De ce spui asta?Senvișul lui Mvp? Din păcate, s-a cam terminat.
Adică teranii nu sînt OP și de fapt Blizzard sînt retardați la echilibrare? Nu sînt ironic, doar nu înțeleg.Și apropo de „make use of Ravens”, să-i zică cineva lui David Kim că TvZ pe Metropolis e 89-117, adică 43.2%. Și am stabilit deja că aia e singura hartă pe care se poate face așa ceva. Bă, trăi-v-ar, ăsta folosește statistici din Gold sau ce?
PS: mouzMaNa s-a calificat pentru Code S. Dar e în grupă cu - ahem - Mvp, MMA și TaeJa.
Adică teranii nu sînt OP și de fapt Blizzard sînt retardați la echilibrare? Nu sînt ironic, doar nu înțeleg.
Dpmdv, atît P cît și Z sînt OP, dar nu exagerat de mult, și din motive difertite. La Z e problemă de balance, la P e problemă de design. Vedeți voi, din cauza unor triști gen Idra, Zergilor le-a intrat în cap că e normal să aibă trei baze la minutul 05:00 cu doar doi Zerglings pe hartă și restul Drones. Ceea ce e ridicol, pentru că așa ceva e exagerat de greedy. Dar Blizzard i-a ascultat și a scos buff-ul de Queen, care acum poate să apere orice în early game.
(Motivul pentru care îmi place mult stilul lui fOrGG e că joacă foarte abuziv și pedepsește grav măgării d-astea - imediat ce Zergii au început să fie nesimțiți și să producă doar Drones și Queens (fără Spine, pentru că :greed, fOrGG a început să trimită Hellions direct în baza adversarului, în loc să-i folosească pentru map control. Face asta în fiecare TvZ la el pe stream. „Ce zici, coane, ai patru Queens la rampă și cîte una per Hatchery? Show me dem Drones.”)
Chiar dacă TvZ se stabilizează, pentru că Terranii coreeni abordează jocul la modul „Wat? Zerg buff? Crank APM to 120%, Scottie!”, a devenit urît pentru spectatori.
TvP suge din motive mai grave: hard counters. TvP e așa: am Colossus, n-ai Vikings, mori; am Templar, n-ai Ghost, mori. Immortal e hard counter la Factory tech. Templar e counter la Starport tech. Și P dictează ritmul, după cum se observă.
Toate astea se trag de la Warp Gate. Nu poți să ai Warp Gate și unități de Gateway puternice pentru că celelalte două rase n-ar avea șanse în early game. Așa că au făcut unitățile respective mai slabe decît ar trebui și, ca să compenseze, le-au făcut pe celelalte mai puternice decît era nevoie (Colossus, Templar, etc.). De-aia suge P în mid game, pentru că face tranziția de la shit la OP.
Blizzard a avut o idee bună cu Warp Gate, dar au implementat-o total aiurea. Trebuia să aibă cooldown raportat la distanță față de warp in, ca să ai cooldown scăzut cînd te aperi și crescut cînd ataci, nu să ai întăriri în baza adversarului ca și cum ai fi la tine în bază.
Terran suferă oarecum de o problemă asemănătoare - Marine e cam puternic, Marauder e exagerat de OP, motiv pentru care restul unităților sînt făcute să sugă, motiv pentru care T e mai puternic în early game și foarte trist în late game. E mai puțin vizibil decît la celelalte rase pentru că sînt mai mulți Terrani de top, motiv pentru care vine Neo cu comentariul TaeJa vs. MC, fără să ia în calcul că TaeJa e cel mai bun jucător din lume.
A... Da, dar ghici cine da 35 de coco pentru fiecare expansiune? 35 de coco pentru 10 ore de single player si inca cateva zeci de multi? Cool deal bro.
- Pilonii de pe low ground nu mai au power field pe high ground (invers da), deci nu mai poți să faci warp in de jos în baza adversarului.
(1v1) Tal’darim Altar LE
- Rocks removed from the third base for all starting locations. With current popular gameplay, having rocks in the third is no longer viable.
[random 3v3 and 4v4 map changes that no one cares about]
Ladder Tier Removal
The removal of tiers from all leagues will allow players to better gauge exactly where they're at on the ladder and how far away they are from the next league.
BALANCE CHANGES
- Warhound Weapon attack delay has increased from 1.3 to 1.7.
- Swarm host locust attack damage has decreased from 16 to 14.
- Viper Consume can no longer be used on creep tumors.
- Oracle Preordain duration has decreased from 2 min to 1 min.
- Viper Blinding Cloud now hits everything, but the radius of effect has reduced from 2.5 to 1.5.
- Widow mines will no longer damage each other with their splash damage.
- The bug affecting the Overlord speed upgrade has been fixed. Upgraded Overlords will now travel at the expected speed of 1.88.
Zerg
Swarm Host
- The locust’s attack range has decreased from 3 to 2.
Protoss
Oracle
- We have removed the oracle’s Preordain ability.
- We have added a new area of effect ability for the oracle called Phase Shield.
-- Targeted friendly units are shielded from harmful effects for 5 seconds.
--- Fungal Growth, Corruption, Contaminate, Graviton Beam, Concussive Shells, Abduct, Revelation, Vortex, and 250mm Strike Cannons – Phase Shield removes the effect and prevents units from being affected.
--- EMP – Phase Shield removes the anti-cloaking effect but not the damage dealt.
--- Neural Parasite – Phase Shield will not remove this effect but it will prevent units from being affected.
- The energy upgrade has been removed.
- Entomb’s duration has been reduced to 25 sec, but the health per Entomb has increased to 100.
- The cost per unit has changed from 150/200 to 150/150.
Tempest
- The attack range has been reduced from 22 to 15.
- The damage has changed from 30 to 30 + 20 to massive.
- The ranged upgrade has been removed.
Mothership Core / Mothership
- Recall will now cost 100 energy.
- The mothership core will now start with 50 energy and when upgraded, energy will be set back to 50.
- The range of Purifier Beam has been increased from 7 to 10.
Carrier
- This unit has returned to the game.
Terran
Warhound
- This unit has been removed from the game.
Reaper
- We have added a new passive ability called Combat Awareness.
- This allows reapers to see up cliffs.
Hellion
- Battle hellions can now be built from the Factory. It has an Armory requirement.
- There is a new upgrade at the Armory that will allow transformation between Battle Mode and Normal Mode.
Widow Mine
- We have removed the Armory requirement.