Windows: Cum fac...?

Pe de altă parte, cum aş putea dovedi celor de la RDS întreruperile respective? Fie direct cu cablul în PC (o s-o fac şi p-asta week-end-ul viitor), fie prin router? Hai că prin router salvez log-ul, dar mi-e să nu zică că-i de la router, că mereu clientul e cel ce are hiba.

Up, please!
Mă interesează mai mult modalitatea de a înregistra, cumva, deconectările/reconectările când routerul nu e în acest lanţ, ci cablul de la RDS e direct în placa de reţea a Desktopului.
 
In mod normal, aceste deconectari/reconectari ar trebui sa apara si in logurile celor de la RDS. Suna la ei si raporteaza problema.
 
Am dat o săpunieră pe jos și nu mai pornește. Unde pot să o repar? Canon SD200, are valoare mai mult sentimentală :biggrin: , dar nu dau pe reparație mai mult de 100 RON.
 
Dă-le un telefon și vezi cam cât ar costa, că nu prea cred că o să coste sub 100RON, numai să se uite la ea ar fi mai mult de jumate din prețul ăsta. Plus că acu-s super ocupați, numai până apucă să vadă ce are o să dureze o săptămână și ceva. Dar altă soluție nu prea e.
 
Mda, dar la 600 RON iau un Canon SD1100 (IXUS 80) nou. Pot refolosi acumulatorii (tocmai cumpărasem unul nou acum vreo săptămână) și încărcătoarele (mai am un SD600 cu același model de încărcător), e cu 2 generații mai nouă, 8 MP versus 3 MP și costă doar 50% cât una cu Digic 4 - pentru o săpunieră nici nu trebuie mai mult.
 
I know, de-asta am zis să dai mai intâi telefon, ca să vezi exact ce zic. Am mai intâlnit cazuri in care reparația costa peste 50% din valoarea produsului, pentru că piesa cu probleme (ex: o diafragmă de obiectiv) se găsea ca replacement part la Canon doar legată de 3/4 din tot obiectivul, nu se putea cumpăra separat.
 
Dacă mai aveţi timp, răbdare şi bunăvoinţă, mai uitaţi-vă, vă rog, şi pe log-urile ce le-am salvat, poate înţelegeţi mai multe decât mine şi poate aflu şi eu tainele deconectărilor aleatorii din WolfET. Am încercat şi setarea DMZ, poate-poate, dar tot aşa face.

PS: precizez că, în rest, routerul funcţionează impecabil, atât pe wired, cât şi pe wireless. Să trimit o recipisă la D-Link, la support?
PPS: am uitat să precizez, am păstrat în loguri doar momentele când au avut loc deconectările,
 

Attachments

  • Imagine0062.jpg
    Imagine0062.jpg
    60.1 KB · Views: 31
  • log.txt
    1.5 KB · Views: 15
  • log2DMZ.txt
    5.1 KB · Views: 33
Check this, poate ajută.
NACK înseamnă Negative Acknowledgment. Din ce-am citit eu pe acolo, e de la congestionarea traficului. Acu' eu sunt bâtă la networking, dar vezi dacă poţi să măreşti ceva timeout-uri pe acolo.
De aici înţeleg că router-ul tău trimite un NACK către sender când se pierd pachete, forţând o renegociere IP, protocol, bălării.
Hope this helps.
 
Eu cred că problema e la nivel de PPPoE. Din ce văd în log2DMZ.txt, ţie ţi-a picat link-ul la 19:15 (probabil atunci ţi-au apărut cele două linii albastre din poza de mai sus). Dacă e de la router sau de la ei poţi vedea punând calculatorul direct în net.

Dubioasă mi se pare şi alocarea IP-ului. La 19:15 e 79.116.115.145, iar după 4 min, la 19:19, fără vreun motiv aparent, se schimbă în 79.116.113.221.
 
Dacă e de la router sau de la ei poţi vedea punând calculatorul direct în net.

Am înţeles. O s-o fac în week-end că e timp mai mult. Însă cu ce sau cum fac survey la conexiunea RDS PPPoE, pe direct, aşa încât să-mi scrie evenimentele precum în log-ul routerului sau asemănător, să nu existe dubii? Eu simţeam deconectări şi-nainte la RDS, când nu foloseam router. Uneori (în situaţiile cele mai grave) apărea chiar ferestruica de Redial, cu diverse mesaje.
 
Cică o opţiune e să deschizi un Command Prompt şi să dai comenzile:

Code:
netsh
ras
set tracing PPP enable
exit

După asta, îţi va jurnaliza evenimentele PPP în fişierul c:\windows\tracing\ppp.log.

O altă variantă pentru acelaşi rezultat ar fi să modifici în Registry cheia HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Tracing\PPP\EnableFileTracing cu valoarea 1.
 
Mulţumesc mult. Aşa voi face. :smile:

Eu cred că problema e la nivel de PPPoE.
Dubioasă mi se pare şi alocarea IP-ului. La 19:15 e 79.116.115.145, iar după 4 min, la 19:19, fără vreun motiv aparent, se schimbă în 79.116.113.221.

Adică de la provider (RDS)? Am mai întâlnit şi azi, pe log, realocări de IP...
 
Am trecut pe cablu direct, m-am conectat, am jucat... nimic anormal. Am mai făcut şi pauze, am mai intrat pe câte un site, am avut şi o deconectare (mi-a cerut redial), dar pe joc nu m-a dat afară.
Ataşez log-ul PPPoE, obţinut cum m-a învăţat puterfixer. Se vede ceva anormal în el, ceva care ar face problemele descrise când sunt pe router?

Pe de altă parte, mi-am adus aminte că acum vreo jumătate de an nu mi-a mai mers conexiunea. Au făcut cei de la RDS nişte verificări şi au ajuns la concluzia că, undeva in casă la mine, cablul e întrerupt. Nu l-au schimbat ci au refăcut mufa de la capătul cablului pe alte fire ale cablului (că e multifilar) existent (din ce am înţeles eu de la ei atunci). E posibil să fie probleme cu routerul şi de la asta?
 

Attachments

  • PPP.txt
    131.5 KB · Views: 20
Am scris şi-un e-mail la D-Link Europe, să vedem dacă şi ce răspund. Cam slabe speranţe, cred, dar încerc. Mă uimeşte faptul că un router care merge perfect în rest (pe net, P2P etc.), la viteze maxime, pe wireless, cu semnal excelent, se poate poticni la un joc online de 6-7 ani vechime... :what:

Un screenshot de ieri, cu router, pe metro.
 

Attachments

  • di524.jpg
    di524.jpg
    146.7 KB · Views: 24
Există vreun progrămel care să indice HDD usage la fel cum task manager indica CPU usage? Caut unul de-mi sar capacele de ceva timp.

MB DFI P965 Dark, HDDs SATA II.

Mulţumesc anticipat.
 
Daca folosesti Vista/Win 7 sunt ceva gadgeturi care fac lucrul asta.

Mai exact ce te-ar interesa? Spatiul liber, viteza de scriere citire, statistici SMART?

HDDLife
Altele
 
Back
Top