Vreau masina. Ce masina vreau?

Sunt doar doua roti motoare la Ural, adica cea din spate a motocicletei si ce a atasului. Roata din fata nu este angrenata de motor, asa ca ar fi un vehicul 3x2 in notatie conventionala.
Ce se vede in imagine este o modificare, nu un original.
 
upload_2017-12-13_12-19-49.png


upload_2017-12-13_12-21-16.png
 
Da. Daca vrei sa ajungi de ex. si la Cet. dacica Buridava. Tocmai n-am ajuns. :biggrin: Well... spre Arnota atunci. :smile:
 

Attachments

  • buridava.jpg
    buridava.jpg
    570.6 KB · Views: 26
Eu cred ca orice cu garda la sol marita (deci cele cu garda variabila sau venerabile 4x4 precum Land Cruiser, Defender, etc.) pot trece pe acolo cu cauciucuri bune, putina dibacie si rabdare. Dar e bine sa ai ceva de tractare sau un troliu pe masina sa te tragi singur la nevoie :biggrin:
Pentru Matiz recomand niste bocanci buni impermeabili. Sau cizme de pescuit.
 
Daca inca nu s-a inteles, eram pe jos, intr-o drumetie montana, echipat cu bocanci ISU de iarna, talpa asemanatoare cauciucurilor de TFA, etc... Poza era pentru o Mazda care isi va forta norocul mai sus de locatia "Cici 2005". Stie el... :biggrin: Tocmai se jucau cu niste utilaje in zona.
 

Attachments

  • cici.jpg
    cici.jpg
    525.6 KB · Views: 28
Acum pe bune, trebuia sa fii tampit ca sa crezi ca din 3 in 3 ani la cate un facelift, alaturi de 10-15 cai in plus, mai scadeai cu 30% emisiile. Mai aveau putin sa ajunga negative :smile:)
Iar vina nu le apartine lor, ci alora care inventeaza din burte norme Euro. Imi aduc aminte ca incepusera sa dea apa la moara la Euro 7 in conditiile in care Euro 6 nu prea e posibil de atins fara mari eforturi.
 
Iar vina nu le apartine lor, ci alora care inventeaza din burte norme Euro.
Nu sunt din burta si sunt norme de protectie impotriva poluarii: daca nu stii sa faci masini care sa le respecte, nu mai face masini, fa niste mileuri. Dar daca pretinzi ca faci masini care respecta normele, fara sistem pe uree cand toti ceilalti merge pe uree pentru ca aparent nu se poate fara, atunci nu e vina normei ca o iei pe camp.
 
Am făcut ieri revizia de 5 ani cu 65700km; în afară de ulei+filtre a mai fost de schimbat cureaua de accesorii. Schimbat pistoanele de la hayon (factory recall), se pare că uneori la cele vechi pot să ruginească urechile de prindere și să sară. Alt factory recall interesant, se verifică dacă volanul e rotund, n-am înțeles prea bine; e rotund :biggrin:.

Discurile de frână față sunt tocite cam 70%, va trebui să fac o programare cândva și pentru alea.

Pentru că planned obsolescence e peste tot, am prelungit garanția cu un an (că 5 ani a fost).
 
Inseamna sub 1.5mm ceea ce nu mi se pare greu de realizat, chiar si cu o buburuza usoara si fara multi caluti. Depinde de stilul de condus si de unde il conduci. Eu realizez chestia asta pe discurile spate in cate 30kkm.
 
E totuși o masină de 1.6 tone cu roți foarte mari, nici nu-s discurile originale acolo, au fost schimbate o dată. La AWD/TC frânele au mai multe funcții, merg nu doar când apeși pe frână, ci și pe accelerație :smile:.
 
Eu ma gandeam ca la Polo era revizia de 5 ani. Tu vorbeai de Mazda? Au trecut deja 5 ani?! OMG! Atunci e clar!
Sa inteleg ca ai mai facut un schimb de discuri deja?
 
Polo au acum ai mei, o să fie revizia de 15 ani (va trebui găsit un înlocuitor și pentru ăla). Mazda avea cam 3 ani când am luat-o, de-aia a trecut așa repede. Așa țineam minte că am văzut prin hârtii, și discuri, dar dacă mă gândesc acum nu mai sunt sigur, posibil să fi fost doar plăcuțe.
 
Nu se poate, doar una din cele doua. E treaba ta ca mai iti iei un Golf, Octavia, Mondeo, 3007 sau altceva omenesc.
 
Back
Top