Am rezolvat misterul! Intradevar FOARTE ciudat e sa vezi minerale cum vin si pleaca aproape fara explicatie, dar fii atent:
1) tu i-ai distrus asa: un gateway care avea 4 zealots in queue = 400 minerale. Alt gateway care avea 2 zealots in queue = 200 minerale. Nexus cu 2 probe in
queue = 100 minerale. In total 700 refunds aici, care se petrec EXACT cand mor cladirile. Buuun, now comes the tricky part.
2) se pare ca blizz ia banii jucatorului exact in secunda in care da ordinul de constructie, chiar daca proba e in capatul celalalt al hartii. Omul incearca sa construiasca 6 nexusuri, dintre care unele sunt construite cu succes, iar la restul moare proba sau nu poate sa construiasca. Times:
11:11 prima comanda (gold expansion), proba ajunge si porneste cladirea la 11:14
11:24 a doua comanda (cea mai din dreapta expansiune), proba ajunge si porneste cladirea la 11:42
11:44 a treia comanda (expansiunea din sud-est), proba ajunge si porneste cladirea la 11:46
11:57 a patra comanda, omul incearca sa faca nexus chiar in baza ta, unde nu stie ca ai cladiri (n-a scoutat), la 12:29 proba vede ca locul e ocupat, ii da eroare, refund 400. Apoi proba moare.
13:03 a cincea comanda, omul incearca sa faca nexus la loc in baza sa, dar proba moare pe drum. Refund (400) la 13:20
14:03 a sasea comanda, omul incearca IAR sa faca nexus in baza sa. Proba porneste constructia la 14:40, apoi moare (constructia nu este terminata, dar distrusa, deci omul pierde banii, no refund pentru ca n-a dat cancel).
Sper ca n-am ratat nimic.
Celelalte replays:
Monsoon mothership: foarte fun, dar adversarii au fost slabi. Love the mothership
.
Monsoon LHC: zergul vostru a fost foarte bun la harass, nu numai ca a distrus total economia protossului portocaliu si toti SCV-ii de la expansiunea terranului galben, dar impreuna cu terranul vostru au avut grija sa-i tina ocupati tot meciul si a busit flota protossului violet.
Esti in continuare foarte pasiv. Ai void rays du-te cu primele 4 la harass, bineinteles ai grija sa nu le pierzi. Daca distrugi 10 SCV's economia aluia o sa fie indeajuns de varza incat sa castigi. Also, esti foarte concentrat pe upgrades - sunt intradevar importante, dar mai intai fa armata si apoi baga si upgrades, nu invers
.
Delta Quadrant PvP psionic win:
Ok, asta a fost un replay intradevar fun. Imi place ca incepi sa te extinzi chiar frumos, desi mai ai un pic de lucru la capitolul asta (a treia expansiune a fost tarzie, incearca sa nu ramai niciodata cu mai putin de 2 baze; ideal e 3). Lupta a fost epica, 0 micro din partea lui dar hei, nu vezi oricand colossi distrusi de storms
.
Pasivitatea o ai inca in sange, iar lipsa de scouting la fel. Aveai 5 observeri care au stat fix degeaba tot timpul.
De asemenea tu ai o slabiciune mare pe care orice jucator bun o va exploata, deci trebuie neaparat sa scapi de ea: lipsa armatei la inceput. Tu ai macro foarte bun, dar initia tu faci doar cladiri si abia cand ai 4 warp gates incepi sa mai scoti si tu o unitate.
Trebuie sa iti modifici lista de prioritati:
0) SCOUT. Knowledge is power.
1) construieste mereu probe, ca sa ai economie solida.
2) construieste mereu unitati, ca sa ai aparare si atac.
3) ai mereu grija sa nu fii psi locked si sa ai indeajuns de multe cladiri de productie. Aici e un echilibru foarte fragil, trebuie sa ai exact cate iti trebuie si nu mai multe.
4) extinde-te cand este posibil, incearca sa ai mereu 2-3 baze si sa pompezi unitati la capacitate maxima.
Ideal este ca din primul gateway sa scoti 1 zealot si eventual un sentry, pana sa te apuci sa faci celelalte 3 gateways sau tech buildings. Sentry-ul este absolut vital impotriva oricarui rush (roach rush, zealot rush, 2 marines one marauder, hellions etc.), doar iti blochezi rampa cu un force field si nu poate sa intre in baza ta nici cu rugaciuni. Asta iti da indeajuns de mult timp incat sa scoti cateva unitati si sa te aperi.
Xel'Naga Caverns Poor P:
Chiar daca ai facut-o tarziu, ai scoutat si tu in sfarsit
. Aveai unitati la ambele turnuri, observeri la fiecare expansiune, doar prin baza lui nu aveai nimic, dar avea cannons intradevar L
.