Ultimele jocuri cu care ne-am delectat - impresii

Eu n-am jucat decit IL-2 si "chestia" asta cu poc-poc si n-as putea sa le compar pe nicaieri.
Ma rog, pentru fun cred ca merge. La mine n-a mers nici de fun macar. :frown:
 
Versiunea de PC e mai slaba "calitativ" decat cele de pe console, in special la capitolul grafica. Jocul a fost dezvoltat pe Xbox pentru ca mai apoi o alta echipa, din alta tara, sa il porteze pe PC. Au avut destul de putin timp la dispozitie asa ca in final s-a optimizat mai putin si s-a mers pe coborarea nivelului de detaliu.
Apropo, detaliile de pe sol sunt de fapt poze din satelit facute de GeoEye, aia care fac "satellite imagery" si pentru Google. Dati vina pe aia pentru pixelarea solului. :biggrin:
 
Cel mai fain simulator (ca simulare) incercat de mine vreodata a fost A10 Cuba. Nu folosea deloc texturi, doar poligoane colorate. Claritate maxima.
 
Ma faceti curios sa incerc HAWX, ca la capitolul jocuri cu avioane simulatoarele (ultra-)realiste nu m-au tentat deloc, da' absolut deloc, no fun.
 
Ce nebunache eşti! :biggrin: Cu majoreta aia! :tongue: Mişto tare, nici nu ştiam că există acolo. Văd c-au mai apărut şi altele ca lumea tare.

O să-ncerc să caut Riddick, deşi nu prea m-a atras Chronicles of Riddick, primul joc. Apoi, celălalt, cu sectoru'.
 
Nici Falcon 4 nu e de lepădat, deși are un manual foarte mic (doar 110 pagini format mic) și un mod de campanie dinamică superb. Cine vrea să lupte contra fostei Yugoslavii are posibilitatea :smile:

Am văzut câteva filme ingame ("developer notes") cu DCS: Blackshark. Procedura de decolare presupune cuplarea APU (Auxiliary Power Unit), a pompelor de combustibil, pornirea motoarelor și a generatoarelor, cuplarea radiourilor, IFF, lumini de zbor, resetarea altimetrului și compasului și alte operațiuni reale dar complexe încât opțiunea de "simple engine start" e de bază pentru cine nu are brevet de pilot. Totul se face apăsând butoane reale în carlingă, cu mișcare pe 6 axe (poți să te apleci în față sau în lateral ca să vezi cockpitul, poți întoarce capul sau pur și simplu să îl apleci într-o parte), după ce reușești să decolezi restul e floare la ureche :biggrin:

PS. Și Falcon 4 are procedură simplificată de pornirea motoarelor și procedură completă, dar cea completă e copilărească pe lângă DCS:goofy:.
 
Apropo de decolarea Black Shark-ului. :frustrat:
Sunt si citeva comentarii haioase p'acolo.
2v0lbep.gif
 
Cel mai realist jucat de mine a fost Eurofighter 2000. Mai ales partea de atmosfera, planuirea atacului, verificarea instrumentelor, executia unui plan de atac, atmosfera. Si cand zice pilotul "Music" nu porniti boxele ca nu urmeaza o melodie.

Candva se dadea gratuit cu revista Level. Sa vad poate o gasesc la cineva.
 
Apropo de decolarea Black Shark-ului.
Da, după vreo 2 luni de training mai că aş putea să-l pornesc.

Bine că e făcut de ruşi, dacă cineva din US ar fi făcut un astfel de simulator CIA şi DOD ar fi fost în curtea lor la 5 minute după ce ar fi urcat un film d-ăsta pe net, atunci când în US nu mai ai voie să vinzi nici măcar un jaf de kit de chimie. Nu că unii n-ar putea aduna de-un reactor nuclear în curte (ok, incidentul e mai vechi, dar nu s-au schimbat chiar aşa multe), da' asta ar bate la ochi.
 
Am văzut câteva filme ingame ("developer notes") cu DCS: Blackshark. Procedura de decolare presupune cuplarea APU (Auxiliary Power Unit), a pompelor de combustibil, pornirea motoarelor și a generatoarelor, cuplarea radiourilor, IFF, lumini de zbor, resetarea altimetrului și compasului și alte operațiuni reale dar complexe încât opțiunea de "simple engine start" e de bază pentru cine nu are brevet de pilot. Totul se face apăsând butoane reale în carlingă, cu mișcare pe 6 axe (poți să te apleci în față sau în lateral ca să vezi cockpitul, poți întoarce capul sau pur și simplu să îl apleci într-o parte), după ce reușești să decolezi restul e floare la ureche :biggrin:
Grrrr! 3.7 GB si eu am net de la Zapp. :capu: N-aveti, mah, nici o pila la RDS?? :tongue:
 
Back
Top