StarCraft II - Hell, it's about time.

Ok, spoilers și nu prea: E o scenă în care Zeratul vrea să-i comunice ceva lui Kerrigan, doar că asta îl atacă din prima. Faza e că Zeratul nu schițează că ar vrea să se ferească, ca și cum ar fi știut că aia n-o să-l omoare. De unde știa, a citit scenariul? Sau și-a folosit intuiția feminină? Nu-i cam aiurea să bazezi soarta universului pe asta?

Evident, explicația e că Zeratul și Kerrigan nu pot exista împreună pe ecran fără să se bată puțin, pentru că s-ar plictisi ăia de 12 ani. Ce contează că n-are sens și nu servește cu nimic narațiunii?
 
Nu, pentru că aceleași două personaje se bat și în WoL, iar acolo Zeratul e agresorul, și tot el pierde. So why would a psionic being that knows shit do that?

Because of sloppy writing.
 

Attachments

  • derp.png
    derp.png
    206.9 KB · Views: 29
Incep sa regret achizitia. Story-line-ul din campanie SUGE GRAV. Pentru un fan al universului Starcraft, cu cateva carti canon si non-canon sub centura, povestea din HOTS e o gluma teribil de proasta.
 
Da-o-n plm de viata. 2 misiuni una dupa alta in care joci RPG nu RTS mi se pare prost. Bine ca n-am dat decat 1 milion si ceva pentru el la niste chineji. O sa-l joc pana-l termin la fel cum am jucat si D3: dintr-o pasiune masochista pentru lore si jocul de dinaintea lui.

As vrea sa cunosc si eu baiatul care a scris scriptul/dialogurile din joc. Sa-l felicit cu un sut in oua.
 
Crap. No spoilers please, dar e chiar atat de proasta povestea? Adica e mai slaba decat in Wings of Liberty? Dupa D3 imi puneam sperante mari in Heart of the Swarm :cry:
 
Nu, Bogdan este butthurt as usual about the small things. Mie mi se pare făinuță. Dar sunt abia pe la a doua misiune.

Think about Spellforce, acum ai XP pentru Kerrigan și o dezvolți RPG-like. P. awesome.
 
Think about Spellforce, acum ai XP pentru Kerrigan și o dezvolți RPG-like. P. awesome.
Akshully, think aboot Warcraft 3. :goofy:

Deocamdată nu l-am luat, aştept să apară pe la baeţi să-l iau cu gold.
 
Ce să spun, WC3 a apărut cu 1 an înainte de primul Spellforce, dar avea elemente destul de light de RPG.

Până nu o să-ți iei ban pe conturi nu o să te lecuiești cu luat chestii pe gold :smile:
 
Campania SP e scrisa pentru copii de 12 ani. Misiunile sunt complet neinteresante. Nu aduc absolut nimic nou fata de WoL. Penultima misiune seamana cu Maw of the Void crunt. Practic dupa ce iti cresti aripi si respawn in baza la lings poti owna tot cu ling rush (pe normal cel putin). Restul unitatilor sunt de decor in campanie.

Cred ca sunt 4-5 misiuni de RPG. Dintre care una e penibila rau, controlezi o versiune de buzunar de Hyperion si te plimbi adunand minerale. Au bagat minigames ca parte din campanie, probabil ca se plictiseau.

Click dreapta nu mai duce rally point-ul unitatilor pe alta unitate, tre sa stai de manuta in campanie sa dai click pe hatch, click pe y click pe unitatea dorita. Penibil pentru unul obisnuit sa joace zerg.

In WoL macar puteai juca cateva misiuni cu protosii. Fain. Ultima misiune din semi-campania toss cred ca am jucat-o de 10 ori pe brutal pana s-o fac cum imi placea. In HoTS n-am ramas cu nici o misiune pe creier.

Finalul campaniei e complet anti-climactic. Ca un coitus interuptus.

Deci campania facuta praf, content cu adevarat nou aproape zilch, multiplayer iremediabil bushit (toss op, zerg degeaba). Macar n-am dat bani multi pe el.
 
Campania SP e scrisa pentru copii de 12 ani. Misiunile sunt complet neinteresante. Nu aduc absolut nimic nou fata de WoL. Penultima misiune seamana cu Maw of the Void crunt. Practic dupa ce iti cresti aripi si respawn in baza la lings poti owna tot cu ling rush (pe normal cel putin). Restul unitatilor sunt de decor in campanie.

Cred ca sunt 4-5 misiuni de RPG. Dintre care una e penibila rau, controlezi o versiune de buzunar de Hyperion si te plimbi adunand minerale. Au bagat minigames ca parte din campanie, probabil ca se plictiseau.

Click dreapta nu mai duce rally point-ul unitatilor pe alta unitate, tre sa stai de manuta in campanie sa dai click pe hatch, click pe y click pe unitatea dorita. Penibil pentru unul obisnuit sa joace zerg.

In WoL macar puteai juca cateva misiuni cu protosii. Fain. Ultima misiune din semi-campania toss cred ca am jucat-o de 10 ori pe brutal pana s-o fac cum imi placea. In HoTS n-am ramas cu nici o misiune pe creier.

Finalul campaniei e complet anti-climactic. Ca un coitus interuptus.

Deci campania facuta praf, content cu adevarat nou aproape zilch, multiplayer iremediabil bushit (toss op, zerg degeaba). Macar n-am dat bani multi pe el.

Imho fă altceva decât gaming, este clar că ai atins acel stadiu de bitter sandy vagina aka cunt :biggrin: căruia nu-i mai convine nimic nicicum. Mie și multor altora li se pare ok campania. Vorba cuiva, este un film mai bun decât 80% ce s-a scos pe marile ecrane în ultimii ani.
 
Cunt incoming.

SC era cîndva despre un conflict intergalactic între trei rase, războaie civile, trădare și sacrificiu; acum e o poveste de dragoste de 2 lei între una care vrea să facă genocid și un alcoolic care-și sacrifică oamenii ca s-o recupereze pe gagică-sa. Dar e-n regulă totuși, pentru că ea are țîțe, iar el e mereu încruntat și zice clișee mișto gen „change of plans” și „open... the door”.

Povestea e că aia e dispusă să devină zerg din nou doar ca să se răzbune pe ăla din cauza căruia a devenit zerg in the first place. :greieri: Și acum că am stabilit o bază logică sănătoasă, să analizăm și restul hidoșeniei.

În primul rînd că asta înseamnă că toată campania WoL a fost degeaba. Mai exact, înseamnă că cineva a scris scenariul pentru WoL, după care n-a știut ce să facă cu Kerrigan în forma umană și a ales soluția cea mai simplă și imbecilă - o facem zerg la loc, fapt ce trivializează și povestea din primul StarCraft, unde s-a stabilit că transformarea ei a fost o chestie dramatică și traumatizantă. Deci acuma poți să te transformi de trei ori pe zi. Okay...

A se observa și că mai nou Kerrigan e un personaj unidimensional mînat de răzbunare. Și dacă tot ce o interesează e răzbunarea, de ce în WoL tot zice „Jim, help me”, în loc să zică „Jim, kill Mengsk”? De fapt, de ce nu se duce ea după Mengsk în WoL? De ce așteaptă să fie salvată și retransformată ca să facă asta?

De ce nu vor zergii primordiali ca Kerrigan să discute cu The Ancient One? „They'll try to stop you.” Ok, asshole, but why will they try to stop me? Why the fuck do feral zergs care about what I'm doing?, exceptînd ca să putem avea o misiune identică cu aia din WoL în care aduni gaz pentru Tosh pe o planetă tropicală, și tre’ să păzești SCV-urile de protoși, care încearcă să închidă altarele ca să nu mai poți aduna gaz, obiectivul secundar fiind să colectezi relicve?

De ce Kerrigan după a doua transformare arată la fel ca după prima? Așa funcționează evoluția? Sau e un model genetic „queen of blades” care se aplică la toate femeile terran psionice transformate în zerg?

De ce vrea să omoare toți protoșii în misiunile respective și în general de ce acționează ca un psihopat după ce s-a „purificat”?, exceptînd ca să poată să zică chestii gen „you can’t stop the swarm”, ca să-și schimbe ăia de 12 ani pantalonii des?

De ce îl atacă pe Zeratul, cînd cică avea liber arbitru?, exceptînd ca să putem avea o bătaie între două personaje principale, etc., țîțe, etc., ăia de 12 ani, etc.? Zeratul și protoșii acționează pentru the greater good; Kerrigan a omorît cîteva miliarde de ființe cît timp a fost regină. Cum ar putea vreodată să se simtă neîndreptățită de ceva, cînd în mod normal ar fi trebuit împușcată, înviată și împușcată din nou în mod repetat?

Deci la un moment dat, Kerrigan îi cere ajutorul lui Matt, care - să ne amintim - în WoL a luptat alături de Raynor să o transforme la loc în om. Iar acum cînd o vede zerg din nou, zice ceva casual gen „hm, văd că te-ai transformat la loc, but enough about that, cum pot să te ajut?”. Ce om normal ar reacționa în felul ăla în situația respectivă? Ar trebui să zică ceva gen, „Bitch, I lost half my crew to save you. Fuck off!”.

Legat de „moartea” lui Raynor, marele twist - e cineva pe planetă care chiar a crezut că au omorît off-screen cel mai important personaj al terranilor? Pe bune? Data viitoare cînd te dai în leagăn, pune-ți cască.

Deci în misiunea Left Behind sînt pe o platformă zburătoare și sînt atacați de vikingi care aterizează ca să tragă. De ce aterizează? Sînt în aer. Vikingii au air-to-air. De ce nu le distrug motoarele de la range 9? Îi mai pasă cuiva de logică în jocul ăsta?

Și, mai important, de ce îmi pierd eu timpul cu asta? Ah right, bitter sandy vagina. :biggrin:
 
A se observa și că mai nou Kerrigan e un personaj unidimensional mînat de răzbunare. Și dacă tot ce o interesează e răzbunarea, de ce în WoL tot zice „Jim, help me”, în loc să zică „Jim, kill Mengsk”? De fapt, de ce nu se duce ea după Mengsk în WoL? De ce așteaptă să fie salvată și retransformată ca să facă asta?

Because she's a cunt? :biggrin:

Also, stop with da spoilerz :biggrin:
 
Back
Top