War Thunder (World of Planes)

Cred ca ar fi fost momentul potrivit pentru un upgrade de grafica si la WoT, WT demonstreaza ce se poate face in toamna lui 2013. Problema in WT este ca o harta suficient de mare ca sa incapa avioane e mult prea mare pentru tancuri, de pilda tancurile grele sau td-urile britanice cu top speed 20 km care intr-un meci de 15 min abia pot parcurge la modul realist 3-4 km; 3-4 km pentru un avion inseamna un singur minut de zbor, la unele chiar mult mai putin.

Pe vremuri jucasem un pic WW2 online, era oarecum integrat si foarte interesant, aveau infanterie, tunuri fixe (pe afet mobil, dar mobilitatea era extrem de redusa) si tancuri in acelasi joc si asta era acum ceva ani de zile; acum se poate face mult mai bine.
 
De WoT m-am lasat dupa vreo 2 ani de jucat. Nu mai era nici un fun, aceleasi lupte cam de fiecare data fara nimic necunoscut. Update-urile aduc numai tancuri noi.
WT in schimb:
1. diversitate, e complicat la match-making dar daca intelegi sistem, adica sa fie toate avionele din cam acelasi Tier nu ai probleme sa fii in top 5 in lupta.
2. vremea: ploaie, ceata o fi poate exploatabile dar is foarte fun. Wargaming au zis ca n-au sa bage vreme prea curand.
3. separatia Arcade HB care aduce o schimbare la proprietatile avionului. Pot zice ca aci au fost geniali, au acoperit si jucatori experimentati si newbie.

Ar putea imbunatati sistemul de kill, sa dea in functie de dmg-ul facut si nu la ultimul care il elimina.

Sa aduca si ground battle o sa adauge si mai mult fun, de exemplu avioanele care le vor vana vor trebui sa reduca viteza si vor deveni tinte usoare.
 
Dap, jocul are mult potential si imi place ca are alta abordare decit WoT/WoWp.

Daca va plictisiti puteti pierde fo' citeva minute cu videoul de mai jos. P-47 (unul din preferatele mele) in HB cu un MM bun si lasat de capul lui singurel la 6k alt sa se desfasoare cum vrea el.
Nu e fo' minunatie de meci ci doar je la locul potrivit in momentul potrivit. Citeva kill-uri, citeva manevre incununate la final cu un Hammerhead reusit.

 
Last edited by a moderator:
Cu cateva setari de realism ar fi interesant:
- fara marcarea tintelor; de cate ori am zburat in tur de pista si pe la virajul 3 cautam avioanele care erau la virajul 4 (adica la 2 pasi) si nu le gaseam ...
- doar vedere din cabina si doar cu full cockpit. Pai nici daca dau cu capul in tavan nu vad nimic sub carenajul superior al motorului.
- comenzi un pic mai realiste, gen mansa doar cu palonier, ca nu e Boeing sa aibe palonier integrat (controlat de computer). Momentul de deriva e mare cand tragi de mansa.
- vad ca avioanele astea nu se infunda nici daca ramai suspendat in elice, au un balon cu aer cald de care sunt atarnate? Pe la 5:10 deja trebuia sa cada pe coada. Sandela.
- combustibil realist, ca nimeni nu isi permite sa zboare turat la 100% mai mult de cateva minute.

Cat are instalat, peste 20 GB? In vara cand l-am sters avea vreo 18 GB.
 
8 GB cu tot cu pozele si replay-urile pe care le-am salvat.

Adi tot ce vrei tu exista deja implementat in joc, se cheama Full Real Battles. :smile:
Sau daca vrei poti juca si HB cu setari de FRB dar esti clar dezavantajat in fata alorlalti.
Ce ai vazut in filmulet e doar un simulacru de realism in HB jucat cu mouse si Instructor. Pentru mine e perfect asa ca n-am pretentii de pilot virtual, vreau doar sa ma invirt cu avionu' si sa trag in oamenii rai pina apar naibii o data si tancurile alea. :biggrin:

FRB arata cam asa. Cockpit view only (fara ceva device de tracking esti in inferioritate zic io), joystick musai, no radar, no icons, no Instructor.
 
Assault tanks sunt obuzierele de calibru mare, gen Stug III sau SU152. Amandoua au inceput ca tunuri de asalt (tunuri autopropulsate) si au fost convertite ulterior in tank destroyers. O cladire o distrugi cu aproape orice fel de tanc (mediu, greu, TD, arty), buncarele sunt intr-adevar o problema, in special pentru aviatie (e nevoie de o precizie foarte mare si de bombe mari si grele). Pe vremea WWII iti trebuia o escadrila intreaga ca sa nimereasca si sa distruga un buncar, extrem de ineficient; cam toata lumea facea carpet bombing.

Pana la urma cand le integreaza?
 
Banuiesc ca assault tanks alea o sa fie bune la darimat pillbox-uri.

Nu se stie Adi, io banui ca ori la sfirsitul lunii asteia ori in prima juma' a lui Noiembrie. Ma agat de faptul ca developerii au zis ca la lansarea PS4 (care-i prin noimbrie daca am inteles io bine) Ground Forces o sa fie disponibil pentru aia si nu cred ca pe noi astia cu PC-uri o sa ne lase cu ochii in soare.
Si ca sa fiu sincer la stilul rusesc de a trinti peciuri ma pot astepta ca de exemplu miercurea viitoare sa ne trezim cu tancuri pe nepusa masa. :biggrin:
 
O aterizare de urgenta (fara motor, aripa neagra si fuselaj rosu) cu un final neasteptat.
smileys-plane-213619.gif


 
Last edited by a moderator:
OH BOY! OH BOY!

Ground Forces closed beta announcement!

In caz ca e cazut forumul ca la mine iaca ce zic aia:

Soldier!
Today we are enlisting you in the War Thunder Ground Forces Training Unit!

The Ground Forces HQ announces the forthcoming tanks Closed Beta commencement, and gives you a chance to participate in it.

In the next three weeks we will be issueing challenges to identify our most determined and loyal fighters.

Receive and complete these new combat missions to earn your access to the Closed Beta test and get a chance to win other valuable gifts like War Thunder special t-shirts and watches. The more you complete the higher your chances are.

The testing itself is currently scheduled to start before December 4th.

So brace yourselves and be ready for the first mission that we will issue today, on November 13th!

War Thunder Ground Forces HQ
 
Favorul este, dar depinde din ce parte privesti. :biggrin:
Probabil ca nu au loc decit pentru un numar limitat in CBT, asa cum a fost si la avioane. Dupa aia o sa-l faca Open Beta si dupa aia Dumnezeu cu mila.
 
Toti au acces daca-si fac un folder separat pentru dev server. Nu e greu, copii tot directorul WT in alta parte, faci un fisier gol cu un nume predestinat si dupa lansare alegi dev server din setari si astepti sa-si faca update jocul cu fisierele de pe dev server.
Dureaza mai mult sa explic decit sa-l faci. Io-te si un video (sau text daca nu-ti place sa te uiti la filme)


Toata chestia e ca dev server e deschis doar citeva ore in citeva zile pe care le hotarasc rusnacii. Se anunta in forum in sectiunea dedicata dev server.
S-au publicat si preliminary peci notes oficiale pentru 1.37. Poola tancuri deocamdata. :frown:
 
Last edited by a moderator:
Ah, nu vroiai acces pe dev server. Damn. :biggrin:
Tancurile apar in CBT pina pe 4 decembrie si in OBT cind vrea muschiu' rusesc. Adica raspunsul clasic de la Gaijin Soon™.
Avind in vedere ca azi s-a lansat WT pentru PS4 (are deja peciul 1.37 dar inca nu mi-e clar daca are si tancurile bagate) io estimez ca pina la sfirsitul lui decembrie o sa ne jucam si noi muritorii de rind cu tancuri.
 
Nu, vreau doar sa vad cum este si atat. Pentru atata lucru nu are rost sa ii deranjez nici pe ei si nici pe mine cu acces la dev server si alte fineturi.

De curiozitate am incercat cu 2 avioane reale cateva manevre de incadrare pe o tinta la sol; pe la 140 km/h e banal, pe la 250 km/h te turtesti in scaun de nu stii cum sa tragi de mansa si sa pleci de acolo. Din pacate pe ala care merge vioi cu 250 km/h mansa nu e stick, ci e semighidon (Cessna, ce sa faci) si e si mai aiurea de controlat in stil IL-2. Daca in joc o sa fie avioane care trag in tancuri in picaj cu 400km/h ii bag pe rusi undeva, ca si Mig-ul 21 avea viteza de lansare la proiectilele reactive (neghidate) doar vreo 500km/h, dar o fereastra de tragere de aproximativ o secunda si o rata de succes extrem de mica.

Btw, tancurile cum se apara de avioane? Unele au mitraliera (gen IS-7 sau Jackson), altele sunt dual role (gen TD-ul german tier 5 pe sasiu de Pz4 si tun de 88), o sa poata riposta sau doar o iau pe toate partile?
 
Initial tancurile o sa fie bagate numai in AB. Cam naspa da' asta e.
Habar n-am cum o sa se apere dar in filmuletul de la Igromir cind au prezentat citeva minute de gameplay cu tancurile a fost un moment cind un tanc a doborit un avion cu tunul. :biggrin:

Imi trebuie rabdare pina ajung tancurile in HB si deabia dupa aia o sa vad daca a meritat asteptarea.
Pina atunci ma prostesc cu avioane pilotate cu mouse-ul.

Apropo inainte de peciul 1.37 cumparati tot ce aveti deblocat acum ca altfel o luati de la inceput. Developer's Diaries: New Progression System
Si citeva cuvinte despre noul render DX11.
 
N00b questions:
1. cat de mari o sa fie hartile combinate? Ca la WoT o harta are doar vreun kilometru ca sa o poti parcurge in alea 15 min si sa nu cauti 10 minute vreun tanc ascuns bine, dar un avion care merge incet face kilometrul in 20 de secunde. Hartile vechi am vazut ca sunt maricele, cam la 10km parca, dar sunt cam mari pentru tancuri.
2. cate tancuri si cate avioane intr-o misiune? Daca la 15 tancuri sunt si 2-3 avioane e OK, daca sunt 15 tancuri si 15 avioane te simti in tanc ca intr-un viol in grup unde tu esti victima.
 
Last edited:
Back
Top