Windows: Cum fac...?

Majoritatea jocurilor de Windows elibereaza procesorul la minimizare. Unele elibereaza si o parte din RAM, trecand in swap. Nu cred ca se poate numi "incetare de activitate" dar daca ocupa 0-1% in procesor deja s-a rezolvat problema lui Rabbit...

P.S. Daca softul nu stie sa faca asta nu cred ca il poti "convinge" in vreun fel.
 
Nu ştiu dacă poţi să dai ca exemplu un joc făcut prin '99, deci înainte de Windows XP (Quake 3 parcă prin '99 a apărut...).
Ai încercat să apeşi pur şi simplu tasta Win?
 
Am instalat ultimul Winamp (5.21) şi nu porneşte deloc. Anterior acestuia am avut 5.111 şi mergea perfect. Efectiv n-am nici o idee de unde să încep verificările. Mă poate ajuta cineva?
 
Vezi dacă ai activat Data Execution Prevention. Şi mie-mi face probleme 5.21, probabil la tine îl închide imediat din motivul ăsta. Cel mai simplu e să revii la versiunea care mergea bine :).
 
Ştiam că DEP e prezent în SP2. Eu am doar SP1. Ciudat. Voi instala vechiul Winamp. Mulţumesc.
Later edit: reinstalat Winamp 5.111 şi merge bine.
 
Last edited:
Cum conving Windows-ul sa afiseze in "Local Area Connection Status" cantitatea de date transmisa/receptionata, nu numarul de pachete?
 
Chestia asta mă interesează şi pe mine! Deşi la mine arată pe conexiunea Internet numărul de bytes, iar pe cea locală numărul de pachete... Dubioasă treabă.
 
Aia tine strict de driver, nu de Windows. Am cautat si eu ceva, din pacate ce e bagat in .inf e batut in cuie, nu ai cum schimba din pachete in bytes.
 
Hulubei, mi se pare mie sau ai avut la un moment dat o placa de sunet Terratec SixPack 5.1+? O laudai pe forumul hi-fi.ro ca are decodor MP3 hardware.
Aparent placa mea de sunet Terratec DMX XFire 1024 are si ea un astfel de decodor.
Imi poti explica si mie, te rog, cum se utilizeaza decodorul asta? Eu am incercat cu graphedit si n-am reusit. Trebuie sa mai pun ceva intre sursa MP3 si filtrul SoundFusion? Direct se pare ca nu accepta.
 
Nu am căutat în mod explicit, poate am fost dumb, ştiam că intervine automat driverul la decodare.
 
Nu, e un filtru .AX in \Windows\System\ care se ocupa cu chestia asta. Filtrul asta se numeste Crystal SoundFusion MP3 Decoder & Filter si ar trebui sa inlocuiasca traditionalul MPEG Layer 3 Decoder de la Micro$oft.
 
Aha, remember, la un moment dat am dat pas la driverele Terratec, singurul defect care i-am găsit acelei plăci de fapt.
 
Cum adica "ai dat pas la driverele Terratec"? Exista drivere alternative?! Pai spune-mi te rog! Nu ma tzine in suspans. :D
 
Adica am trecut la alte minunatii, drivere Creative. Apropo, oare exista placi de sunet cu drivere 98% functionale corect?
 
Originally posted by hulubei
oare exista placi de sunet cu drivere 98% functionale corect?
Din experienta proprie as spune ca nu. Bine, cu exceptia placilor care nu au nici o functie, nici o setare mai avansata decat volumul - nici macar placile mai noi onboard nu intra in categoria asta.
 
Acum nu, dar au fost.
Yamaha OPL3 SA2 e un exemplu. Driverele originale de pe CD (v2 probabil, dar nu se stie ca nu scrie pe nicaieri clar ce versiune sunt) merg OK. Setarea mai avansata decat volumul este amplificatorul de microfon :D si cele pt sintetizatorul wavetable software inclus in driver. Sintetizatorul ala mi-a placut. Avea latenta foarte mica (aproape insesizabila) cu toate ca era software.
 
Back
Top