StarCraft II - Hell, it's about time.

Stiu ca era important sa faci research in ordinea corecta si cat mai devreme, dar unele misiuni se puteau face in ordinea in care vrei si nu e bine sa le faci prea devreme pentru ca ... nu poti sa faci tancuri (de exemplu).
 
Misiunea aia se face foarte usor pe Hard cu Reaper. Build 2 bunkers la iesire, marini cu firebati si pe apoi torni reaperi din 2 Baraci. In 3 zile ai ras toata harta.
 
Eu am jucat misiunile în ordinea în care au... apărut. :smile:
Nu știam că există o ordine corectă pentru cercetare, oricum n-am făcut prea multă pentru că n-am avut cine-știe-ce bonus points.

Într-un final am făcut misiunea aia, da' mi-a luat vreo 10 zile. :biggrin: Ceva ponturi și sugestii de-acum încolo? Să revin la misiunile vechi pentru bonus points?
 
Daca ti-a luat 10 zile misiunea asta ar fi bine sa revii la celelalte pentru bonus points, cu siguranta ajuta si mie personal mi s-au parut si fun. Acum depinde de ce vrei si pe ce dificultate joci.
 
Cre' că asta o să fac, vreau să învăț jocul. :smile:
Joc pe dificultate normală (parcă-i zice regular), nu sînt deloc priceput.
 
Ce tancuri frate la outbreak lol, abia ți se dau hellions. Indiferent de research, aveam maximum puncte de research, etc, tot. No siege tanks there bud. Eu am trecut de aia dar m-am chinuit ceva timp pe brutal la ea, mai rămăsesem cu 2 marauderi și 1 clădire și a venit iară noaptea, apoi am supraviețuit cam 2 minute cu marauderul respectiv. Dacă dai în abominations ăia și ai concussive shells, toată gloata din spatele lor va încetini cu aceeași viteză, era doable dar m-au încercuit :biggrin:. Dar am făcut un micro cu ăia mamă mamă :biggrin:

Din păcate eu nu pot pe brutal cu reapers pentru că misiunea în care-ți dă reaperii e DUPA outbreak... parcă :biggrin: O să revin cu detalii :biggrin:

And yes, I`m an achievement whore, nu trec mai departe fără să fac toate achievements posibile pe harta respectivă :biggrin:
 
Cre' că asta o să fac, vreau să învăț jocul. :smile:
Joc pe dificultate normală (parcă-i zice regular), nu sînt deloc priceput.

Nici eu nu eram deloc priceput si tot pe dificultate normala l-am jucat, in afara de prima misiune pe care am facut-o de vreo 4 ori (ca am dezinstalat jocul de vreo 2 ori) am mai aut 1-2 misiuni in tot jocul care nu mi-au iesit din prima. Dar am cam stat sa adun toate bonusurile si sa fac research la tot ce s-a putut face, asfel incat sa imi fie cat mai usor dupa aceea, si am ales ordinea misiunilor astfel incat sa le fac pe cele mai usoare mai intai.
 
Mulțumesc încă o dată pentru ponturi, sugestii și timpul acordat.
Încă un motiv de delăsare la orizont... :damn:
 
Oricum siege tanks ar fi fost easy mode pentru outbreak dacă ar fi fost disponibile.... :smile:
 
Cîte două buncăre cu 1 firebat și doi marines, acompaniate de cîte două helions per intrare și cu asta gata apărarea. Da' musai trebuie și un SCV între ele pentru reparații.
Mi-a luat, totuși, niște încercări să mă prind de asta. :tongue:
 
Eu aveam upgrade de size (6 sloturi) si tureta pentru bunkere. Alternativ, merge mai bine cu Perdition turret, ca ala face damage mare la non-armored, dar am preferat tureta pentru air defense in misiunile contra protosilor. Pui cativa helioni langa fiecare bunker (1 pe normal, 2-3 pe hard sau brutal), un firebat si 4 marini in bunker si 1-2 SCV-uri pe langa ele. Optional cate un medic langa fiecare SCV pentru infested marinsii care se hotarasc sa nu ia aggro de la bunkere/helioni. Acum pentru partea de ofensiva.
Daca n-ai facut prima misiune a lu nea Tosh, n-ai reaperi. Daca n-ai reaperi, e mai dificil sa faci achievements-urile. Daca ai doar helioni, construieste o hoarda de vreo 10-12 din 2 factories si fugi cu ele la topit cladiri in prima zi. Mai fa vreo 2 grupe de cate 12 si trimite-i la curatat in timpul zilei zone diferite. Lasa-i in defensiva noaptea, rinse and repeat vreo doua-trei zile pana cureti cam toata harta. Alternativ poti trimite toate fortele pe care le ai la curatat cladiri, cu grija insa sa nu ii uiti pe afara cand se lasa noaptea. Lasa o singura cladire pentru ultima noapte, curata infestorii pentru zerg research si termina misiunea.
Daca ai facut prima misiunea a lui Tosh, ai reaperi. Aceeasi strategie defensiva ca in prima parte, dar la partea ofensiva torni reaperi din 2 baraci si cureti harta in maxim 3 zile. Atentie la zerg research, sa nu uiti de infestori. Cu reaperii poti sa iesi la inaintare si noaptea, ca sunt criminali contra la light infantry, cum sunt spawnii din misiunea asta. Si se descurca foarte bine si contra spine crawlerelor.

Misiunea ascunsa v-o placut?
 
Cîte două buncăre cu 1 firebat și doi marines, acompaniate de cîte două helions per intrare și cu asta gata apărarea.
Aia nu e aparare, e blat in Liga I. Ai 6 sloturi in buncar si sunt facute sa fie umplute, eu pun doar marines ca nu prea ajunge nimeni suficient de aproape pentru gratar si bere.
 
Eu prefer să torn hellions dintr-o singură barracks cu reactor, n-am de ce să dau dublu pe un barracks în plus.

Am preferat să pun marauders + firebats în buncăre, e cam same shit, iar concussive shells ajută. Probabil fix din cauza asta mi-o iau, că ăia mulți nu sunt armored. Dar când încep să apară aberrations (sau cum naiba se numesc), ăia sunt armored și sunt mai buni marauders din punctul ăsta de vedere.

Am toate achievs la outbreak, mai trebuie s-o fac și pe brutal, unde am avut doar o singură încercare :smile:
 
Apropos de ce spanac cu perje marinate marauders nu beneficiază de stims în campania single player? Doar marines și (pare-mi-se) firebats. Nu știam de ce rămân în urmă tolomacii la stimming :mda:

On a side note:
qHz3y.png
 
De ce în meniu am 12–13 FPS iar în joc 59?
Menționez că detaliile sînt Extreme și totul e bumped din NVIDIA Control Panel pentru StartCraft II.
 
Inainte de ultimele patchuri, pe multiplayer doar marinii aveau stim. In lore se zice ca Gauss Rifle-ul marinilor e o versiune dumbed down pentru a putea fi controlotata de convicti fara sa-si zboare oole. Probabil cand se drogalesc, devin un pic mai atenti/puternici si pot tine piept unei rate de foc mai ridicata a pustii. Alternativ, in joc observi ca pusca nu e chiar automata, are un "burst mode", fiecare atac are un cooldown (mic la marini), care se injumatateste dupa aplicarea stimpackului. Vezi chestia asta cel mai bine cand faci walk/shoot micro (adica selectezi un grup de marini, targetezi o cladire, ii pui sa se miste pe langa ea, ii lasi sa traga, imediat ce a inceput animatia de foc, ii misti iar, le dai imediat stop, iar astepti animatia de foc sa inceapa, iar ii misti, iar le dai stop si tot asa).

Hai sa ma laud si eu cu 3v3 random Platinum'. Aseara eram pe 5, azi vad ca ori au inceput astia sa joace, ori n-au updatat astia ratingurile.
 
Back
Top