StarCraft II - Hell, it's about time.

Deci The Best Defense... achievement e moartea. Probabil nu ajută faptul că încerc să le obțin pe toate odată pentru Zero Hour, dar mă rog...
 
Nu poți toate odată. Eu am achievs se pare mult mai greu de făcut, dar ăla nu încă, și pe mine mă termină psihic :biggrin:
 
Pînă la urmă am făcut-o cu patru Barracks, trei cu Reactor, una cu Tech Lab, și pompat unități continuu. E esențial să ai barăcile pe hotkey și să fii atent la supply, altfel rămîi în urmă în timpul atacului. Am atacat baza din nord de două ori - are două Hatcheries, și dacă le distrugi, se refac.
 
Toată treaba e dacă pleci cu absolut tot sau nu. Eu am încercat de vreo 3 ori, între care una super la limită începută cu salvage pe buncărele de jos. Tot 4 racks fac și eu.

Da, se refac alea, tot ce trebe e să te duci cu o forță suficientă să rezolvi. Dacă aveam stims la nivelul ăla, era făcut de mult achiev, fără este cam penal. La fel și marauders, ar fi fost buni.
 
Salvati primele 2 grupuri de marini, pompati marini din 3 baraci, construiti al doilea Command Center pentru extra SCVs si o sa aveti economie suficienta sa sustineti alea 3 baraci. Dupa al doilea grup salvat raze la baza din dreapta sus. Dupa al 3-lea raze inca odata ca se reface pana atunci.
 
Salvati primele 2 grupuri de marini, pompati marini din 3 baraci, construiti al doilea Command Center pentru extra SCVs si o sa aveti economie suficienta sa sustineti alea 3 baraci. Dupa al doilea grup salvat raze la baza din dreapta sus. Dupa al 3-lea raze inca odata ca se reface pana atunci.

Al doilea CC? Wat?
 
E dovedit stiintific ca daca ai 2 Command Centere, poti turna SCV-uri mai repede. Si cum pe harta aia sunt mai multe patch-uri de minerale (cred) decat pe o harta normala, o sa le saturezi mult mai greu de la un singur CC. Eu am observat ca de fiecare data cand terminam misiunea, ramaneam cu o groaza de minerale neminate. Si asta desi eram cu cate 2-3 SCV-uri mai tot timpul queued up.
 
Deci partea bună e că am învățat o deschidere pentru Terran (Husky ftw) și am bătut AI pe Very Hard cu ea. Hard - chiar lejer.
Partea proastă e că dacă nu îmi iese primul push, nu prea mai știu ce să fac, și presupun că M3 nu contrează absolut orice, nu? :biggrin:
 
Sunt cateva deschideri standard pentru teran care merg in orice matchup. Faza e ca deschiderea conteaza doar la inceput daca te rushuie ala si pe urma trebuie sa fie suficient de flexibila sa iti permita sa anulezi orice follow-up pe care-l face adversarul. Daca deschizi 111 si joci contra protos care face 4 gate all in (ca atat stie) ti-ai furat-o in cel mai barbar stil. De obicei ca terran lumea se asteapta sa joci defensiv si sa le permiti sa techuie, cu atacuri la intervale de timp stabilite (gen 6m pentru m&m bio push sau 11 pentru siege tank push) de aia majoritatea teranilor acum joaca strategii de harrass, 111 into cloak banshee sau reaper harrass into drops. Mai sunt si strategii ciudatele gen marine+BC sau marine+thor pentru mobilitate. Toate merg decent, atata timp cat faci scouting si stii ce face adversarul. Cu cat joci mai multe jocuri pe multiplayer, cu atat o sa prinzi mai repede cum sa te adaptezi la buildul adversarului. Strategiile nu-s batute-n cuie decat pentru grandmaster, care au APM de 200 constant si fac micro godlike, pentru restul diviziilor e ok daca ratezi timing-ul la un SCV sau ramai supply blocked cateva secunde. Ce e important sunt ideile principale care iti aduc de obicei victoria: map control, scouting, harassing, denying expos, defending your shit si always build more dudes.
 
This game sucks. Joci de placere sau semi-profesional pentru puncte si divizii (fantastice)? Daca vrei sa iti enlarge e-peen probabil orice joc in multiplayer e potrivit, nu trebuie sa faci din Starcraft un soi de sah-viteza, asa ca poti sa o faci intr-un mod mai distractiv.
 
In ultima vreme am jucat numai la caterinca, cu 3racks all in bunker rush, dus CC-ul cu 5 SCV-uri pe insula cu high-yield minerals, mass reaper harrass, thor drop play, PF drops. E fun sa-i vezi pe toti cu "WTF" in cate un joc de 3v3 care de obicei se termina la primul rush. E un joc, ti-l faci cat de fun vrei, dar poti sa-l iei si in serios. La fel ca la WoW.
 
Long live WoT, pe ala nu poti sa il iei in serios oricat te-ai stradui. Acum cu noile voci chiar nu ai cum sa incerci sa il mai iei in serios :biggrin:
 
Imo SC2 dezvoltă mult mai mult reflexe și gândirea foarte rapidă. Neuronii ăia pot fi ei excepționali, dacă nu-i exersezi se comportă ca niște moși paralitici. Da, e un soi de șah viteză, cu simpla adăugire că în loc de 1 singur tip de oponent ai 3, ceea ce mărește exponențial (cubic chiar) numărul posibilităților de fun :biggrin:

WoT e cantărstraic cu tancuri. Thx but no thx :biggrin:
 
Tot eu: am nevoie de cîteva ponturi legate de misiunea Outbreak din campanie. Pentru cei care n-o cunosc: alternanță zi și noapte, ziua tre' să te duci tu peste zergi și oameni infestați și să-i faci praf, noaptea tre' să te aperi la tine-n bază. Sînt vreo șase sau șapte zile.

Ce mă dezorientează: e foarte multă gestiune la nivel micro a trupelor și a industriei, voi cum faceți chestia asta cu cap?

Mulțumesc! :smile:


Tocmai am făcut misiunea respectivă pe hard cu tot cu achievements, deci vreau să mă laud. Faza e că misiunea îndeamnă la baricadare, cînd de fapt e mult mai eficient să fii agresiv, și să te aperi cu o armată flexibilă decît să pui buncăre peste tot și să stai să le repari.
În prima noapte, nu te atacă cu infested marines sau aberrations, deci 2 firebats cu medici în spate, pe hold, și marines mai retrași la ambele intrări sînt suficienți. Și folosești resursele pe SCVs și Barracks - 2 Tech Lab pentru reapers/firebats și medici, și 1 Reactor pentru marines.
În următoarele 2-3 nopți te aperi cu un bioball :tongue: mobil și uiți de buncăre - aperi o intrare și îi împingi înapoi, pe urmă cealaltă intrare, și repeți.
Reapers nu sînt esențiali, dar sînt ideali pentru că îți trebuie unități rapide anti-light și anti-building. Cu 10-12 reapers și 5-6 medici poți să ieși din bază noaptea fără probleme - oricum pentru Army of Darkness achievement trebuie să distrugi clădiri noaptea. :biggrin:

Eu pînă de curînd am avut probleme într-un singur sens: pentru că n-am jucat multiplayer în SC1, mi-am făcut obiceiul să antrenez în total 10 SCVs, 1 Barracks și 60 supply sau ceva de genul și s-o ard defensiv. Cînd m-am prins de fază și am început să pun 30 SCVs, 3-4 Barracks și 150 supply, am avut o revelație. :goofy:
 
Moving on... The Great Train Robbery e iar relativ ușoară pe hard, folosind aceeași armată cu marine/marauder/medic/diamondback acolo unde e nevoie. După mine, diferența majoră față de normal e că unele escorte au Ravens care dau cu seeker missiles și îți strică ziua destul de repede dacă nu ești pe fază. :smile:
 
Ca-i si urstura grav de tot pe marauderi un seeker missile... In varianta de single player, marauderii cu upgrade-ul de slow si armura sunt cea mai OP unitate a terranilor. Si pe MP au si stim packs :biggrin:.
 
Back
Top