World of Tanks

guguloi, poate tu ai jucat ceva mai mult cu T29, eu numai daily double: patch-ul e ok in privinta 'track damage', pot sa dau jos cutia cu scule??
 
dreamer de la Hummel in sus. Nu ma pricep la artilerii da' ma loveste serios un obuz d'ala in plin. Mai iau si detrack si ala-s. Tancuri T29 si KV-3.

bonko eu nu mai am toolbox de mult. Crew-ul e la 100% repair skill. Mie mi se pare OK asa.
Si da, nu mai sunt detracked la fiecare pirt de PIII. :biggrin:
Nici eu nu mai joc prea mult cu T29, trag de KV-3 acu' ca-mi place. Mai putin meciurile contra Tier 9 si cu artilerie. :frown:
 
Pe mine chiar nu mă afectează artileria. OK, mă mai nenoroceşte şi pe mine, dar sunt conştient că în majoritatea cazurilor e vina mea :smile:
LE: eu ies din prima din toate meciurile în care văd vreun inamic 3 tiers mai sus de mine. De când fac asta a devenit mult mai plăcut jocul. Pierd cam 2-3K XP per meci din care ies, dar fac de 5 ori suma asta într-un meci cu Matilda, unde e imposibil să întâlnesc aşa ceva.
Azi însă n-am putut juca cu KV-ul, dădeam doar de meciuri cu IS-3 şi IS-4 şi ca să pună şi cireaşă pe tort, nimeream mai mereu Malinovka.

Toolbox-ul nu ajută numai la tracks, ajută şi când ţi-e buşit tunul sau alte module de gen. Eu păstrez toolbox pe oriunde se poate.
 
Rammer, vent si spall liner ca a ramas de pe vremea detrack-ului.
Ce vina mea mai war? Sunt cu ditamai magaoaia de KV-3 pe un desert, ma vede un gugustiuc si incepe distractia artileriei. O data trebuie detrack si-s mincat de viu.
O artilerie/echipa ar fi OK sa zic. Dar am avut meciuri cu 4 sau chiar 5 de caciula ceea ce deja era gretos.

Ah, si ma mai enerveza si AFK-ii mai ales cind e unul din primii trei din echipa.
Jocul are potential clar dar trebuie rebalansat/supravegheat mai bine.
 
Ce e interesant că eu nu prea sunt lovit de arty, nici chiar cu KV-3 şi nici chiar când sunt top tier; dacă iau un detrack şi sunt într-o zonă mai căcănie (in the open or smth), apăs 5-5 (modul de repair - track) şi o şterg.
Deşert e pe 2-3 hărţi, am jucat şi Stepeps de câteva ori şi nicio problemă cu arty. Bine, treaba e că m-am învăţat să merg în zig-zag, să mă opresc, să dau înapoi, în general să fiu imprevizibil.
Tu ai jucat cu arty vreodată? Dacă nu, încearcă; ideea e că dacă ştii CUM te ajunge arty din urmă, ştii şi cum să te fereşti cu mult succes. Nu zic că e vina ta, dar psihologic vorbind, dacă te irită artileria prin faptul că există, atunci orice lovitură pe care o primeşti de la arty te va enerva mult mai rău decât dacă ar fi un tanc inamic.

În altă ordine de idei, Clan Wars starts tomorrow :smile:
 
LE: eu ies din prima din toate meciurile în care văd vreun inamic 3 tiers mai sus de mine.

Nu voiam sa-ti zic, dar vad ca in fiecare post insisti cu faptul ca iesi din meciurile in care ai adversar mai mare cu 3 tiers. Practic esti unul din "aia" care in loc sa isi ajusteze modul de joc in functie de inamic si sa isi ajute echipa, fugi mancand pamantul. Ce urmeaza, sa iesi la anumite harti?

L.E. Tu faci 10-15k XP intr-un meci cu Matilda?
 
de la Hummel in sus. Nu ma pricep la artilerii da' ma loveste serios un obuz d'ala in plin. Mai iau si detrack si ala-s.
Cred ca ni s-a intamplat tuturor, dar apreciem diferit, e normal sa fim subiectivi. In focul luptei mintea umana functioneaza cam ca artileria, nu inregistreaza in memorie toate momentele cand am trecut printr-o zona periculoasa si n-am patit nimic sau toate obuzele care cad in jurul nostru si trasoarele care ne trec prin lateral; dar cand suntem opriti "in our tracks" de un proiectil, seek and destroy mode e blocat temporar si task managerul mintii vine in prim-plan si are o gramada de nervi in lista de procese. :biggrin:

Chiar si jucand mult timp cu artileria si stiind cat de des ratez tinta si cu 110% crew, tot nu pot sa nu ma enervez cand sunt cu heavy, imi blockeaza vreun norocos senila si vine ploaia de metal inainte sa se repare. :smile:

Sunt de acord ca n-ar trebui sa fie cazuri cu 5 spg-uri pe echipa, in loc sa gasesc lupta instant as prefera sa astept 10-20s in plus ca sa se faca un matchmaking mai bun. Si mai aiurea e cand una din echipe are 7-8 td-uri iar cealalta 1-2. Nu-s chestii greu de corectat, dar parca au alte prioritati domnii de la Wargaming.
 
Nu voiam sa-ti zic, dar vad ca in fiecare post insisti cu faptul ca iesi din meciurile in care ai adversar mai mare cu 3 tiers. Practic esti unul din "aia" care in loc sa isi ajusteze modul de joc in functie de inamic si sa isi ajute echipa, fugi mancand pamantul. Ce urmeaza, sa iesi la anumite harti?
L.E. Tu faci 10-15k XP intr-un meci cu Matilda?

Din hărţi nu ies niciodată; nu am hărţi care să îmi displacă. Mă enerva Himmelsdorf o vreme, acuma am învăţat să joc eficient şi acolo.
Da, îs unul din "ăia" care preferă să se simtă bine jucând un joc decât să scrâşnească din dinţi o dată la 3 meciuri şi să-şi facă nervi de pomană. Sue me :smile:
Cât despre "ajutatul echipei", sorry, dar "echipa" aia e o grămadă de inşi adunaţi la nimereală şi n-am nicio responsabilitate faţă de ei. Nu trebuie să-mi fac eu nervi ca să ajut un străin cu care n-am vorbit în viaţa mea.

Dacă sunt în pluton, nu ies, fiindcă am unul-doi colegi faţă de care am o responsabilitate; altfel, screw them all, my fun is MY fun.

Sunt de acord ca n-ar trebui sa fie cazuri cu 5 spg-uri pe echipa, in loc sa gasesc lupta instant as prefera sa astept 10-20s in plus ca sa se faca un matchmaking mai bun. Si mai aiurea e cand una din echipe are 7-8 td-uri iar cealalta 1-2. Nu-s chestii greu de corectat, dar parca au alte prioritati domnii de la Wargaming.

True, true, chestia asta s-a cerut de 'j' de mii de ori pe forums, şi puşca. Nimic. Aşa că fac şi eu ce pot: chestia aia care-l irită pe Jaffar :tongue:
 
war, prin simplul fapt ca joci un fel de mmo te obliga la fair play. YOUR fun should be a single player game :smile:
 
Echipa de ajută uneori, la fel cum alteori te încurcă. Dar dacă o dai deoparte de la început pierzi din start o șansă.
 
Nu am parasit si nici nu am sa parasesc o echipa atunci cand sunt in coada listei din mai multe motive:
- asta-i riscul pe care mi-l asum jucand WoT
- daca eu sunt in coada listei si in echipa adversa se afla un altul in aceeasi situatie
- personal ma simt neplacut cand vad cum cineva paraseste lupta de la bun inceput si nu am de gand sa fac la fel altora
 
Wow, câtă onoare :smile:

war, prin simplul fapt ca joci un fel de mmo te obliga la fair play. YOUR fun should be a single player game :smile:
No shit. Unde scrie asta?
Fair play înseamnă ca jocul să fie echilibrat. Ceea ce nu este în cele mai multe cazuri.
Şi nu decizi tu ce e fun pentru mine, decid eu.

Echipa de ajută uneori, la fel cum alteori te încurcă. Dar dacă o dai deoparte de la început pierzi din start o șansă.
Ce nu înţelegi e că nu vorbim de o echipă aici decât în sensul cel mai strict teoretic. "Bunch o' random guys thrown together" != echipă. Pluton este echipă, companie este echipă, un amestec de inşi necunoscuţi în care eşti băgat alandala nu e o echipă, e o gloată.

Nu am parasit si nici nu am sa parasesc o echipa atunci cand sunt in coada listei din mai multe motive:
- asta-i riscul pe care mi-l asum jucand WoT
Este un risc impus de game mechanics, cu care nu sunt întotdeauna de acord. Ca (paying) customer, am dreptul să nu fiu de acord uneori.

- daca eu sunt in coada listei si in echipa adversa se afla un altul in aceeasi situatie
Spune-i asta unui sărăntoc: "bucură-te, şi alţii sunt la fel de săraci ca tine!". După aia fugi, că te aleargă sigur.

- personal ma simt neplacut cand vad cum cineva paraseste lupta de la bun inceput si nu am de gand sa fac la fel altora
Eu nu. Îi înţeleg şi nu pe ei îi acuz, ci echipa care are "grijă" de joc şi care îşi bate joc de match-making. "Working as intended", pfff...
 
Voi cam puneti mult la inima chestiile asta... e doar un joc guys...

Eu de obicei nu prea joc mai mult de 3-4 partide, iau la rand toate cele 4 tancuri pe care le am: Pz35(t), M2 Light Tank, T2 Medium, BT-2, joc cu ele, si depinde cat de repede ma plictisesc. La mine nu-i cazul de echipe dezechilibrate, insa nici cand jucam de la Tier 3 in sus nu paraseam jocul, ci cautam sa fie fun asa cum a picat. Daca eram cu un tanculet fugeam la scouting, daca eram cu un TD ma ascundeam si asteptam, sau mergeam dupa fundul unui TD mai mare. E un joc, ar trebui sa fie mereu fun, cand devine enervant dai "Exit game" si s-a terminat.

Echipe dezechilibrate vor fi mereu, tocmai asta e frumusetea jocului, sa incerci sa te descurci in toate situatiile, in fruntea sau in coada listei. Ai o satisfactie mai mare cand ai castigat cu o echipa echipata inferior, sau cand esti depasit numeric categoric si totusi capturezi baza inamica si castigi. Asta inseamna sa joci. Pentru cei ca mine pe care jocul nu-i tine in fata calculatorului mai mult de o ora, exista fostele "Recruit battles", Tier 1-3 fights, in care poti juca cu un tanc de Tier 2 si lupta e echilibrata, plus satisfactia de a gauri cativa noobi care se plimba cu Loltraktorul :smile: .
 
M-am gândit la un moment dat cum ar fi dacă jocurile ar fi perfect echilibrate. Adică, ținând cont de câți oameni sunt online în peak hours, aproape sigur se mai poate găsi un jucător cu un tanc identic dotat ca al tău, și atunci să fiți puși față în față în echipe adverse. Deci echipele ar avea exact aceeași structură, singurele diferențe fiind trainingurile la echipaje și stilul de joc. Cam așa e în Formula 1: platformă aproape comună, cu mici ajustări, și diferența o fac piloții. Eh, atunci nu cred că ar mai comenta cineva, dar ar fi și foarte plictisitor fără acest melanj unic, uneori favorabil, alteori defavorabil, dar care te forțează să te adaptezi de fiecare dată.
 
Da, 2 echipe perfect identice ar face jocul destul de monoton. Diferenta de 3 Tiere e naspa intr-adevar, SU-85B vs T29 sau SU-5 vs Tiger II sux. Bine ca nu se intampla prea des... :smile:
 
Cam tot jocul ţine de echipă. Un tanc de nivel mai mare decât tine se poate face uşor dacă se merge grupat şi îl prinzi desprins de grup sau cel mult cu tancuri mai slable (adică la acelaşi nivel cu tine) pe lângă el. Au fost runde când la noi a plecat jumate de echipă în faţă şi au reuşit să moară toţi fără ca ei să piardă vreun tanc. Am pierdut prin eliminare, la ei a murit unul singur iar la noi toată echipa. Dar s-a întâmplat să mergem şi grupaţi cât 3-4 şi i-am dovedit. Totul e ca ceilalţi să nu alerge ca înnecaţii înainte şi să joace puţin în spiritul echipei. Au mai fost şi runde ciudate unde unu cu KV-3 a stat pitit în bază şi reuşea să-i omoare pe cei care veneau spre el. A avut şi puţin noroc dar l-a ajutat şi poziţionarea la fel de mult cât reticenţa unora de a ataca. Probabil că dacă-l asaltam odată reuşeam să-l dovedim, dar aşa am mers cîte 1-2 şi a reuşit să ne aranjeze pe rând, probabil avea şi un tun upgradat.
Oricât ai juca de bine nu-i poţi dovedi pe toţi dacă joci singur, tot echipa e cea care decide soarta. Până la urmă cred că ăsta e şi scopul jocului multiplayer.
 
Back
Top