Vreau masina. Ce masina vreau?

Auris, fiindca e clasa compacta. i20 e prea mica pentru a fi masina unica.
Atentie la km, tara de origine, accidente. Personal consider ca merita sa platesti un pic mai mult pentru o masina de la un dealer decat de la un samsar de pe Autovit. Cand vad tara de origine Belgia si masini cu 80.000 km in 5-6 ani nu mi se pare nimic suspect.
 
Auris hibrid este produs in Anglia. Probabil sa fie si mai atenti la detalii.
N-as paria pe reprezentanta, am fost acolo sa vad o masina second-hand si era jale. Masina de 3 ani vechime era zgariata toata si curgea rugina din ea, dar cereau 12000 eur. Inchcape, Pipera. Nu mai vreau, nu mai fac.
 
Siiiguuur. Ai garantie anti-perforare 8-12 ani, insa la rugina te certi cu ei. De fapt si la anti-perforare, intotdeauna e din vina ta sau a substantelor de pe drum sau a revopsirii sau...
Si din astfel de motive evit eu SH-urile. Si din cauza ca la 3 luni dupa ce masina mea a fost declarata dauna totala (reparabila, insa pe multi multi bani), era disponibila pe Autovit ca fiind la primul proprietar si fara accident si la un pret de vanzare mai mic decat costul reparatiei la service-ul oficial Skoda.
 
Last edited:
Vrem sa o dam prin toamna sa luam una noua, beleaua este cum ai zis si tu, pretul de nimic pe care il mai iei acum pe masina, 2.500-3.000 de Euro.
Daca mai are viata de ce ai vinde-o, dar daca nu mai are cat ar trebui sa iei pe ea? Nu imi dau seama care ar fi un pret corect pentru asa ceva, probabil era cam 12.000 noua, dupa 10 ani cat ar face?
 
Adrian, fiindca doamna isi doreste si ea o masinuta mai moderna si mai noua si cu un portbagaj ceva mai mare, de ex caruciorul nu incape in portbagaj, ci doar in dreapta fata, chiar daca este unul care se pliaza chiar bine. Ne-ar tenta un Golf VII/Leon 1.2 TSI de pe la Weltauto, cu cateva mii de km la bord maxim. Vom vedea la toamna, in functie de resursele banesti. :smile:
Revenind la babuta actuala, pretul pietei pentru asa ceva ar fi de 2.500-3.000 de Euro, in principal din cauza de taxa neplatita (nu exista in 2007). Consum infim, solida si fiabila, probabil ca mai duce cativa ani.
 
Well, 2 pagini de discutii si nici macar odata nu am vazut mentionat numele Dacia, asta inseamna forum de elitisti. :biggrin:

Mie personal mi se pare excelenta oferta actuala, Logan la 6300 euro, Sandero la 6500 euro, ambele cu dotari decente gen aer conditionat, radio/cd cu USB, etc. Niciodata nu as lua in calcul o masina SH la 6500 de euro in fata uneia noi-noute de acest gen. Dar aparent sunt singurul de aceasta parere. :smile: http://www.dacia.ro/promotii/sandero/
 
6500€ dacă ai ceva de dat în loc la rabla, dar probabil Marius are banii dintr-o daună totală, adică ar trebui să scoată un pic sub 9000, preț de listă Sandero Laureate (primul care are aer condiționat).
 
Si la 9k iei cu motorul ala mega-puturos de 1.2 aspirat, de trebuie sa opresti aerul conditionat cand vrei sa depasesti la 80km/h. :frown:
E ieftina, insa nici chiar atat de ieftina, ca totusi in 2016 nu iti mai iei masina cu barele de protectie in alte culori, fara aer conditionat si cu motor lesinat, totusi. :goofy:
Mi se parea interesant la un moment dat motorul ala 0.9 TCe, insa consumul urban pe un Logan e aproape cat la un 1.5 EB pe un Mondeo de 1.6 tone.
 
Nu-i mai puturos motorul decât la altele cu aceiași cilindree. Etajarea cutiei e (nu i-aș spune) proastă, ci altfel gândită. La care se adaugă că Loganul e cea mai mare mașină... mică. Dar dacă calci când și cum trebuie accelerația, își face treaba onorabil. Bine, eu n-am 1.2, am 1.4 despre care s-a spus la fel.
Problema adevărată la Dacia (încă) e TABLA.
 
DA, sustin argumentul tabla. Masinile serioase nu au probleme cu tabla, dar vad nenumarate exemplare de Logan si Matiz cu rugina serioasa/gauri.
Eu personal nici nu ma uit la motoare mai mici de 1.6. Si asta la masinile cu tractiune fata, la 4x4 e alta poveste. Cuplul vine din capacitatea cilindrica si nimic nu-l poate inlocui.
Dar recunosc, sunt si alti oameni care pot conduce cu cutie automata.
 
Ei, acum cutiile moderne dublu ambreiaj nu-s chiar rele, da' îi stricăm de tot topicul lui Marius :smile:.
 
Well, 2 pagini de discutii si nici macar odata nu am vazut mentionat numele Dacia, asta inseamna forum de elitisti. :biggrin:
Pentru ca nu mai iei 2-3000 de euro pe ea dupa 10 ani, ci de intrebi daca tine 7-8 ani. Am avut Dacia cumparata noua, in acte o mai am si acum, motorul e in stare impecabila dar curg tablele de pe ea, am avut bucati intregi inlocuite din motiv de rugina (ex: au intrat amortizoarele spate in portbagaj, pe rand fiecare din ele) si multe maruntisuri nu se gasesc ca piese de schimb. Daca motorul, cutia si radioul cu BT ar fi suficiente pentru o masina Dacia ar fi pe primul loc la vanzari din cauza pretului, dar intrucat se dezmembreaza cand inchizi o usa mai tare nu e nici macar luata in calcul.
 
Back
Top