Eu habar n-am despre ce e vorba. N-am jucat single-player nici SC1 si nici SC2.
Campania are 29 misiuni a cîte 25 minute, în medie, deci se poate face lejer, și merită, nu doar pentru poveste, ci și pentru nimicurile intercalate, cum ar fi:
- joculețul Lost Viking din cantină;
- unități și upgrade-uri care nu apar în multiplayer (rafinării automate, goliați, battlecruiser cu scut, etc.), și modele pirat utilizabile ale navelor (Jackson's Revenge, woot!);
- misiunile cu eroi, semi-action-adventure;
- faptul că, atunci cînd apare Zeratul, cade curentul;
- armurăria, unde ai cîte o unitate din fiecare, în mărime naturală, cu informații despre producție (și niște detalii mișto, gen la ghost apare doar pușca rezemată de niște cutii, dar dacă aștepți cîteva secunde se decloakează temporar Nova - nume care evident nu-ți spune nimic dacă nu ai parcurs misiunile);
- laboratorul, unde ai o mostră de ADN zerg care evoluează pe parcursul campaniei, și un cristal protoss care se mărește și începe să alimenteze Hyperionul;
- meniul in-game cînd ajungi la misiunile de pe Char (ăsta fiind homeworld-ul zerg), cu protagoniștii în prim-plan, un marine și un viking aterizat în plan secund, și banshee-uri și mutalisk-uri duking it out în fundal, peste rîuri de lavă - ceea ce iarăși, povestit, nu spune mare lucru, dar e foarte imersiv cînd ajungi acolo.
Mie mi-au plăcut chestiile astea, chiar dau o altă dimensiune jocului.
Plus că e stress-free, n-ai deschideri, rush-uri și alte bălării.
PS: Ultralisk în misiunea a 3-a (pe brutal)? Seriously?