Verificare kilometraj masina SH

Bai pe mine ma intereseaza doar ca foliile sa opreasca cit mai mult din radiatia solara care da navala in masina. Ca e neagra/gri/transparenta mi se filfiie.
IMG_20170806_103054.jpg

IMG_20170806_103111.jpg
Solarzone. 7 Ani garanție. 350 lei.
Pe parbriz n-am pus iar în față e pe barba mea.
Drumul pina la grătarul lui cumnata-meu a fost mult mai plăcut cu AC verificat și folie pusă chiar și la 38°C. :thumbs:
 
gata, mosule, ai sfeclit-o! ti-am luat numarul ! si daca dau de tine in trafic ...
 
O întrebare. Ieri într-o intersecție în pantă mare cu virare în ac de păr spre dreapta i s-a oprit motorul. Din păcate a băgat a treia la pornire, motorul s-a turat zdravăn și ne-a inundat habitaclul un miros de plastic ars.
După ce am ieșit de acolo am ridicat capota și nu ardea nimic p'acolo. Din ce-am citit aseară e vorba de ambreiaj încins.

Întrebarea mea este dacă s-a bulit ceva sau am scăpat de data asta.

Mașina se comportă OK acum iar mirosul nu-l mai simt.
 
Dacă merge ok la schimbat vitezele, e ok, dar viața ambreiajului s-a scurtat. Pentru porniri de genul ăsta e mai bine să dai cu spatele până e ceva mai lină panta, pentru că vei forța ambreiajul și cu viteza I.
 
Avea mașina în față care oprise brusc și bineînțeles avea și în spate una. De asta s-a emoționat un "pic".
 
Fum alb din abundenta a fost? Daca nu, stati linistiti. Ideea e ca daca se incinge tare discul de ambreiaj, se decalesc arcurile care amortizeaza vibratiile si asta duce in timp la ambreiaj schimbat. In situatii d'astea tragi imediat frana de mana si bei un suc, te calmezi, te gandesti cum vei proceda in continuare sa o scoti din râpă... :biggrin: Faci un plan.
 
Dacă merge ok la schimbat vitezele, e ok, dar viața ambreiajului s-a scurtat. Pentru porniri de genul ăsta e mai bine să dai cu spatele până e ceva mai lină panta, pentru că vei forța ambreiajul și cu viteza I.

Desigur, dă cu spatele pe drum cu serpentine, genius.jpg. Până la poalele munților? Munților cărunților :smile:

Dă-l în sânge de ambreiaj, dacă nu mergi ca un descreierat zi de zi şi ani de zile o singură forțare este fix pix :smile:


 
Deocamdata e la stadiu de intrebare ca sa am macar niste directii dupa care sa ma iau/uit in iarna ce va sa vina eu fiind absolut clei cind vine vorba de masini.

Buget maxim: 6k euro cu suplimentare spre max. 7k daca e fo' minunatie de ocazie care nu trebuie scapata.
Cerinte de baza:
- automata
- benzina
- oaresce dotari peste Fusion-ul actual

Masina face cam 5k km/an din care 90% in oras. E condusa de nevasta-mea dupa cum bine stiti.
Ar prefera ceva mai inaltut in genul Fusion-ului (ea e maruntica si deabia se vede de dupa volan).
Trebuie sa intru io (1.90 si 120 kile) plus nevasta si copchil de 14 ani. Basca ceva bagaje in portbagaj din cind in cind.
Momentan in Fusion trebuie sa dau scaunul in spate ca sa stau oarecum confortabil iar portbagajul e cel mult decent ca si capacitate.

Dupa cum am zis, personal am o dambla cu Volvo sau o masina japoneza. Doamna ar prefera ceva SUV-like gen Nissan Qashqai/Mitsubishi ASX, io as prefera ceva de la Volvo S/V-niste numere sau Mitsubishi Lancer.

Nu sunt fixat pe marcile/modelele de mai sus in principal m-ar interesa ceva care sa semene a upgrade (din toate punctele de vedere) de la Fusion-ul actual si bineinteles pe cit posibil cit mai prietenos cu buzunarul cind vine vorba de piese/consumabile/fiabilitate.

Nu e nicio graba cu achizitia dupa cum am zis m-ar interesa niste directii in care sa ma duc.

Mai precizez ca masina imi va fi adusa direct din Germania de un prieten care traieste din asta, io trebuie doar sa-i zic bugetul si modelul.
Nu bag nr. de km in cerinte pentru ca stim cu totii ca e foarte posibil sa nu fie aia adevarati. Nici cit mai recenta ca si inmatriculare nu cer minuni pentru ca am vazut masini mai batrine intretinute bine care prestau/aratau mai OK decit unele mai noi intretinute aleator ca sa zic asa (bineinteles si reciproca e valabila dar totusi trebuie sa intru intr-un buget).

Asa ca idee cam asta am sapat io zilele astea.

Mazda 3.
Audi A4 Quattro.
Hyundai ix35.
Subaru Impreza.
BMW 318i.
Nissan Qashqai.
Mitsubishi Lancer.
Toyota Corolla.
Honda Civic.
 
Eu nu prea inteleg clar ce vrei caci e sunt masini complet diferite intre ele in lista ta. Dar as elimina Honda din motive ce tin pur de gustul meu, deci nu este un motiv de luat in calcul pentru tine. Inteleg ca sunt masini bune in rest. Corolla as zice ca oricat de buna ar parea, fiind din mult slavitul grup Toyota, as zice ca poti mai bine in banii aceeas ca si comfort si placere de a te afla in masina. Lancer no way, se uzeaza repede, iti scoate pietrele de la rinchi, se bazeaza doar pe faima modelului de circuit si a copiilor care se viseaza mari.
Qashqai in schimb primeste aprecieri pozitive in multe tari, este o masina incapatoare si este cel putin decenta ca si materiale si constructie. Stiu doar ca in prima generatie se tot discuta ca nu stiu care din motoare aveau nevoie de revizii dese, la 10mii, dar in ritmul vostru faceti oricum revizia anuala inainte.
BMW-ul imi e sa nu dezamageasca prin diferenta asteptarilor si a realitatii. Nu uitati ca este o masina cu tractiune spate care necesita cauciucuri foarte bune iarna si atentie la condus pe ploaie. Te munceste mai mult si nu mi se pare o masina de domnisoare avand directia mai grea si mai putin permisiva la greseli (face ce-i zici sa faca, nu ceva aproximativ ca de fiecare data). Cutia de viteze, cu o mentenanta minima dar putin costisitoare, daca are deja 150-200 mii de km, si ai uitat de ea. Motorul in schimb nu cred ca este unul stralucit fiind benzina in doar 4 cilintri si aici ma refer si la fiabilitate si cat de tare s-a tras pe ea pe autostrada, soferul uitand ca nu este intr-un BMW adevarat. Btw, as baga un V40 chiar daca este mic, in locul BMW-ului si cu siguranta v-ar satisface mai bine.
Subaru, la fel ca la Mitsu, doar ca si mai minus ca e Subaru: toate-s bune cat merge, dar cum trebuie sa repari ceva la ea incepi sa vezi negrul din portofel.
Hyundai nu ma omor dupa design mai ales acum cu Tucsonul nou dar cred ca este o masina cel putin corecta si ea mai ales pentru pretul cerut.
Audi, e faina, e misto, quattro dar motoarele benzina nu am auzit nici aici pe cineva sa le laude de o fiabilitate deosebita, ba dimpotriva, le mai si sfintesc unii din cand in cand.
Mazda 3? Cred ca e mica pentru ce vrei tu dar nu-i gasesc nicio hiba si probabil as prefera-o din lista ta luand in considerare dorintele tale/voastre.
 
Mazda mai vechi de 2012 sunt pe platformă Ford (Focus în cazul Mazda 3), cu motoare Mazda nu chiar excepționale (consum and stuff). Trebuie studiat, dar nu e chiar japoneză.

În rest lista e all over the place (dimensiuni/puteri/forme), cu majoritatea mașinilor mult mai joase decât Fusion și mai de drum lung decât de oraș. Cutie automată + tracțiune spate e "interesant" iarna, cum zice și hulubei.

Din lista aia aș lua Civic-ul, chiar dacă e cam bling în față.
 
Back
Top