Eu am CX-5 (crossover pe platforma Mazda 3) și e diesel, adică nu prea se potrivește la ce vrei tu. Am condus și Mazda 6 sedan benzină automată (modelul 2013) în Islanda vreo săptămână, motorul 2.5l aspirat ~185CP (Mazda nu are motoare de care vrei tu, 1.4 "moderne" cu turbo, cel mai mic e 2l aspirat). Cutia de viteze nu e dublu ambreiaj, dacă vrei ceva care să schimbe instant nu este cazul, dar ca family car e ok. Portbagajul la sedan a fost ok pentru bagajele serioase a 3 persoane pentru 10 zile (incluzând bocanci și haine groase), și conținea și roată de rezervă full size pusă pe urmă (pentru că în Islanda poți să n-ai nimic în jur mai aproape de 200km). Consumul în ~1300km a fost rezonabil, vreo 5.5 în medie parcă, dar a fost dat și de limitarea de 90km/h în toată țara (și câteva sute € amendă pentru depășire).
Dacă senzorii de ploaie sunt ceea ce crezi tu că fac parbrizul costisitor, nu-ți lua japoneze (a mea are 4-5 senzori pe parbriz, și mai sunt alții pe oglindă) . Un parbriz e cam 1000€. La mașinile japoneze nu ai customizări de care face VW, adică să poți schimba cam orice; la Mazda îți alegi gama, culoarea și eventual modelul roților . Mulți din senzori nu sunt opționali nici între game.
ACC = Adaptive Cruise Control.
BTW, keyless stuff e excelent, o fi efortul absolut minimal, dar există; eu țin cheia în rucsac, n-o văd cu săptămânile, și e bineee.
Dacă senzorii de ploaie sunt ceea ce crezi tu că fac parbrizul costisitor, nu-ți lua japoneze (a mea are 4-5 senzori pe parbriz, și mai sunt alții pe oglindă) . Un parbriz e cam 1000€. La mașinile japoneze nu ai customizări de care face VW, adică să poți schimba cam orice; la Mazda îți alegi gama, culoarea și eventual modelul roților . Mulți din senzori nu sunt opționali nici între game.
ACC = Adaptive Cruise Control.
BTW, keyless stuff e excelent, o fi efortul absolut minimal, dar există; eu țin cheia în rucsac, n-o văd cu săptămânile, și e bineee.
Last edited: