Jocurile pro level sunt interesante doar din perspectiva ideilor folosite. Ma uitam de curand la APM si la player cam pe un replay si ce pot spune e ca nu e bine sa faci treaba asta daca ametesti usor. In ligile pro (de la masters in sus) deja nu mai conteaza timings, micro, counters si scouting, toate se presupun a fi facute la modul uber pro. Conteaza buildurile extravagante, noi, rar incercate, exploatarea avantajului rasei (de genul la minutul x.x protosul poate scoate un zelot si un stalker in plus si daca intra cu ei peste terran, cu proper amount of micro si inca 3-4 probe poa sa-l sparga), feint-urile (gen iti arat 1 gate expand dar eu defapt fac 4 gate in baza si anulez nexusul imediat dupa scoutul tau), jocul mecanic (as in it shouldnt be humanly possible), prins armata adversarului intr-o zona care te avantajeaza pe tine, exploatat micile greseli inevitabile din timpul jocului. Rahat, pana si 2-3 workeri in plus pot face diferenta intre win si loss.
Ca jucator noobie ca mine cred ca sunt mult mai important de masteruit legile de baza: scout, be agressive, keep map control, deny expos and always adapt. Cum faci astea depinde mult de experienta pe care o capeti cu cat joci mai mult si de cat de mult iti place sa urmaresti replays-urile la final, sa vezi ce ai facut gresit. Mi se pare mie ca n-o sa ajung niciodata la nivelul de skill al lui WhiteRa sau jocul mecanic al lui Idra, de aia nu incerc sa joc buildurile lor, cat sa inteleg ideea din spate si sa incerc s-o aplic si eu atunci cand situatia imi permite.
@L: DarphBobo e nick-ul, da si tu un invite ceva.
De acord, dar inainte de tot ce ai enumerat MACRO. Asta trebuie sa inveti ca incepator.