Nu o să existe counter aer-aer cît timp există Infestors în forma actuală pentru că indiferent cît de bine controlezi, toți îți iei chain Fungal Growth din cauză că unitățile se îngrămădesc cînd atacă. Fungal trebuie să fie ori damage, ori root, nu ambele.
Deci faci Mothership/Archon și speri că adversarul e suficient de prost să-și țină unitățile grămadă (I think I see a pattern here) sau mass Blink Stalker dacă Z are un număr mai mic de Infestors, pentru că problema nu sînt Brood Lords în sine, ci în combinație cu Fungal Growth. TvZ e conceput la fel de inteligent - trebuie să dai o vrajă cu range 6 contra unei vrăji care imobilizează cu range 9, sau să prinzi o poziție bună sub Brood Lords cu mass Marine.
Așa vrea Blizzard adică. Practic, în TvZ, cînd vezi Brood Lords, faci doom drop și îi distrugi toată producția/economia în timp ce te aperi cu restul armatei - Brood Lords sînt prea înceți ca să se întoarcă în defensivă, deci îl forțezi să facă all-in de pe 5 baze, if that makes any sense. (De fapt, și Hero face cam același lucru în PvZ cu Warp Prisms.) Pentru că, dacă faci Viking/Raven și îi distrugi armata aeriană și Z face tech switch, ce faci? Ce faci cu Vikings pe sol și Ravens fără energie contra Ultralisk/Zergling? Aici intervenea Ghost-ul pre-Snipe nerf. Oh well...