Verificare kilometraj masina SH

Prius nu, niciodată. Finisajele sunt absolut penibile, da, sună bine asta cu 1.5l/100km, dar exact cum a scris și miahi doar dacă plătește altcineva curentul. De exemplu la mine în oraș și la spital sunt locuri unde o poți încărca gratis, da, sună bine, dar când tragi de la tine din priză nu-i chiar la fel :smile:

Încă vreo 10-20 de ani cât mai este petrol eu zic să stai cu ceva clasic, ce-i în mână nu-i minciună. Dacă vrei însă musai, gândește-te cât te duce bateria la telefon după 5 ani de folosire și la caracteristicile litiului atunci când arde.
 
Am mers cu un Prius model de prin 2010. Tehnic o fi ok, dar la interior mi s-a părut extrem de prost. Zgomotoasă (zgomot de rulare), finisaje slabe, scaune fără suport lateral, mult plastic de lighean expus, mi-a lăsat un gust amar. Mă așteptam la ceva mai mult.
 
Yo, Prius se incarca singurica nu stau cu ea in priza in locul telefonului. :biggrin:
Din ce-am citit (pina acum) pe la noi si afara lumea merge bine mersi cu setul original de baterii si dupa 3-400k km. Depinde si cum a fost utilizata masina (ciclurile alea de incarcare/descarcare care pe un taxi de exemplu banuiesc ca sunt mult mai consistente).

Pina m-oi hotari daca asta e aleasa poate o sa gasesc fo' una prin oras sa vad cum e si pe viu.
 
Din cate am inteles, la Tesla incarcarea e gratuita in toate statiile lor.

Doar la superchargers şi doar pentru unele Tesla (variantele de top dintre anumiți ani).

burebista clar, şi au aceeași curea de transmisie de asemenea după 400k.

Serios, te știam om înțelept, cum poți crede asemenea inepții?


 
Am mers cu un Prius model de prin 2010. Tehnic o fi ok, dar la interior mi s-a părut extrem de prost. Zgomotoasă (zgomot de rulare), finisaje slabe, scaune fără suport lateral, mult plastic de lighean expus, mi-a lăsat un gust amar. Mă așteptam la ceva mai mult.

Astea noi sunt fix la fel, au ăștia niște profituri imense. Finisaje absolut penibile pentru bani în care îți iei Merc de 10 ani și-i peste la toate capitolele :frown:


 
Bateria de celule a Prius-ului isi scade capacitatea in timp, usor si insesizabil. Asa ca nu se va defecta de tot odata ca sa-ti dai seama, dar va porni mai des motorul termic.
 
Electricele actuale sunt un fel de 80286, iar alea hibride au si 287-le pus in soclu. Eu as mai astepta cativa ani, sa apara macar Pentiumul. :biggrin:
 
Bateria de celule a Prius-ului isi scade capacitatea in timp, usor si insesizabil. Asa ca nu se va defecta de tot odata ca sa-ti dai seama, dar va porni mai des motorul termic.

Păi o fi insesizabil când nu știi cum era nouă, că într-adevăr nu te oprește nimeni să circuli cu bateriile semi muci când nu este full hybrid ^^


 
Cu putin delay, ma bag si eu.
Civic-ul este o masina incapatoare, fiabila in ce priveste motorul, destul de "fun" de condus; suspensia rigida nu e placuta pe drumurile noastre iar cutia automata e de fapt o manuala robotizata (din ce stiu nu e cea mai rapida sau cea mai "smooth", dar nu are probleme majore).
La Dacii nu te-ai gandit? :smile:
 
Automată robotizată este de altfel un avantaj, întreținere mai ușoară (uleiul se schimbă la 100-200k, nu-i chiar obligatoriu și costă cât un schimb de ulei de motor).

Păi o fi insesizabil când nu știi cum era nouă, că într-adevăr nu te oprește nimeni să circuli cu bateriile semi muci când nu este full hybrid ^^
Am vrut să scriu full electrică, de ce este așa mic intervalul de editare :frown:
 
BTW, care-s intervalele uzuale de schimb de ulei la o cutie automată? Am tot auzit diferite variante - la DSG am văzut la un coleg 60k, altul cu BMW zice că ăia nu recomandă să-l schimbi.
 
La unele doar se completeaza, la altele se schimba la un numar de kilometri indicat de fabricant. Nu exista o regula universala.
 
Cam toate uleiurile de transmisie sunt recomandate pentru schimb la 2 ani, conform producatorilor de ulei. Nu prea inteleg cum sa NU il schimbi niciodata, nici de ce ar fi nevoie sa completezi ca nu pleaca nicaieri.
 
Unele masini, in special cele grele, pierdeau in timp ulei si doar se completa. Schimbul la 2 ani e ca glicemia luata la fiecare 5 minute :biggrin:
 
BTW, care-s intervalele uzuale de schimb de ulei la o cutie automată? Am tot auzit diferite variante - la DSG am văzut la un coleg 60k, altul cu BMW zice că ăia nu recomandă să-l schimbi.

La mine la Powershift cică intervalul este de 60000km sau trei ani și este oarecum obligatoriu altfel se strică cutia.

O să investighez, că cică e vreo £300, habar nu am de ce așa scump.


 
La Dacii nu te-ai gandit? :smile:
Am mers in dreapta cu Logan, MCV si Duster. Ca sa ma exprim mai gingas n-am observat nicio imbunatatire fata de Fusion.
Nu vreau sa schimb masina doar de dragul de a o schimba. Isi face treaba foarte bine si in continuare dar vreau ceva peste ea la confort/dotari/spatiu/consum/etcetc.
 
Dacă vrei îmbunătățiri la consum iei diesel, nu o arzi cu dubioșenii gen hibrid :smile:
 
Back
Top