StarCraft II - Hell, it's about time.

Mie nu îmi place, dar cred că Metalopolis trebuia să dispară înaintea ei.

Urmăream zilele astea streamul lui fOrGG, și am văzut că a înlocuit aproape în totalitate hellion expand into bio cu 1-rax expand into hellion into mech, suspect de imediat după ultimul patch, iar dacă un coreean de nivelul ăsta exersează asta pe ladder, înseamnă că metagame-ul TvZ se va schimba în curînd peste tot. Deci felicitări Blizzard pentru nerful la ghost.

PS: Io-s din viitor și aici Zergii se plîng că hellionul e prea bun vs. lingi, iar repair pe thor e overpowered. Mark my words.
 
Developer Update: Heart of the Swarm Multiplayer

Terrans

We have not kept the shredder, and even the warhound is in contention.

Adică o luăm de la zero, așteptați HotS prin 2022.

If we keep the Thor, we are currently experimenting with an anti-air spider mine that would give the terrans a way to get some factory-built anti-air into small places that a Thor has trouble reaching (like near your minerals).

E incredibil cît pot s-o frece aiurea cu concepte bune din Brood War, dar ușor modificate (în rău sau penibil) ca să nu pară că le copiază.

Terran are nevoie de mech în TvP și anti-air mai bun pentru mech în TvZ. Au deja modelele de vulture, spider mine și goliath în joc, dar pur și simplu refuză să le folosească pentru că „SC2 nu e Brood War”.

We are also experimenting with an extremely long-ranged terran missile launcher that can be used to break siege tank lines to make terran-vs.-terran factory-based games more dynamic.

TvT e cel mai bun mirror match și nu are absolut nici o problemă. Iar long-ranged missile există deja, dar îi zice nuke.

Protoss

The oracle is still in and functioning as a protoss raider (as intended) that can give the protoss some reach in the mid-game to disrupt enemy plans. The replicant has been cut.

Mkay...

The tempest was a powerful splash anti-air capital ship at BlizzCon. With the addition of the range upgrade on phoenix in Wings of Liberty we no longer feel like a splash anti-air weapon is necessary on the protoss, but we would still like to give the protoss some additional firepower in the air. The tempest is currently a very long-ranged aerial siege weapon that can strike both air and ground targets.

Excelent, colossus zburător. :rolleyes:

Ăștia în continuare nu înțeleg care e problema cu phoenix (și cu air în general) - îi zice infestor. Cît timp ai o vrajă idioată cu efect stun + damage într-un joc în care unitățile se îngrămădesc constant, poți să pui orice abilitate vrei pe phoenix, tot inutil e.

We’re also experimenting with some nexus abilities. One example is a mass recall that allows the protoss to be more aggressive. They can move out onto the map with their slower sentry/zealot force and, if things don’t work out, recall the force back to their base if and when things go wrong.

Din nou, vrem un arbiter fără să-l luăm din Brood War, așa că o să vă dăm posibilitatea să teleportați armata de la structura de bază a rasei. La rasa cu warp in și forcefield. Asta în caz că vreun zerg gîndește tactic și te flanchează, să poți să apeși pe un buton și să-ți salvezi toată armata. :rolleyes:

Zerg

The swarm host is still serving well as a zerg siege unit that can burrow and pressure the enemy from a distance (in a very zergy way), but the viper has some slightly different new abilities. In addition to Abduct, the viper also has the ability to blind biological units in an area of effect. Blinded units have their range reduced to 1. This is obviously effective against terran infantry as well as zerg roach and hydra armies. The viper can also regain energy by feeding off of minerals. This locks up the mineral patch and prevents it from being harvested, so you want to use this ability away from your base.

Vrem un lurker care să nu fie lurker, dar să funcționeze ca un lurker, doar că mult mai stîngaci. Vrem și o abilitate gen consume, care să nu fie consume, dar să funcționeze ca consume, doar că fără nici un sens. Și am auzit că terran au probleme cu infestors, așa că mai introducem un caster de uz general cu aoe anti-infanterie și anti-massive. :rolleyes:

We have decided to keep the overseer and make the viper a pure caster.

Mkay...

We are also trying some additional abilities on the nydus network to allow you to spawn different types of nydus worms.

Dacă reușesc să introducă abilități utilizabile situațional, e bine, dacă e un fel de warp gate vs. gateway, e degeaba.
 
Din ciclul „you've got to be fucking kidding me”, se pare că au mai rămas vreo 2-3 Terrani pe ladder și stau în coasta Blizzard.

Call to Action: Balance Testing

Here’s the situation:

Globally, all matchups below pro-level are pretty balanced.

I lol'd.

Zerg at the pro-level are struggling a bit to scout effectively in the early game.

What is this, 2010?

Zerg at the pro-level are slightly too susceptible to all-in rushes.

See above.

Protoss at the pro-level are doing well, but not at the very top of the pro-level.

Now we're just making shit up. În GSL (alias very top of the pro-level) round of 8 au fost 5 Protoss, 3 Terran, 0 Zerg. În GSL round of 4 sînt 3 Protoss, 1 Terran, 0 Zerg. Finala va fi probabil PvP, exceptînd situația în care Terranul rămas (IMMvp) vine în Hulk-mode, caz în care nici un buff din lume n-o să-i salveze.

Here’s what we’re testing:

Overlord movement speed increased to 0.586, up from 0.4687. Upgraded overlord movement speed unchanged.
Modificare absolut din senin, nenecesară și exagerată care înseamnă că nu poți să mai ascunzi NIMIC (ceea ce oricum era complicat).

Queen starting energy increased to 50, up from 25.
Get the fuck out!

Observer build time decreased to 30, down from 40.
Alta din senin, care înseamnă că cloaked banshee devine utilizabilă doar în TvT.

Aștept cu interes următoarea propunere de patch în care Orbital Commands încep cu energie pe minus.
 
Tu nu prea joci :biggrin:

@Velkan - tbh sunt dezamăgit, dar acum am văzut că au băgat o unitate nouă la protoss, chiar și mie care joc toss mi se pare OP să ai colossus zburător, de parcă nu ajungeau carriers și voids lolz.
 
Overlorzii ăștia noi mi se par exagerat de rapizi. Dpmdv, orice strategie fără anti-air serios din partea Terranului (gen mass hellion, marauder/hellion, hellion/banshee, pe care le faci cu doar 2 marines) ar trebui să fie nulificată. Și orice strategie cu anti-air serios (adică marines) e oricum standard. Din fericire, majoritatea Zergilor de nivelul meu nu fac scouting secundar cu overlordul; preferă să ghicească ce-o să se întîmple.

PS: Mvp l-a bătut pe cel mai bun PvT-er din lume și e în finala GSL. Și prin „l-a bătut” vreau să spun l-a abuzat cu timing-uri, all-in-uri și all-around cheese (pentru că TvP late game e o glumă proastă) de n-a știut de el. Dacă o să cîștige finala, ceea ce bănuiesc că va face, mă aștept ca Blizzard să-și pună iar ochelarii de cal, și să nu vadă 60% Protoși în sferturi și 75% Protoși în semifinale, ci doar 100% Terran la campioni, și să mai bage niște nerfuri.

PPS: Se aude că Flash, cum s-ar spune, cel mai bun jucător de Brood War, se pregătește să treacă la SC2, și că o să-și păstreze rasa (Terran), deci... da... expect even more nerfs.
 
No bugs in the ladder system whatsoever. :goofy:

TDgSI.jpg


Dar măcar am apucat să văd și io logo-ul o dată. :biggrin:
 
E serverul de 1.5 beta, deci plin de bug-uri* și probabil cu 300 de inși cu totul. :biggrin: Deci da.

Sezonul ăsta am fost destul de aproape de Master totuși. Dacă mai ținea vreo 7 zile (sau dacă nu dormeam 2 zile), probabil intram.

TLO e Zerg (iar).

*) Probleme cu GM League sînt și pe serverul principal, cel puțin la început de sezon.
 
Mai degrabă indiferent, imo. Omul a fost relevant doar pentru că juca „interesant” într-o perioadă în care nu știa nimeni să joace. După aia n-a mai avut nici un rezultat notabil, pentru că „standard” bate „interesant” întotdeauna.

Mai trist mi se pare că TvZ în Coreea luna trecută a fost 39%. Dpmdv, în momentul de față, T are 0 deschideri viabile vZ.
 
Back
Top