StarCraft II - Hell, it's about time.

Mda, terran OP. Singurul lucru pe care poti sa-l faci ca Z sau P, e sa nu lasi T sa ajunga in stadiul ala (ma refer la al doilea meci). :frown:
 
Singurul lucru pe care poți să îl faci ca Z e să ții pasul cu multitasking-ul lui Mvp și să nu faci Ultralisk vs. o compoziție care le contrează în proporție de aproape 100%: Siege Tank, Ghost, Marauder, 3/2 Marine. Și eventual să nu ataci said composition lîngă Planetary Fortress. TvZ e echilibrat, dar trebuie să ai compoziția corectă de ambele părți și, ca T, să nu joci pasiv, pentru că 3 baze vs. 6 cu remax instant pierde indiferent de compoziție.

Problema cu TvP late game e extrem de simplă: Terran are skill cap mai ridicat decît P, iar coreenii exersează cel mai intens, motiv pentru care T coreeni băteau tot ce prindeau. Sub GM/pro, meciul era destul de echilibrat. Ultimul patch s-a adresat evident părții superioare a clasamentului, rezultatul fiind că TvP e mai echilibrat la nivel GM/pro, și vraiște pentru Terranii din ligile inferioare. Avantajul e că Protoșii din ligile inferioare sînt praf, și în loc să joace turtle pe 3 baze și pe urmă să te omoare cu 3/0/3, fac bălării gen 4-gate pe care știe să le apere și ficusul meu.
 
vs. o compoziție care le contrează în proporție de aproape 100%: Siege Tank, Ghost, Marauder, 3/2 Marine.
Si care-i compozitia aia care nu e contrata cu un procent decent de ce avea MVP in stadiul ala, ma rog? :goofy:

Rhetorical question, don't aswer that. Raspuns evident: niciuna! :biggrin:
 
Brood Lord/Infestor/Ling mi se pare o idee mai bună. Forțezi unsiege cu Brood Lord, Ling vs. Ghost, Infestor vs. bio și Vikings. Sau Baneling în loc de Infestor dacă n-are Vikings. Evident că nu cîștigi pur și simplu, depinde de compoziția exactă, depinde de poziționare, etc., dar în general Brood Lord e mai util decît Ultralisk, dpmdv. Plus că nu intri cu armata armored într-o linie de unități cu bonus vs. armored. :goofy:
 
OK, le luam pe rand. :biggrin:

Infestor nu poti sa folosesti din motive de snipe/EMP.
Broodlord sux ca T da cu snipe/Viking.
Overseer e degeaba, ca pica instant de la snipe/Viking.
Ling/Baneling cad de la Siege/Marine.

Am uitat ceva? :goofy:

LE: Singurul lucru care mi se pare ca ar avea ceva mai multe sanse de reusita ar fi ~10 Infestori si ~200x Baneling. Follow-up cu Lings. Dar suna ingrozitor de stupid. :biggrin:
 
Bun, dar nu trimiți unitățile să moară pe rînd, ca la tower defense, le folosești pe toate odată. Dacă T are ATÎT DE MULȚI Ghosts cu cloak cît să dea snipe/EMP la tot ce zici mai sus, nu îți trebuie nici o compoziție, ci mass Zergling. Singurul rol al Brood Lord-ului e să forțeze unsiege. Atît. După aia ataci cu restul armatei - ce mai contează Vikings sau că ai rămas fără Brood Lords de la snipe?
 
Se pare că TvT-ul meu nu e atît slab, cît nepotrivit pentru Gold. :tongue: În ultimele 4-5 meciuri, cînd adversarii au jucat macro, am cîștigat relativ ușor. Observ și că sînt mai mulți Terrani în Platinum decît mai jos (probabil picați din Master după nerf :biggrin:).

Folosesc exclusiv gas first banshee expand into mech (am văzut la ThorZaIN).

PS: Eram hotărît să joc mai mult azi, dar primul meci a fost un TvT de 53 minute :nuts: după care nu mai vreau să aud de SC. :biggrin:

LE:

Singurul lucru care mi se pare ca ar avea ceva mai multe sanse de reusita ar fi ~10 Infestori si ~200x Baneling. Follow-up cu Lings. Dar suna ingrozitor de stupid. :biggrin:

Sincer, cred că ceva de genul ăsta e mult mai viabil decît crede lumea. Actualmente, TvZ standard e reactor hellion expand, iar PvZ e forge fast expand. Nu înțeleg de ce Zergii nu deschid roach vs. T și fuckton of lings vs. P - cred totuși că 40 lings > un cannon.
 
A cîștigat vreun Protoss vreun turneu recent cu 4-gate?, că văd că iar e la modă pe ladder, în cadrul operațiunii „free points for Terran”, ca și counter la 1-rax FE. :rotf: De fapt, match history TvP arată cam așa: 4-gate, 6-gate, macro, 4-gate, void ray, proxy gateway, macro, 4-gate, etc. E singurul lucru care face ca PvT să nu fie 80%. :biggrin:
 
Eu n-am timp, sînt la fel de bîtă ca anu' trecut cînd l-am cumpărat, da' măcar mă uit la reluări. :biggrin:
 
Imo, nu e relevant either way. AI-ul nu face build-uri „normale”, deci nu înveți să scoutezi, face aceleași timing-uri mereu, deci e previzibil și deci inutil, și trișează la resurse. Singurul lucru util pe care poți să-l faci vs. AI (easy) e să exersezi build-uri în timp ce faci micro la un scout sau ceva. Adică scenarii realiste de ladder. Vezi de exemplu cît de repede ajungi la 200/200 cu 1-gate FE.
 
Cel mai probabil pe easy o să am juma de hartă în 15 minute și 200/200 în cam tot atâta timp :biggrin: Nu mi se pare relevant să faci cu easy pentru că nu te presează nimeni, nu harass, nu nimic.
 
Și ești convins că poți să faci asta fără nici un supply block, fără să ratezi warp in-uri, cu saturație optimă per bază, cu număr corespunzător de unități de producție, cu rafinării luate la timp, cu timing-uri exacte pentru upgrade-uri, fără să sari vreodată de 400 minerale/400 gaz, etc.? Așa, fără să te preseze nimeni.
 
Dacă nu mă presează nimeni da. Eu nu joc oricum după cronometru - după cum bine știi, dar sunt convins că ar fi la fix. Uite o să încerc for the lulz cu easy AI și-o să trag și-un fraps. Dar asta pe luni când ajung acasă.
 
sc.jpg

Rolling. :biggrin:
 
Back
Top