World of Tanks

No, am loat și eu Matilda, da` nu prea mă prind ce să fac cu XP făcuți cu ea, ăia de-s folosiți la research :biggrin: Ca idee îmi place, dar este mult prea lent pentru gustul meu și dacă te-a ginit vreun light tank artileria te face bucățele.

Tancurile de la început sunt elite deja, mai puțin ăla americanul care l-am zburat să fac loc la T-26 :biggrin:

Nickname: theandelian.
 
La Matilda XP facut baga-l in pregatirea echipajului a.k.a. "Accelerate crew training". La Maty baza sunt banii pe care ii produce, XP-ul e secundar ca ai nevoie de gold ca sa-l convertesti in FreeXP.
 
După ce ajungi cu echipajul la 100% poți scoate „Accelerate crew training” fiindcă nu mai ai ce training să le faci. Mai bine strângi XP și free XP pe baza jocurilor, și eventual cu gold convertești XP în free XP ca să poți face research pe alte tancuri.

Matilda e un tanc mai puturos ca viteză, dar e foarte rezistent la atacuri și destul de periculos. Eu i-am pus o plasă de camuflaj și merg din tufă-n tufă cu el, un pic în spatele iscoadelor; ajută și faptul că e mic. Când e rost de tras, însă, e destul de puternic pentru clasa lui și cam împrăștii lacrimi de durere. Iar dacă mă mai bumbăcește unul-altul, tot nu pierd mobilitatea și capacitatea de a trage. Cu el pot să mor și după 1 minut în anumite jocuri, că mai puțin de 9-10.000 credite nu cred că am primit vreodată; față de un tier 2 sau 3 e o mare diferență.

Cum e Churchill ca premium tank? E mai rapid, mai puternic, mai bănos? Dacă cu Matilda dau de regulă maxim de KV-uri, cu Churchill presupun că pot vedea și ceva tier-uri mai mari ca adversari; e tot tier 5, dar heavy.
 
După ce ajungi cu echipajul la 100% poți scoate „Accelerate crew training” fiindcă nu mai ai ce training să le faci.
Nu se adună (mai mult) la specializări (camo, firefight, repair)? N-am prea urmărit cât de mult cresc alea.
 
Inca nu-s decis daca sa ramin in continuare cu tunul de 107 (RoF OK, accuracy decent, damage/penetrare bune) sau sa folosesc tunul de 122 (RoF lent, damage/penetrare de neam prost, accuracy practic la fel cu 107).

N-am jucat decât vreo 42 de bătălii cu el până acum şi sincer n-am făcut mare brânză, fiindcă eu joc mai casual, aşa.
Dar tunul de 107 e bun când mergi mai solo, cel de 122 e bun când mergi în grup cu alţii şi valabil mai ales în close encounters, gen Ensk, Ruinberg, alea-alea. Am reuşit să omor 5 într-o singură bătălie, deci tancul promite. Echipajul e la 86% şi n-am pus pic de modul pe el. Mai am 33K XP şi dau de IS.

În schimb o să păstrez KV-ul o perioadă luuungă. Vreau să ajung la S-51 prin el, şi pentru asta am nevoie de 127.320 XP :smile:, plus că vreau să deschid şi calea spre KV-1S (până la ăla mai am nevoie doar de vreo 11K XP). Estimez deci vreo 400 de bătălii în KV, deci sigur ajung cu echipajul la 100% şi pe două specializări secundare.

Mi-am luat şi M6, am băgat credite în echipare (e echipat full acum, cu tot cu tunul de 90mm) şi am 3 membri de echipaj la 75%. restul nu-s deloc, că nu mai am credite (635 credits remaining :tongue:). Azi poate ajung de-l scot la o plimbare...
 
Nu se adună (mai mult) la specializări (camo, firefight, repair)? N-am prea urmărit cât de mult cresc alea.

Așa credeam și eu, dar în practică nu am văzut nici o influență. Skill-urile adiționale cresc doar cu gradul de expunere la respectivele elemente - dacă a luat foc motorul și l-au stins, dacă ți-a fost ruptă șenila și au reparat-o, etc. Practic, tot timpul în care am jucat cu echipajul la 100% și accelerarea activată, am jucat doar pentru cash, că experiența s-a dus pe gârlă.

Mai sunt capcane de genul ăsta în joc:
- să vinzi modulele nefolosite din tancuri, la jumătate din valoarea lor, când nu ești chiar sigur dacă vreodată mai revii la acel tanc (de exemplu, dacă nu e elite și mai e o ramură de cercetat, și ar fi cam costisitor cu free XP și eventual conversie pe gold);
- să vinzi un tanc fully upgraded, în loc să dai jos tot ceea ce ai cercetat și cumpărat și să pui la loc componentele cu care a venit stock; dacă vreodată vrei să cumperi tancul la loc, vei plăti din nou premium pe toate upgrade-urile, în loc să le iei din garaj unde oricum nu-ți ocupă spațiu;
- să vinzi un tanc fără să păstrezi echipajul, mai ales dacă l-ai adus la 100% și au început să aibă și skill-uri suplimentare;
- să vinzi un tanc fără să dai jos de pe el toate modulele extra - binoclu, plasă de camuflaj, trusa de unelte, etc.
 
Super joc in weekend - echipe de cate 4: 3xBT-2 + 1xLol vs. 1xBT-2 + 3xMS-1. Ghiciti cine si-a luat omorul? Matchmaking-ul e in balarii. :frown: Pacat ca nu am fost pe faza cu printscreen.
 
No, am loat și eu Matilda, da` nu prea mă prind ce să fac cu XP făcuți cu ea, ăia de-s folosiți la research :biggrin: Ca idee îmi place, dar este mult prea lent pentru gustul meu și dacă te-a ginit vreun light tank artileria te face bucățele.

Te sfătuiesc să bagi gold în echipaj şi să-i duci la 100% din prima, te ajută foarte mult să fii competitiv.
Când ai echipajhul la 100%, poţi să alegi prima specializare secundară (right-click pe membru, tab-ul Skills). Eu am ales firefighting la 2 membri şi repair la ăilalţi doi. Pe tine te sfătuiesc să alegi Repair pentru toţi 4, fiindcă Matilda ia foc foarte greu.
Mai încolo, ca echipament poţi pune:
- Improved Ventilation Class 2 - creşte skill-ul echipajului cu 5%;
- Rammer - creşte RoF cu 10%, foarte bun pentru Matilda care are RoF bun din prima şi aiming time mai bun decât reload time.
- Toolbox - pentru creşterea vitezei cu care repari tancul în caz că se buleşte o componentă.




La Matilda XP facut baga-l in pregatirea echipajului a.k.a. "Accelerate crew training". La Maty baza sunt banii pe care ii produce, XP-ul e secundar ca ai nevoie de gold ca sa-l convertesti in FreeXP.

Poţi să faci asta sau dacă dispui de gold poţi să foloseşti Matilda ca văcuţă de muls free XP. XP-ul îl converteşti în Free XP cu ajutorul gold-ului.

După ce ajungi cu echipajul la 100% poți scoate „Accelerate crew training” fiindcă nu mai ai ce training să le faci.
3 specialităţi secundare? Da, ajută. Se aplică şi acelora.
După patch-ul 0.6.4 de mâine o să ajute şi mai mult, fiindcă XP-ul nu se mai împarte la toţi membrii, ci se distribuie prin rotaţie la membrul cu cel mai mic skill. Astfel, o să fie mai vizibile "salturile" de skill.
Matilda e un tanc mai puturos ca viteză, dar e foarte rezistent la atacuri și destul de periculos. Eu i-am pus o plasă de camuflaj și merg din tufă-n tufă cu el, un pic în spatele iscoadelor; ajută și faptul că e mic. Când e rost de tras, însă, e destul de puternic pentru clasa lui și cam împrăștii lacrimi de durere. Iar dacă mă mai bumbăcește unul-altul, tot nu pierd mobilitatea și capacitatea de a trage. Cu el pot să mor și după 1 minut în anumite jocuri, că mai puțin de 9-10.000 credite nu cred că am primit vreodată; față de un tier 2 sau 3 e o mare diferență.
Esenţialmente corect.
Viteza mică, în mod paradoxal, ajută. Nu te lasă să te arunci înainte ca maniacul, ci rămâi uşurel în spatele liniei de atac, poţi face sniping liniştit.
Tunul e un pic cam slab ca penetrare, dar te ajută RoF-ul foarte bun (18,46). E mişto când vezi câte un inamic ocupat cu careva la distanţă şi începi să bagi boabe în el.
Impactul psihologic pe câmpul de luptă e iarăși foarte important. Matilda nu e un tanc des întâlnit, lumea se ferește de el (adică nu-l cumpără) fiindcă e lent, şi tocmai de-aia nu prea ştie nimeni unde şi cum să te lovească pentru a-ţi distruge tancul în mod eficient. Turela cu 75mm armor all-round e surprinzător de rezistentă; inamicul se apucă şi trage în turelă dintr-o parte sau din spate şi ia bounces la greu :smile:
Apoi, tancul tinde să fie ignorat în bătălii, inamicul te vede mic şi lent, te ignoră, tu-i dai ploaie de boabe de la distanţă. Faptul că stai la distanţă e avantajat de dimensiunile reduse ale tancului; e greu să fii luat la ochi de un KV cu tunul de 107mm de la 300m, pe când tu îl umpli de plumbi lejer.
Atenţie însă la un lucru: proiectilele Matildei sunt lente. La 300-400m trece cam o secundă până îl loveşti pe inamic, deci dacă are viteză transversală mare trebuie să... cum să zic... "lead the target" :smile:

Review

Cum e Churchill ca premium tank? E mai rapid, mai puternic, mai bănos? Dacă cu Matilda dau de regulă maxim de KV-uri, cu Churchill presupun că pot vedea și ceva tier-uri mai mari ca adversari; e tot tier 5, dar heavy.
Conform cu match-making table, nici Matilda, nici Churchill nu pot să se întâlnească cu inamici mai mari de tier 7. Ceea ce e foarte convenabil.
Eu am întâlnit şi IS, şi T29 cu Matilda. Mai rar, dar se întâmplă. Atunci comut pe HE şi-i bâzâi de la mare distanţă.

Nu se adună (mai mult) la specializări (camo, firefight, repair)? N-am prea urmărit cât de mult cresc alea.
Official stance: se adună mai repede. Neoficial au făcut oamenii experienţe şi au ajuns mulţi la concluzia că nu prea se adună cât de repede ar trebui.
Eu am prima specializare la 92-93% deja pe Matilda şi de-abia aştept să o încep pe a doua :smile:
 
L-am loat de la început cu 100% echipaj, de skills secundare nu știam, bine că mi-ați spus :biggrin: Mai am până la camo/stuff, dar chiar nu știam ce să aleg de acolo. Mulțam pentru sfaturi :biggrin:
 
This is madness! Wot Extreme, cu pereţi invizibili şi tancuri imateriale! Ediţie limitată, încercaţi acum cât puteţi! :biggrin:
shot_003.jpgshot_012.jpgshot_013.jpgshot_016.jpg
 
You are welcome. Dacă ne sincronizăm cândva facem Matilda Platoon şi le dăm în cap. Am făcut cu pufix şi a fost fun. Ar fi şi mai mişto să facem pluton de 3 Matilde.
 
Matilda e cam inutilă dacă nu face niciun berbec scouting. Am tot văzut light tanks făcând pe sniperii din tufișuri, mi se pare aberant dar meh :biggrin:
 
Noobi, nu-și înțeleg rolul în echipă :wink: Și da, sunt niște bug-uri faine acum; treceam prin copaci și unele ziduri fără grijă.

Aseară eram pe Abbey, am luat-o prin stânga cu Matilda și un alt medium, dau de KV-ul echipei adverse; dăm niște boabe-n el cam degeaba, el dă în noi ceva mai eficient, moment în care o dăm întors pe drumul alternativ până-n baza inamică. Între timp echipa curățase aproape tot, ne punem pe capturat... nimic. Vin aproape toți supraviețuitorii noștri în baza inamică - nimic. Dau mesaj la toți că e bug și nu putem câștiga prin captură, încep toți (inclusiv adversarii) să râdă și să comenteze. O iau înapoi spre KV, mă strecor din spate și încep să-i dau. Era la 85% și a stat cuminte până l-am distrus :biggrin:

WoT a dat mesaje toată seara la jucători că lucrează la bug.
 
Da, ei spun ca ar fi o problema undeva la un router in datacenter-ul din Germania. Problema care a cauzat base capture in sensul ca nu pornea timerul de capture, lagul, etc. A fost destul de distractiv general chat aseara.
Franturi:

FrozenDreams*(21:16:27)*support are aware of the capping and are looking into it
Laughter*(21:35:58)*Ok guys, the lag and capping issue has gone right to the top, support has notified the big dogs. Engineers may have a look if it's hardware related tomorrow
Laughter*(21:59:41)*Well it started with the lags some of you are experiencing and it's moved onto inability to cap
ArmsAndLegsGuy*(22:04:53)*Its not the server. Its a router in the datacenter hosting the serrver

Nadchodze*(22:39:17)*how long we can be patient, u told that since 1 week (asking about lag issues)
Freubel*(22:39:50)*Nad: They just discoverd the hardware problem
Laughter*(22:59:14)*Guys regarding the base capture issue, is it happening everytime you try and cap?

Bold - mods.
Ultimul post al lui Laughter m-a facut sa cred ca habar nu aveau care era problema de fapt.
 
Daaa, aseara a fost funny like hell pe anumite harti, nu puteai face captura, nu puteai merge pe caile normale din cauza de ziduri invizibile da' in schimb treceai prin cladiri si garduri de beton fara probleme. Io m-am distrat oarecum. :biggrin:
Hai cu patchu' ala ca trece ziua de concediu degeaba...
 
PIII-ul meu aseara nu voia sa mearga cu fata, se oprea in diverse locuri pe teren plat, dar mergea fara probleme cu spatele :smile: A fost interesant pana cand nu a mai vrut sa mearga nici cu spatele, a venit un alt PIII la cativa metri, i-am tras cateva lovituri fara nici un efect si a chemat ajutoare - au venit vreo 5 tancuri care mi-au tras o duzina de lovituri sau mai mult, multe nu aveau nici un efect, intr-un final am facut BOOM!!!
 
Cum naiba poate influența un router conținutul pachetelor de date? Că routerul fie trimite, fie nu trimite pachete; asta înseamnă că poți sau nu poți juca. Mi se pare trasă de păr explicația.
 
Asta e textul standard probabil. Dupa care au venit cu explicatia ca nu e normal sa ai lag daca ai FO in casa fata de ethernet unde e normal, dupa care intrebau daca nu glumim ca nu merge base capture, chestii d-astea. Pro.
 
Din câte văd, fiecare mişcare pe care o faci e aprobată de server înainte să fie aplicată, atât la ceilalţi cât şi la tine. Faptul că ai putut trece prin pereţi înseamnă că serverul a aprobat ceva-ceva. Faptul că ei nu vedeau ce se întâmplă înseamnă că mesajele nu ajungeau la server, dar totuşi ceva răspundea, că altfel îţi stă tancul pe loc (eu am experienţă bogată cu asta, pe 3G variază latenţa).

Teoretic un router poate să-ţi buşească în stilul ăsta mesajele dacă le trimite către serverul care nu trebuie, şi se amestecă sesiunile. Ex: te poate lăsa să treci prin pereţi dacă crede că eşti pe altă hartă :smile:. Probabil n-o să ştim niciodată ce-a fost de fapt.
 
E posibil sa influenteze, din cate m-am prins in alt test (cu cablul de retea scos din computer si bagat la loc dupa cateva secunde) computerul local proceseaza unele actiuni, gen faptul ca vrei sa mergi inainte, tancul se inclina un pic spre spate (ca demarezi), serverul raspunde ca poti sa o faci: daca nu raspunde nu mergi inainte, dar tancul are motorul turat si e inclinat pe spate. La fel poti trage cu tunul, serverul raspunde daca ai nimerit sau nu, daca se pierd cateva pachete de raspuns ... nu l-ai nimerit.
 
Back
Top