StarCraft II - Hell, it's about time.

Pentru terran marine all in merge foarte bine un 7 racks cu 3 reactoare si 2 tech labs. Because OP mules are OP.
 
Psy e într-adevăr cel mai chill, păcat că joacă Z. :biggrin: Și Force e decent.
Mie-mi place Husky. :biggrin:

Day[9] avea un VOD în care explica cum să dai click și să faci boxing. Gtfo! :biggrin: Dacă îmi arăți un pro care nu dă comenzi cu spam-click, îmi mănînc mausul.
Ce-i aia?

HD n-are treabă cu jocul. El și Husky intră la categoria (parafrazez din Destiny): dacă te oprește poliția și zice „toți sub gold să coboare din mașină”, cobori? :rotf:

În ultimul timp mi-am cam furat-o, așa că am încercat să-mi îmbunătățesc cîteva chestii specifice, printre care numărul de unități de producție (pînă acum am cam improvizat). Deci am luat pack o' replayz Puma, TvP și TvZ, și am observat așa:
- vs. Z, pe o bază, are 1/1/1 (rax cu reactor, factory cu tech lab), pe două baze are 3/2/1 (2 rax cu reactor și 1 cu tech lab, 2 factory cu tech lab), pe trei baze are 7/2/1 (adaugă 4 barracks fără add-ons - cred că vrea să facă economie la gaz). Dacă deschide hellion/banshee, pune 1/1/1 și adaugă 2/1/0 după expo, dacă face fast expand, pune 1/0/0, și 2/2/1 imediat după. Deci rezultatul e același mereu. Mai face și 4/2/2 pe două baze, dar nu toate au add-ons.

Am mai observat că ia întotdeaua un gas după factory. Deci x/1/x - al doilea gas din main; x/2/x, al doilea gas din natural.

- vs. P, face 3/0/1 pe o bază (1 reactor și 2 tech lab pe rax, reactor pe port), expand into 5/0/1 (2 reactor și 3 tech lab pe rax). Nu are nici un meci pe 3 baze, dar presupun că merge 7/0/1 dacă scoți ghost sau 7/0/2 dacă scoți viking?

Aici nu m-am prins la al doilea gas - presupun că ăla din main e pentru starport, iar ăla din natural pentru upgrade sau ghost?

Sună logic? Sînt un fel de Day[9] sau am înțeles eu greșit? :biggrin:

Haoleo... nu pricep o iotă! Io încă mă muncesc la campanie. :biggrin:
 
Nu știu care sînt T1 și T2. :goofy: Și dacă are add-on mai e valabil? Dacă scoți marauder e același lucru cu ghost? Etc.

T1 are shortcut b si T2 are shortcut v :tongue:

La terran ce T1 e cu reactor se considera T1 x2 etc. Tech lab nu transforma racks in T2. Etc.

Ghost e T2, pentru ca ghost academy este in T2, nu conteaza ca-l scoti tot din barracks, si zergul are toate unitatile scoase din plojnite, fie ling, fie broodlord

Powered by tapatalk, samsung and a crappy ISP.
 
si zergul are toate unitatile scoase din plojnite, fie ling, fie broodlord
Cu mentiunea ca Broodlord-ul nu iese din plosnite, ci din Corruptor, prin morph. :smile:
 
Ce-i aia?

E atunci cînd muți o unitate din punctul A în punctul B cu 256 de click-uri în loc de unul singur. Adică așa cum face toată lumea, nu cum aberează Day[9]. :biggrin:

Haoleo... nu pricep o iotă! Io încă mă muncesc la campanie. :biggrin:

Încerc să-mi dau seama cîte unități de producție poți să susții pe 1, 2 sau 3 baze saturate ca terran. Personal am obiceiul să adaug clădiri doar cînd încep să crească mineralele, și nu cred că adaug vreodată fix cîte trebuie sau la momentul potrivit. 5/0/1, etc. stands for 5 barracks, 1 factory (care nu produce) și 1 starport.

T1 are shortcut b si T2 are shortcut v :tongue:

La terran ce T1 e cu reactor se considera T1 x2 etc. Tech lab nu transforma racks in T2. Etc.

Ghost e T2, pentru ca ghost academy este in T2, nu conteaza ca-l scoti tot din barracks, si zergul are toate unitatile scoase din plojnite, fie ling, fie broodlord

Powered by tapatalk, samsung and a crappy ISP.

Sună complicat. Ca mine e mai simplu :tongue:, pentru că știi că în momentul în care ai luat expo, trîntești încă x barracks și poți să le susții fără să stai să numeri cîte au reactor și cîte tech lab. Am mai văzut un TvP rapid (IMMvp, ca să n-avem discuții), și pe trei baze are 7 rax (majoritatea cu tech lab), 1 fact (era pe biomech, nu bio pur) și 2 port cu reactor. Deci am presupus relativ bine.

Acum îmi mai trebuie un replay TvT, să văd ce e și pe acolo. Urăsc TvT. :mda: Există vreun timing push de pe o bază, semi-all-in, gen 1/1/1 vs. protoss, care să termine jocul rapid? Aș vrea să încerc ghost first, dar aici în wood league toți fac wall-off în TvT (care evident se duce dracu' la primul siege tank care ajunge acolo, dar :goofy:).
 
Stiu sigur ca la mine e valabil. :frown:
 

Attachments

  • sc2.jpg
    sc2.jpg
    99.4 KB · Views: 27
Am găsit și TvT, dar din păcate nu e ce speram - tot biomech, tot siege line cu vikingi patrulînd pe deasupra, doar că nu durează meciurile atît de mult, și folosesc mai mult banshee la început. Deci nu există vreo soluție magică.

Dacă e cineva interesat de streaming, încercați-l pe al lui EGDeMusliM. L-am urmărit foarte puțin, dar îndeplinește condițiile necesare: 1. terran; 2. GM; 3. explică ce face; 4. nu ascultă dubstep. :goofy: Și e britanic, deci știe să lege două cuvinte și să facă o glumă.

...Și am ajuns cu greu pe 5 în gold. I suck.
 
E greu sa promovezi in diviziile superioare de pe locurile fruntase. Am patit chestia asta in patchul trecut cand am stat in plat 3v3 pe primul loc vreo 2 saptamani dupa care am retrogradat pe 9, urcat pe 2, coborat pe 6, urcat iar pe 3 si a venit patchul si m-a plasat iar in plat. N-am mai jucat in ultima vreme ca au inceput sa se aglomereze lucrurile la job si vin obosit acasa, iar LoL-ul e mult mai detensionant decat SC2.
 
Nu e greu sa promovezi de pe locurile fruntase decat daca aia este valoarea ta reala in momentul respectiv. Sistemul de matchmaking te pune sa te bati cu o varietate de adversari, unii superiori, altii inferiori, in functie de ce are el impresia ca poti tu bate. Daca ti-o iei constant de la cei cotati mai bine decat tine (divizie superioara) atunci ramai unde esti garantat. Daca bati foarte constant pe toata lumea (divizii superioare si divizia ta) atunci promovezi relativ rapid.

Exceptiile de la regula asta apar la inceput, cand nu ai indeajuns de multe meciuri jucate si sistemul nu stie care este valoarea ta, trebuie un numar de meciuri (am uitat ce numar) inainte sa te lase sistemul sa sari in alta divizie. Am citit explicatiile astea date de un blue acum ceva vreme, cand imbunatatisera sistemul.
 
Eu nu bat constant because of TvT!!!1111 :biggrin: Am 2 înfrîngeri în ultimele 10 meciuri, și alea sînt vs. T. Am bătut vreo 4-5 protoși la rînd, mix in some Z, dar T :frown:.

Yet hope remains, pentru că azi noapte l-am prins pe DeMusliM streaming (deci nu prea văd tastatura de somn :biggrin:), și a jucat mult TvT cu un singur build: 1 rax fast expand into 3 rax (1 tech lab și 2 naked into reactor) into biomech, și expand în stil zerg doar cu orbitals. Tech lab pentru 1-2 marauders anti hellion harass. Orbital pentru că PF e inutilă în TvT (siege tank) ȘI pentru că dacă ai 4+ orbitals nu îți trebuie neapărat superioritate aeriană pentru că ai scan constant. Iar vikingii adversarului devin inutili și îi fac armata terestră mai slabă. În principiu, a bătut tot, și nu cred că a avut vreun TvT peste 15-20 de minute.

Zicea că asta joacă coreenii momentan și că va deveni standard după patch.

DeMusliM e rank 1 grandmaster în America, btw.
 
DeMusliM, TvP - primele 12 minute:

- deschidere normală de gasless fast expand pînă la 16 (cam asta face mereu);
(depot constant, evident)
- @400 minerale: CC (2) (OC) @natural;
- bunker @natural;
- @150 minerale: rax (2)
- @150 minerale: gas (1) (2) - doar 2 SCVs pe fiecare;
- @150 minerale: rax (3);
- @150 minerale: rax (4);
(marine constant, că doar d-aia le faci)
- tech lab pe un rax (conc shells) (marauder);
- factory (reactor);
- +1 SCV pe fiecare gas;
- tech lab (2) pe un rax (stim);
- engibay (upgrade constant) (missile turret în caz de măgării cu dark templar);
- starport (switch cu factory și 2-4 medivacs);
- gas (3);
- reactor pe un rax;
- CC (3) (OC) în bază;
- gas (4);
- tech lab (3) pe rax;
- armory și engibay (2);
- ghost academy (moebius reactor);
- poke opponent.

:happydork:

tl;dr: gasless FE into 4 rax into reactor starport into MMM (into MMMGV, dar nu vă povestesc tot jocul, though I might as well have :tongue:).
 
Numai mie mi se pare ca daca invat mecanic tot rahatul ala, jocul devine enervant si lipsit de fun? :frown:
 
Nu. :tongue: Să reformulez:

- Hartă mare, greu să faci rush -- fast expand.
- Oh shit, am făcut fast expand deci am doar SCVs și cîțiva marines speriați -- bunker.
- Joc vs. protoss, deci vreau bio -- rax cînd am bani, rax cînd am bani, even more rax cînd am bani.
- Am auzit că conc shells sînt bune vs. P și oricum îmi trebuie marauders, plus că stim e decent în general -- gas + gas, dar dacă fac 4 rax, o să scot întîi mass marine pentru apărare, deci îmi trebuie mai ales minerale -- doar 4 SCVs pe gaz.
- Stim e decent, dar cam scade viața unităților -- starport -- medivac. Hm, factory oricum stă degeaba, aș putea să pun reactor pe ea cît timp se construiește portul, și pe urmă le schimb.
- Oh shit, are stalkers -- marauders + că scot medivacs, deci îmi trebuie gaz mai mult -- gas + gas la natural.
- Oh shit, are double gas, deci ar putea să mă dark templar to death -- engibay + turret.
- Hm, am 441 SCVs pe două baze, ar fi bine să mă extind.
- Oh look, acum am bani și pentru upgrade masiv -- engibay (2) + armory.
- Oh look, fac upgrade masiv, și încă am bani + am auzit că EMP distruge scuturile protoss -- ghost academy (e mai bine să ai mai multă energie decît să ai mai puțină energie :goofy: -- moebius reactor).

Happy? :biggrin:

Adică nu știu alea fix în ordine, dar știu ideea generală și pot s-o execut decent.
 
Kinda. Teoretizarea aia in schimb e un major turn-off. :biggrin:

Hint: Incearca sa joci Zerg nitel. Cred eu ca daca iti iese executia aia de terran atat de bine pe cat te lauzi :smile:P), cu zerg o sa-ti fie chiar si mai usor. Muta + ling sau muta + roach. Cam atat e de stiut ca sa iesi din woodleagues. :biggrin:
 
Chestia e ca eu niciodata nu m-am gandit "invat un build corect" ci "joc pe cat de bine este posibil". Niciodata n-am invatat un build mecanic si l-am urmat orbeste, mereu am incercat sa il aplic in stilul meu, incercat sa il modific sau imbunatatesc sau sa variez un pic. Ca sa fiu mai clar, n-am invatat niciodata "aia la timpul x, cealalta la timul y" ci am zis "ok, strategia e 4 gateways, sa vedem cum pot sa le fac cel mai repede/eficient". Nu stiu tie ce iti face placere in joc, dar mie imi face placere nebuna sa joc pe cat de bine pot, iar asta include (macro-wise): flux perfect de probe, fara timpi morti, sa nu raman vreodata fara supply, sa nu intarzii cu vreo cladire (referitor la cum joc eu, nu la timpi stabiliti de altcineva), etc. Everything else wise - micro bun, scouting bun, adaptarea strategiei la ce face inamicul, etc.
 
Back
Top