea de vest, când ne trezim că ne atacă unul din spate, de la distanţă. Şi noi trecusem la 10 metri de ăla cu 15 secunde înainte, nimeni n-a văzut nimic.
 
bausto: uite şi dovadă că aşa este cum spui tu.

miahi, explicaţia este că jocul a început să devină din ce în ce mai top-heavy, din două mari motive:

1. Tier 8 premium tanks;
2. Clan Wars.

Toată lumea and their dog bagă mare ca să ajungă la tier 8-9-10 pentru a fi competitivi în Clan Wars, iar probabil 10% din customer base şi-au luat rahaturile alea de premium tanks de tier 8. Nasol, ştiu, da' foamea de bani a Wargaming dezechilibrează jocul.
 
Last edited by a moderator:
Mai auzeam pe la lume ca mare xp faci daca dai critical hits. Asa ca mergeam mereu pe tunuri cu penetrare ca macar sa le rup cate un modul. 57mm de pe T28 e bun de joaca cu copii, dau 20 de critical shots pe meci si damage ciuciu, deci termin batalia cu 150XP.
 
Critical hits inseamna pentru mine de cele mai multe ori detrack si atat. Cum joc si eu la tier 4-5 (am un tier 3, vreo 4-5 tier 5 si un singur 5) si tot nimeresc cu goliati tot ce pot sa fac e sa le dau la tibie (senile). Pentru asta nu se ia experienta mai deloc, dar ma ajuta sa castigam unele meciuri in care ii tin pe loc pana le pica un obuz de artilerie prin trapa superioara pana pe scaunul soferului sau pana ii dau coechipierii cu linia la palma. Altfel as juca degeaba :frown:
 
Bai IS-3 asta e belea. Las la o parte ca-i heavy care se conduce ca un medium, las la o parte ca acu' trag frontal in Ferdinand si-i iau cam 30%/palitura da' ce ma uimeste e ca azi e a doua zi in care matchmaking-ul pentru el este sublim. Practic am vasta majoritate a jocurilor numa' Tier 8 si cu mine in frunte. :biggrin:
Mi-e si jena de "echipa" de acu' ca pina mai adineoarea am jucat mai in dorul lelii ca sa-mi fac XP-urile de upgrade-uri.
Singurul lucru naspa e intretinerea lui dar nu ma mira ca am mai patit-o si cu KT in beta.
Par example in atasament e un meci cel putin decent, am tras 15 obuze (din care 4 pe linga), am avut 2 kill-uri muncite, am murit, am invins si practic n-am cistigat niciun credit. Si meciul asta e OK dar mi s-a intimplat ca intr-un meci cu victorie, 3 kill-uri din 4 lovituri si viu la final, sa vin cu 1k credite de acasa.
Daca e defeat, mort si doar cu un obuz-doua trase va cam imaginati balanta...
Comparativ cu ziua de Premium azi e cam seceta. :biggrin:
Ieri in ~9 ore de joc am reusit sa string un milion curat de credite (dupa upgrade-uri/retraining), XP-urile pentru tunul bengos/senile/radio/turela, sa-mi duc echipajul la 100% asa ca stau si ma intreb cam cum ar arata o luna de Premium daca joci constant macar 2-3 ore pe zi...
Problema e ce ma fac de acu' ca am ajuns la tot ce-am vrut. Mai sus nu vreu sa merg, de nemti nu-mi vine sa ma apuc, in Clan Wars acu' n-am nicio sansa, so what to do next?
O luna juma' de la lansarea jocului si io-s gata. :haha:
 

Attachments

  • is3.png
    is3.png
    69.4 KB · Views: 16
Ah, bullshit eşti gata. Mai sunt o căruţă de tancuri pe-acolo :smile:
Uite, idee: fă-te scout expert şi beleşte arty la greu :wink:

Revenind la scopul pentru care scriu postul ăsta:
Am cumpărat T29! Cu tunul de 105mm, turela cu urechi, radio, crew la 90%... chestie interesantă: dacă ai secondary skill pe un echipaj (de ex. repair), acesta se păstrează mai departe dacă faci retraining; acum am 5 membri de echipaj T29 cu 90% skill şi 64% repair skill :smile:
Am pus pe el Stabilizer (se simte diferenţa!), Ventilation şi Toolbox.
Acuma chestia interesantă...

Am făcut 2 meciuri de training cu Jaffar; el în IS-3 şi eu în T29. Ce-am aflat noi:

- De multe ori primeşti notificarea de Critical Hit la oha; în sensul că pe tine te anunţă "Critical Hit!" sau face Ding!, HP-ul la inamic scade, dar inamicul nu are niciun modul stricat. Jaffar zice că e din cauză că unele module au HP şi practic a scăzut HP-ul la modulele respective, dar nu până la 0. Problema e că i-am dat de aproape 2 gloanţe în ţeava tunului, i-a scăzut HP-ul, am primit 2 notificări de Critical Hit, dar el raporta că nu i-a "murit" niciun modul.


Pe wiki se spune că:
Hit enemy tank, got a critical, but caused no HP damage: Possibilities
* Shot went through an external module(s) (Tracks, view finder, range finder, etc) and then missed the rest of the tank.
* Shot went through an external module(s) and then bounced off the armor.
* Shot penetrated and went into a module/crew member and caused no damage. This can happen because Maus tracks can fully absorb a 75mm shell. Exact values for this are unknown but the concept that a shell can "lose" damage by hitting a crew member or a module should be remembered.
Ultima s-ar putea să se aplice, dar totuşi... 3 lovituri care au generat damage de 600 HP? Cam dubios.

- "Urechile" de la T29 sunt ca untul, orice pătrunde.
- Am avut ghost shells! Am tras de la 50m în IS-3, nicio urmă de hit, Jaffar a zis că nu a înregistrat nicio lovitură, nimic (de obicei apare semiluna aia roşie chiar dacă e bounce). Eu n-am primit nicio notificare. Zona în care am tras trebuia să dea 100% bounce.

Concluzia: T29 e mişto, mai ales armura aia frontală de treij' de centimetri :smile:; dar jocul are încă bube destul de enervante. Oh well, om trăi şi-om vedea.

Cine are chef de training stuff să mă anunţe :wink:
 
chestie interesantă: dacă ai secondary skill pe un echipaj (de ex. repair), acesta se păstrează mai departe dacă faci retraining; acum am 5 membri de echipaj T29 cu 90% skill şi 64% repair skill :smile:

Din ce citeam prin documentaţie, dacă nu ai 100% la skill (adică dacă nu faci retrain la 100%) skill-ul secundar nu e activ, se reactiveză când ajungi la 100%. Da' la ăştia nu poţi fi prea sigur de nimic până nu te uiţi pe cod, aşa că e posibil să fie activ. Din câte îmi aduc aminte, când am făcut un retrain la 90%, skill-ul secundar a crescut şi el odată cu cel principal, şi când era sub 100% - dar e foarte greu să-ţi dai seama dacă e folosit sau nu un skill.
 
Din ce citeam prin documentaţie, dacă nu ai 100% la skill (adică dacă nu faci retrain la 100%) skill-ul secundar nu e activ, se reactiveză când ajungi la 100%.
Io am inteles ca e activ dar nu creste din nou decit cind ajunge echipajul iar la 100%. :biggrin:
Din meandrele jocurilor rusesti...
 
Dilemă lămurită.

If a crew member's primary qualification percentage drops due to retraining for a different vehicle, all new experience earned will go toward the primary qualification until it reaches 100% again. However, any secondary specialization will not drop and will remain in affect.
 
Back
Top