StarCraft II - Hell, it's about time.

Acuma trebuie doar să scoată și Thor, și să bage în loc Goliath. :dracu:

Totuși, am impresia că balansările astea se fac pentru generația care poartă cască să se dea în leagăn: TLO zicea că minele au splash prea puternic (35), că dau one-shot la Zerglings. Bitch, please, minele din BW aveau splash 125 și erau gratis, și nu se plîngea nimeni.
 
No, I will not. :biggrin: REMOVE THOR, nerf Raven, add Goliath, buff Tank, make Hellion lay Widow Mine. Terran fixed. Moving on.

Ce pușca mea o fi așa greu de văzut că conceptele din BW funcționează?, și astea noi nu. Zergii au început să includă imediat Swarm Host și Viper în compoziții, pentru că sînt practic Lurker și Defiler din BW, în timp ce Protoșii joacă la fel ca în WoL. Battle Hellion (Firebat) merge, Warhound (?) nu. I see a pattern here.
 
Bre, trebe să fiu de acord cu tine că Thor sux, faci mai mulți de 4 și nu ai grijă cu micro => ținte pentru poligon de tragere.

Pe de altă parte I love the looks. Plus Goliath sux. Also don't buff tank :biggrin:

Logic BW funcționează, pe vremea aia se făceau altfel jocurile :biggrin: Pe de altă parte, adapt or die :biggrin:
 
Bine că au scos Warhound, era prea urît. :smile:

v6EVh.gif
 
Dacă nu știați, battle hellion a fost făcut biological, ceea ce e de-un ridicol incredibil. Mi se pare că poți să-l pui și în bunker. Iar minele au splash mai mare, dar costă tot 2 supply.

Imo, Blizz a pus problema așa: Putem să facem mech utilizabil în TvP? Da. Putem să facem mech utilizabil în TvP fără să apelăm la Brood War? Nu. E, asta e, hai să încercăm altceva.

Are vreun rost să țină cu dinții de 2-3 unități (proaste) pe care le-au introdus în SC2, cînd 95% din joc e Brood War, doar ca să poată să se laude că SC2 nu e identic cu BW? Evident că nu.

Aveau o ocazie excelentă în beta să umble serios la joc, să completeze zerg și terran, și să refacă protoss, care e o glumă proastă. Dacă ar fi modificat warp gate să aibă cooldown mai mare decît gateway ar fi rezolvat instant PvP, care e cel mai prost mirror, fiind jucat de cea mai proastă rasă x2. Totodată, ar fi adus protoss la nivelul de decizie în macro pe care îl au terran și zerg - terran alege între reactor și tech lab, zerg alege între creep și larva, protoss, ca rasă de noobi, nu alege nimic, pentru că warp gate e mai bun decît gateway sub toate aspectele.

Puteau să testeze marine și marauder cu HP redus, goliath, să crească dmg la tank, să îmbunătățească unitățile de gateway, să reducă pe linie mecanicile raselor - MULE să recolteze mai puțin, queen să injecteze doar 2 larve, etc. Ce face Blizz acum se putea face într-un patch.
 
Am primit beta key de ceva timp, și e destul de dezamăgitor pînă acum. Eu cel puțin joc WoL pe hărți de HotS, iar adversarii par să facă același lucru.

Blizz par extrem de nehotărîți și fac schimbări majore săptămînal, fără să aibă timp de feedback. Părerea mea e că au avut cîteva idei specifice care nu au mers, iar acum dau din colț în colț să scoată CEVA, indiferent că are sens sau nu.

Hărțile sînt oribile, mult prea mari, cu pietre peste tot, și cu layout la care credeam că am renunțat demult - expo in-base, rampă mai largă decît e standard la main, două căi de acces în natural (pentru că funcționa atît de bine pe Xel'Naga Caverns), etc.

În general, HotS pare cel mult un patch mai important, în nici un caz expansion.
 
E foarte adevărat că Battle.net 2.0 e extrem de deprimant dpdv social; nici nu zici că ești online. Și ce e mai deprimant e că o companie care dezvoltă WoW nu știe cum să rezolve problema.

 
Last edited by a moderator:
Obviously, dar ideea e că nici măcar nu trebuie să se uite la Valve; e suficient să-și vadă propria ogradă.

Încă ceva:


Pe mine chestiile astea mă scot din minți - de ce plm ai înlocui o mecanică funcțională care nu influențează jocul în mod negativ în nici un fel, dar care l-ar face mai interesant la nivel înalt?
 
Last edited by a moderator:
Raspunsul e destul de evident - ca sa-l faca mai noob friendly. Cu cat mai putin micro necesar cu atat mai bine. Yes, it sucks.
 
Mnu, problema este tocmai asta, nu te-ai uitat cu atenție. Deși ar însemna că-i noob-friendly, SC2 pierde casuals. De ce? Watch the shit again.
 
Imo, sînt chestii diferite. SC2 nu pierde casuals pentru că e greu să faci micro la carrier*, pentru că ladder e prin definiție o chestie competitivă și non-casual, ci tocmai pentru că nu oferă alternative la ladder.

*) Carrier-ul din SC2 nu e mai noob-friendly, ci mai anti-pro. Ideea e că poți să dai A-move cu ambele, dar cu ăla din Brood War poți să faci și chestii în plus dacă ești meseriaș.
 
Spun ca e mai noob friendly pentru ca nu mai ai sanse sa iti ataci singur interceptorii din greseala si daca joci la un nivel mediu nu te mai simti fortat sa faci uber-micro ca sa scoti tot ce trebuie din unitate. Ok, hai sa-i spunem "medium friendly" :smile:
 
A, te referi la interceptors. Mmm, păi da, dar cît timp nu poți să faci kiting, nu are nici o importanță că nu poți să-ți ataci interceptors din greșeală.

În plus:
- marine - kiting
- marauder - kiting
- reaper - kiting
- tank - focus fire
- hellion - kiting
- viking - kiting/focus fire
- banshee - kiting

Și asta nu e ca să scoți tot ce poți din unitate, ci doar să o folosești normal. Deci ori le fac noob-friendly selectiv, ori nu ăsta e motivul. :smile:
 
In a hilarious turn of events, Blizz anunță că HotS o să fie lansat pe 12 martie și o să coste rofl-40 euro. În caz că nu răzbate sarcasmul din fraza anterioară, nu merită sub nici o formă: beta-ul e un haos total, progamerii nu îl joacă, deci statisticle pe care se bazează n-au nici o valoare, au reordonat doo butoane și-i zic interfață optimizată, și au introdus un brood lord terestru și un colossus zburător cărora le zic unități noi. Terran se joacă la fel ca în WoL, cu singura excepție că modificarea reaper-ului a stricat cel mai bun matchup din SC2 - TvT.

În stadiul în care se află, mă așteptam la cel puțin încă 6 luni de beta, în cel mai bun caz, dar e evident că nu le pasă.
 
Back
Top