StarCraft II - Hell, it's about time.

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Location
Bucureşti

May cause drowsiness.

Rezumat:
- vor să facă fungal growth proiectil, iar unitățile psionice (ghost, templar) să fie imune;
- vor să scoată din joc neural parasite;
- nu intenționează să facă fungal growth slow în loc de stun;
- posibil buff pentru medivac (dafuq?).

Primul e interesant, dar nu din motivele pentru care cred ei (ai timp să te lol-ferești), ci pentru că proiectilele pot fi interceptate de PDD. Faptul că ghost ar fi imun e irelevant.
Ca de obicei, ignoră soluția cea mai eficientă (slow în loc de stun).

PS: Am voie să comentez, că sînt master, deci mai avizat ca Browder.
 
Last edited by a moderator:

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Location
Bucureşti
Call to Action: Balance Testing

Here’s what we’re testing:
Fungal Growth no longer affects Psionic units.
O să mă refer doar la TvZ, că PvZ nu știu (deși pare un buff pentru Protoss exact acolo unde nu trebuie).

Mvp folosea mass Ghost pentru snipe, nu pentru EMP. Snipe a fost nerfat, deci Ghosts nu mai contrează nimic, imuni la Fungal Growth sau nu. Faptul că poți să neutralizezi cu EMP, în cel mai bun caz, 8 Infestors din 16 cînd tu ai 20 supply prins în unități care nu folosesc la nimic altceva nu ajută în nici un fel. Probabil văd mass Ghost vs. Templar în TvP și se gîndesc că poate fi folosit la fel vs. Infestor, doar că, în TvP, EMP afectează toată armata Protossului, chiar dacă funcția de bază e anti-Templar.

Raven Seeker Missile no longer requires an upgrade.
Timpul de construcție pentru Raven + timpul necesar să acumuleze energie pentru Seeker Missile > timpul necesar pentru upgrade. Pe romînește, faptul că no longer requires an upgrade înseamnă doar că economisești costul de upgrade, timpul necesar pentru tranziție fiind același.

Oare ei nu se gîndesc la chestiile astea? Mi se par lucruri elementare.
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Location
Bucureşti
MAJOR BALANCE PATCH

We'd really like to see more Medivac usage like we saw in Wings for a time in the past. Currently thinking on a cooldown based speed booster ability.
Motivul pentru care nu mai vezi drop harass e că T nu își mai permit să-și ia ochii de la armată, că îi prinde un fungal și pierd meciul.

Buff mech in general - we'd like to maybe test combining the vehicle and air upgrades at the armory.
Repetă după mine: Goliath, tank damage, 0 supply mines.
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Location
Bucureşti
BETA BALANCE UPDATE #8 – DECEMBER 5, 2012

Medivac
* New ability: Emergency Thrusters
** Speed boost that increases movement speed and acceleration to 4.25 for 8 seconds. 20 second cooldown.
* The Medivac’s Caduceus Reactor upgrade at the Starport Tech Lab:
** Health restored per second from 9 to 15.
** Energy cost reduced from 3 health per 1 energy to 5 health per 1 energy.
** Cost increased from 100/100 and 80 seconds to 150/150 and 110 seconds.
Thor
* 250mm Strike Cannons has been removed.
* The Thor can now switch between two modes: High-Impact Payload and Explosive Payload. The mode shift takes 4 seconds.
* When in High-Impact Payload mode, the Thor switches to a different anti-air gun (250mm Punisher Cannons) that has 10 range and deals 24 flat damage.
* Thor radius, inner radius, and separation radius increased from 0.8215 to 1.
Raven
* Seeker Missile has been redesigned:
** Can now fire from 10 range.
** Missile comes out and stays immobile in front of the Raven for 3 seconds while charging up, then rapidly moves (it’s not dodgeable at this point) and explodes at the target for 300 single target damage.
** Targeted unit lights up red when targeted. If the unit moves 13 range out of where the Seeker Missile is, the Missile fizzles.
Armory
* The Armory now only has one weapon and one armor upgrade for both air and ground upgrades for both Factory and Starport units.
Infestor
* Fungal Growth:
** Is now a projectile.
** Speed of the projectile is 10.
** Range down to 8.
Terran pare OP, tbh, iar astea nu sînt toate schimbările. :biggrin:
 

Foxter

Membru Senior
Joined
Aug 22, 2006
Location
Bucuresti
Am pus temporar pe ION-nettop (Atom 330, Nvidia 9400m) Starcraft 2, sa vad daca e jucabil. Merge ok pe setarile alese automat de joc. E totusi iritanta faza cu autentificare si pt demo (Starter Edition). Exista riscul ca cineva sa pirateze ceva oferit gratuit ?
 

Foxter

Membru Senior
Joined
Aug 22, 2006
Location
Bucuresti
Am folosit un cont de mail de aruncat pt contul lor obligatoriu. Daca reusesc spamerii sa imi sparga contul nu o sa se aleaga decat cu o casuta de mail nedeschisa de nimeni. :biggrin:
Valabil si daca Blizzard vine cu ideea de a ma spamui cu oferte ale jocurilor lor (primul si ultimul joc cumparat de la ei a fost Diablo 2).
 

Foxter

Membru Senior
Joined
Aug 22, 2006
Location
Bucuresti
M-am prins de explicatia lui Bogdan, doar am precizat ce contra-masuri am luat eu ca obligativitatea unui cont pe situl lor sa nu ma afecteze.
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Location
The Emerald Dream
Had pre-order for beta. Still pondering if I should maintain the order :biggrin: Trebe să ajungă în ziua lansării.
 

AdrianB1

Membru Senior
Sugar daddy
Joined
Aug 3, 2004
Location
offline
Unde au disparut achievements? L-am pornit azi, a facut ceva pe la fisiere vreo 15 minute cat m-am uitat la un film si apoi am intrat in joc, a disparut tot. Erau achievements per mission, mai faceam ocazional pentru cineva pe cele mai grele (nu e contul meu).
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Location
Bucureşti
Am văzut interludiile din HotS și par scrise de studenți la film în anul I. Sper ca LotV să dezvăluie că de fapt totul a fost un vis ca să fie fuck you-ul complet.
 
Top Bottom