StarCraft II - Hell, it's about time.

Io mi-am luat azi cafteul in mare stil la 3v3. Intotdeauna am picat cu silver sau cu gold versus plat si diamond. In primul joc am intrat singur contra a 3 armate in baza unui aliat, am reusit cumva sa-i tin ocupati pana si-au strans ailalti doi fortele, i-am impins inapoi si pe urma ma rugam de aia sa faca counter. Bineinteles ca nu au vrut si au cazut unul cate unul fie la zergling run-by fie la mutha harrass. Al doilea joc l-am pierdut pentru ca unul dintre aliati a uitat unde-i era armata si cand eu ma rugam de el sa dea dropuri cat ii tinem noi ocupati in fata intrarii principale, el a facut linistit expo, si-a mutat toata armata acolo (in timp ce noi ne bateam cu 3 armate), a asteptat sa sparga aia intrarea, sa imi muceasca mie capacitatile de productie, ca apoi sa ne injure ca suntem noobi si sa iasa. Al treilea joc s-a terminat si mai misto, cand intr-un final reusisem sa le facem contain (pe harta de 6, vs 2 zergi), unul din aliati a picat si am ramas in 2. Pe langa astea, si eu am jucat ca un cur.

@Velkan: ghost-ul e asa de scump ca merita sa-l faci doar daca ai de gand sa-l folosesti pentru EMP sau sniper rounds. Nuke-urile le-am vazut folosite doar de vreo cateva ori de cand joc starcraft 2 si intotdeauna cu rezultate dubioase. Bine, mai sunt si exceptiile in care cate un terran maniac da cate 40 pe joc, da alea-s pentru oameni cu probleme de ego.
 
TLO? :hihi:

Ieri am bătut un (alt) toss pe Xel'Naga Caverns - un nuke din tufișuri la natural și unul de pe highground la 3rd și s-au dus vreo 30-40 workeri. :biggrin: Doar 2 ghosts.

Mie mi se pare că terran e foarte puternic vs. toss - nu știu dacă fac toșii ceva greșit, că nu am fost niciodată de partea cealaltă, dacă nu scot suficienți colossus sau dacă e mai complicat să pui forcefields și guardian shield decît să dai T, A-move, dar eu nu intru niciodată cu emoții într-un deathball. Ce am observat e că toți stau cam prost la upgrades - eu la primul atac major am măcar 2/2, iar ei au 1/0/1 în cel mai bun caz.

N-am jucat decît 1v1 pînă acum, habar n-am ce presupune un team game. Din replay-uri am văzut că e cheese transitioning into more cheese. :tongue:
 
Bun, ultimele 20 de meciuri, 14 victorii. 4th în divizie, și au început să-mi dea d-ăștia din gold. Deci cînd mă promovează? :biggrin:

I :love: drop harass vs. zerg, mai ales cînd au toată armata pe un hotkey și traversează toată harta ca să omoare 8 marini. :rotf:

PS: Patch 1.4 PTR Notes.
 
Meci scoala de cum sa bati un protoss. Si de ce e o idee proasta sa te extinzi cand nu poti sa o aperi. Si de ce e o idee proasta sa lasi terranul in pace tot jocul.

LE: Fuck that, im switching to zerg. Dupa ce am vazut patch note-urile alea...
 
Dap, cu mențiunea că un colossus face fix o p*** de unul singur (ca și thor vs. muta, ca și battlecruiser vs. marine, și alte clișee d-astea) - dacă trage de 3 ori e bine. Am văzut că mulți sînt, „oh shit, are un colossus!” *stim, focus fire* „No wait, nu mai are”. Lumea are impresia că 2 colossus în armată sînt echivalentul a 2 dark templar cînd adversarul n-are detecție, cînd de fapt funcționează ca orice alt mass unit.

Mi-a plăcut și subiectul „vraja mea cu range 9 e mai greu de dat decît vraja lor tot cu range 9 (fungal growth) și decît vraja ta cu range 10, dar care nu omoară nimic (EMP), pentru că d-aia”. Mă întreb ce rasă joacă. :biggrin:

Din fericire, notele alea nu sînt finale, dar mi se par pripite. E evident că fungal growth are nevoie de un nerf (mass infestor e cam penibil, dar, dpmdv, problema nu e de dmg, ci de faptul că sînt prea multe efecte combinate într-o vrajă, și prea multe vrăji combinate într-o unitate), dar restul... La ultralisk aș vrea să văd altceva: să poată să treacă (măcar) zerglingii pe sub ea. Sau toate unitățile light, de exemplu. Mi se pare logic - se presupune că ultralisk sînt uriașe. Dar nu înțeleg de ce cea mai puternică unitate a rasei care poate să antreneze cîte 12 odată are nevoie de un bonus la build time.

Aia cu vision pe rampă, din cîte am înțeles, e ca să nu mai poți să faci blink peste forcefield. Deci strict PvP, deci treacă. Immortal range nu e rău - în momentul de față, din ce am văzut, rămîne blocat în spatele celorlalte unități cu range mai mare. Warp prism înțeleg de asemenea, dar nu știu dacă nu cumva e cam mult pentru un pylon zburător, regenerabil, mai rapid cred decît transporturile celorlalte rase.

Hellion nu mi se pare atît de răspîndit cît să merite atenție, dar mă rog, or ști ei mai bine. Barracks - nu e mare lucru, exceptînd faptul că dă peste cap every. fucking. terran. build order, dar nu văd scopul. Lumea zice că e din motive de 2 rax pressure vs. hatch first, dar pe logica asta și nexus first sau command center first e susceptibil la pressure, și nu cere nimeni nerf, pentru simplul motiv că e alegerea ta să riști un fast expand.
 
Thor vs mutha nu face nimic (vezi magic box) decat daca zergul e incapabil. BC vs marine face partie prin marines. 2XColossi fac damage cat 12 marini si omoara 12 marini in defensiva daca-s lasati pe sus. Cu un FF la intrare si 2 girafe pe high ground, terranul si zergul nu se apropie.

+5s la barracks time = 6 pool all-in ftw. Ca sa nu mai zic ca o sa fie al dracu de greu sa te aperi de proxy gateways cand ai 2 marini si el are 2 zeloti si 2 pe drum spre baza ta. Dar hei, au super buffat viteza la seeker missles. Pe care le-am vazut folosite in toate pro game-urile de pana acum. Oh wait, no i didnt... GG blizz, keep nerfing terran cause everyone knows mules are OP.

L.E: arata-mi un early pressure facut cu succes de teran 2 racks vs zerg fast expo in wood leagues si eu iti arat o femeie cu 3 tzatze.
 
Zerg cake FTW! :biggrin:
 

Attachments

  • 217223_700b_v1.jpg
    217223_700b_v1.jpg
    89.6 KB · Views: 19
Tre' să fie zerg cake post-patch 1.4, că nu văd buncărul din spatele mineralelor. :biggrin:

bogdan, nu știu ce relevanță are ce se întîmplă în wood league. Îți arăt MMA cu Idra dacă vrei. :smile:
 
Am facut switch pe zerg. Am batut la unii ca la fasole, am si incasat ca-s muci la facut micro pe zergaloti, da in general e mult mai antrenant decat terranul. Si muthele ruleaza grav. Ca idee, am prins un 3v3 cu toti zergi. Ceea ce ma face sa cred ca multa lume gandeste ca mine.

Pai are relevanta, ca majoritatea playerilor sunt in bronz+silver+gold+plat (aka wood leagues) nu in diamond, master si grandmaster. Si pe ei ii afecteaza cel mai tare schimbarile "misto" facute de blizz. In fiecare patch terranul a fost nerfat. Plm, de ce nu-l scot de tot, ca oricum, dupa cate vad, prea putini or sa mai joace cu el.
 
Păi n-are relevanță după cum chiar tu spuneai că nu există 2 rax early pressure făcut cu succes în wood league, pentru că jucătorii respectivi nu au abilitățile necesare să execute așa ceva. Deci cum îți dai seama ce e balanced și ce nu dacă ăia nu știu să-l execute perfect?

Una e marine/tank vs. baneling/muta în bronze, cînd zerg-ul dă A-move la banelings și îi mor toți la linia de siege (deci nerf tanks), sau terran-ul ține marines grămadă și îi pierde pe toți la 4 banelings (deci nerf banelings), și alta e MMA vs. Idra, cînd te gîndești, „bă, ăsta a făcut micro perfect, a avut compoziția corectă, și totuși a pierdut, deci e ceva în neregulă cu unitatea X”.

În plus, crezi că unul care are timpi morți și între primele 10 SCVs e afectat de +5 s la barracks? Eu zic că pierzi mai mult de 5 s cînd te supply block la primul depot, dacă trimiți SCV-ul la rampă la 100 în loc de 60, decît cu barracks.

Aș încerca și eu zerg, dar nu știu decît ling rush. :biggrin:
 
M-am răzgîndit - am descoperit mass ghost vs. ultra. :happydork: Sper să nu-l descopere și alții, să se trezească Blizzard pe urmă că și ghost-ul trebuie nerfat.

Am descoperit și că build-ul ăla pe care l-am văzut la Puma era de fapt un 1-1-1 rapid și că e exagerat de ușor să bați toss, sau să faci contain la terran/zerg (cu siege mode) cu el, ceea ce vă doresc și vouă. :biggrin:

Și am bătut un platinum. Acum mă promovează? :goofy:
 
Mda, Master în Coreea pare oarecum diferit de NA, unde Destiny bătea lumea cu protoss (joacă zerg, pentru cine nu știe) fără să știe deschideri și construind două cyber core din greșeală, și cu DT rush în mid-game. :biggrin:

Sau poate e diferență mare între mid și high master...
 
Rahat... asa bat si eu noobi cand joc terran. Merg pe marines, medivacs, stim, shield si gata. Eventual si niste ghost pe mid-game.

FFS, cand am ajuns in Diamond ca zerg, mi-am dat seama ca nu facusem niciodata pana atunci in SC2 vreun Infestor sau Ultralisk. Nici macar acum nu stiu care-s shortcut-urile pentru unitatile alea. :biggrin:
 
Nici eu nu știu hotkey pentru Fusion Core. :biggrin:

Hai, mă, Master League sînt noobi? :tongue: Mi se pare puțin dubios să iei bătaie așa ușor ca Master cu main race de la unul care joacă cu off-race (chiar dacă e Grandmaster cu zerg :biggrin:). Mă rog, probabil e diferență foarte mare de mechanics chiar și la nivelul ăla.

Ultimele 2-3 zile am jucat în cea mai mare parte vs. Gold, cîțiva high-Silver și cîțiva mid-Platinum, și singura diferență față de Bronze/Silver e că ăștia zic gg mereu. :biggrin: A, da, sînt pe 20 în Gold acum. :happydork:
 
P. S. Cît timp aloci zilnic pentru SC2? Așa, în medie pe săptămînă (incluzînd și citit, uitat la reluări etc.).
 
Back
Top