Ultimele jocuri cu care ne-am delectat - impresii

Si pe mine m-a plictisit ingrozitor primul AC. Al doilea a parut mai interesant la inceput, dar combinatia dintre questurile infantile (aduna 5 pene de ciori si 10 oua de pasare dodo) si voice acting-ul (engleza cu accent italienesc si italiana cu accent englezesc) a reusit sa ingroape jocul definitiv pentru mine.
Apropo, nu e nevoie sa pice netul pentru ca Ubisoft sa devina "cea mai imputita firma ce face jocuri". :biggrin:
 
Stiu ca nu-i frumos cu surse adiacente dar de doo zile stau de dimineata pina-n creierii noptii sa joc Mafia 2 (da sunt in concediu inca).
 
Daca imi imprumuti in paralel Mafia II, da... :goofy: Nu stiu de ce, insa pe PS3 chiar nu m-a atras deloc GoW (am jucat pe PSP Chains of Olympus) si nu ma tenteaza sa-l tin in colectie, de-asta am zis ca-l dau la schimb pe M2... :smile:
 
Sau ai ajuns la o vârstă în viață când deja este perimat moral faptul că sare sânge din scheleți :biggrin:
 
:dracu:
 

Attachments

  • femeile[1].JPG
    femeile[1].JPG
    199 KB · Views: 52
Assassin's Creed II

Notă: Nu cred că am dezvăluit nimic esențial mai jos, dar dacă sînteți hardcore, săriți peste pasajele marcate.

Povestea urmărește (sau continuă - nu am jucat primul Assassin's Creed) un Asasin-în-devenire contemporan care retrăiește evenimente din viața unui strămoș asasin din Florența secolului XV (Ezio Auditore da Firenze) prin intermediul unui simulator care citește memoria genetică transmisă prin descendență. La baza acestor evenimente stă disputa dintre Ordinul Templierilor și cel al Asasinilor, ambele societăți aflîndu-se în căutarea unor artefacte. Cadrul virtual e însă doar un instrument pentru a selecta momentele esențiale pentru poveste și a putea trece brusc de la unul la altul fără ridicări de sprînceană.

După ce membri ai familiei Auditore cad victime ale unei conspirații a Templierilor, Ezio se refugiază la vila unchiului său din Monteriggioni, preia veșmintele de Asasin ale tatălui (cu îmbunătățiri marca da Vinci), și hotărăște să continue munca acestuia și în același timp să se răzbune. Toată treaba asta îl poartă prin Florența, Veneția, Roma și cîteva comune din Toscana și Romagna.

Universul explorabil e impresionant, cu numeroase misiuni principale și secundare sub formă de urmărire, asasinat, întrecere, curierat, colectare de comori, sigilii, pene, statuete, codice, glife, ce implică alergat, călărit, cățărat, sărit, rezolvat puzzle-uri, înot, camuflaj, luptă cu săbii, pumnale, lame otrăvite, bombe cu fum, și armuri de diferite feluri. Majoritatea suprafețelor din joc sînt cățărabile, ceea ce face sprintul pe acoperișuri o plăcere și un bun mod de a scăpa de urmăritori. Hărțile se descoperă treptat prin intermediul unor belvederi plasate în mod evident în vîrful vîrfului celor mai înalte construcții din fiecare zonă, de unde se poate coborî de obicei printr-un leap of faith într-o căpiță sau ceva asemănător. :bravo:

Glifele conțin mesaje codificate, descifrabile prin rezolvarea unor puzzle-uri ce implică de obicei picturi celebre. Unele codice conțin scheme pentru arme experimentale, înțelese și construibile doar de către da Vinci (prieten de familie). Sigiliile, în număr de șase, sînt un fel de chei ascunse în cripte, ce presupun de obicei navigarea contratimp prin catacombe întortocheate, fără elemente de luptă. Cele șase sigilii deschid armura lui Altair, strămoș al lui Ezio și protagonist al primului Assassin's Creed.

Gărzile sînt o problemă permanentă în orașele mari, mai ales dacă nu ești subtil și începi să execuți lumea cu sabia în piața centrală. Poți să angajezi hoți sau prostituate sau să arunci cu bani pentru a atrage atenția gărzilor și a trece fără scandal, poți să te ascunzi în fîntîni și căruțe cu fîn, sau poți să te folosești de agilitate să scapi de ei. Pentru a reduce suspiciunea gărzilor trebuie să-ți scazi notorietatea, prin mituirea heralzilor și distrugerea afișelor „wanted”.

În fiecare regiune e ceva nou de învățat, fie că e vorba de eschivă, dezarmare, metode de asasinat, furișat, furt, sau cățărare. Astfel, dacă o zonă pare inaccesibilă indiferent de ce încercați, cel mai probabil înseamnă că lipsește un skill.

Sistemul economic e o altă dimensiune interesantă a jocului. Vila din Monteriggioni oferă mai multe opțiuni de renovare și îmbunătățire, care îi cresc valoarea și aduc bani în trezorerie, ca și tablourile și armele cumpărate în timpul călătoriilor, ce sînt expuse în vilă. Teoretic, această parte poate fi evitată în întregime, însă trezoreria este și sursa principală de venit, banii obținuți din misiuni și comori fiind insuficienți pentru arme și echipament de top.

Ar mai fi de spus, pentru că jocul ăsta stă în atenția la detalii, dar mă opresc aici.

Grafic, nimic de reproșat, fizica arată bine, iar muzica e genială. Ar fi o oarecare problemă cu camera, care are obiceiul să se miște chiar în momentul săriturilor complicate, la contratimp, dar nimic extrem de deranjant.

Concluzie și tl;dr: N-am mai pus mîna pe un joc atît de bun de muuult timp. Aș fi vrut să pun Assassin's Creed II într-un top 3 all-time personal, dar încă mă gîndesc care sînt celelalte două. :smile:
 
Daca vrei sugestii pt celelalte 2, cel putin din punct de vedere al universului si povestirii iti recomand seria Fallout (1si 2) si Betrayal At Krondor.


PS:Stiu, BAK e ingrozitor la grafica.
 
Fallout nu e ăla de tre' să dai lucrare de control înainte să joci concret?

Am jucat și puțin Assassin's Creed și e într-adevăr repetitiv și monoton. Și nu știu ce au avut în cap cînd au făcut meniul. Dar luați II-ul cu încredere, că e mai bun la toate capitolele: grafică, control, variație, arme, cutscenes, ș.a.l.d.a.*

*) și alte lucruri din astea. :tongue:
 
Depinde la ce te referi. :tongue:

Assassin's Creed II - Port Authority, ghid pentru idioți, că am stat o oră la misiunea asta (în principal pe motiv de lipsă de răbdare). Înoți spre babord, ocolind prora și asasinezi cei doi paznici stînd agățat de punte. Înapoi în apă, spre pupă și ocolești pontonul. Asasinezi arcașul stînd agățat de ponton sau pe la spate după ce trece. De pe ponton te cațări pe exteriorul vasului și asasinezi paznicul care patrulează tribordul spre pupă, stînd agățat de balustradă. Cînd al doilea paznic pleacă spre proră, urci pe punte și asasinezi cei doi soldați de lîngă cîrmă, apoi cobori între scări fix în spatele locotenentului și îl asasinezi înainte să se întoarcă paznicul. La 300 de minerale trimiți 7 drone spre baza adversă.

Fcuking game, nu se mai termină.
 
Port Authority - eu am repetat-o de 3 ori; a treia oară am zis că trebuie să abuzez de un bug pe care l-am mai întâlnit: Dacă apuci să înfigi cuţitu' în ţintă, ăilalţi pot să se alarmeze, că nu mai contează. Mortul e mort, nu? :smile:
Aşa că m-a durut în cur de soldaţii de lângă cârmă, am sărit direct pe locotenent în timp ce răcneau băieţii "Eco LO(L)!!" :smile: - şi gata, mission accomplished. Fain era că eu înnotam şi ăia dădeau cu pietre după mine, lolz.
 
Vreau să joc ceva cu WRC, da' DiRT2 n-are şi RBR e cam... sensibil. Ceva recomandări pl0x?
 
Back
Top