StarCraft II - Hell, it's about time.

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Location
Bucureşti
Cu mențiunea că sînt diferențe mari și în cadrul GM. Mvp avea pe serverul NA un win % absolut ridicol, ceva pe la 95%. Cam asta e diferența între Grandmaster și Code S Grandmaster.
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Location
Bucureşti
E divizia cea mai superioară :goofy: a GSL (Global StarCraft II League), care e cea mai importantă competiție pe plan mondial prin prisma talentului, pentru că e ținută de coreeni, cu coreeni, alții nefiind în stare să se califice. Iar Mvp a cîștigat-o de mai multe ori.

E și baza pentru predicții pentru alte turnee: cîți vin din Code S? 8. Deci locurile 1-8 ocupate, urmate de losers 9 through 32. :biggrin:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Location
Bucureşti
Patch 1.4.3

- MULEs now harvest the same amount of minerals on both high yield minerals and normal minerals
- Snipe damage changed from 45 to 25 +25 Psionic
- Phoenix now has a range upgrade at the Fleet Beacon
- APM / CPM changes

http://us.battle.net/sc2/en/blog/4448820/Situation_Report_Patch_143-2_10_2012#blog

Să traduc: un Ghost cu +3 face mai mult damage vs. light/non-psionic cu atacul normal decît cu Snipe. :goofy: Trebuie 2x Snipe ca să omori un Zergling. :goofy::goofy: Cu bonus vs. psionic, acum poți să omori un High Templar cu 2x Snipe, față de pînă acum cînd trebuia 2x Snipe. :goofy::goofy::goofy:
 

bogdan192

Membru Senior
Joined
Oct 6, 2004
Location
Bucharest
Phoenix changes = FU anything that flies/is not armored or massive.

Also terrans get shafted again. No more sniping broodlords for ya. Eu tot astept pana scad range-ul atacului la marini la 1.

Pe bune, cine nu si-a luat mucu pana acum de la un stol de phoenixi, o sa invete pe pielea lor ce unitati imba sunt.
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Location
Bucureşti
Sînt foarte curios de acum înainte cum omori cu Mutalisks ceva mai rapid, cu range dublu, și care trage din mers.

Eu nu înțeleg cum poți să faci Snipe să nu dea one-shot la Zerglings și Banelings, mi se pare penibil. Și nu poți să mai dai one-shot nici la Marines fără Combat Shield, ceea ce iar e ridicol. Dacă problema e Brood Lord-ul, de ce dracu' nu îi scad damage-ul vs. massive și îl lasă la fel vs. restul? P-asta poți s-o și explici logic: e ditamai animalul și are carapacea groasă, deci damage redus.

Nu cred că trece în forma asta. Ori îl lasă la 35, ori 35 +15 vs. psionic (căruia nu-i văd rostul pentru că Ghost-ul are deja EMP, nu-i trebuie încă o abilitate anti-caster), ori îi crește costul enegetic, ori îi scade damage-ul vs. massive, ceea ce îmi pare soluția cea mai logică (la o problemă inexistentă).
 

bogdan192

Membru Senior
Joined
Oct 6, 2004
Location
Bucharest
Nici inainte nu puteai sa te bati cu mute vs phoenixi daca protosu facea oleac de micro. Acuma o sa fie suficient de usor incat sa-l foloseasca fiecare woodleaguer.
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Location
Bucureşti
Season 6 Ladder Map Pool Update

Maps being removed:

(2) Xel'naga Caverns
(2) Arid Plateau

Good riddance.

Maps being added:

(2) Cloud Kingdom
(2) Korhal Compound

Nu sînt foarte impresionat, dar, dacă dispar Xel'naga și Arid, o să am două veto-uri la dispoziție :tongue:. Că al treilea se ocupă de Metalopolis. :goofy:
 

whiskas

Chronic suicidal
Joined
Jan 19, 2005
Ce-nseamnă că acele hărți dispar din map pool? Nu mai ai voie să le joci în jocuri pentru ladder? Și ce-are Xel'naga Caverns?
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Location
Bucureşti
Da, nu mai intră în rotație pe ladder sezonul viitor.

Xel'naga Caverns are mai multe probleme, printre care:
- e de 2 jucători și e foarte mică, deci știi unde e adversarul și ajungi repede la el, deci agresiune, cheese, all-in, etc. Nu zic că fast expand e „corect”, iar 1-base e „incorect”, doar că pe harta asta nu ai de ales;
- are natural foarte deschis, deci e greu de apărat hellions ca Zerg, 6-gate ca Terran, etc.
- are un gold care pentru Terran înseamnă și avantaj economic, și pozițional, pentru că fortifici centrul hărții și toate căile de acces laterale (fiind atît de mică harta);
- hărțile mici favorizează Terran, pentru că au cel mai puternic early game.
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Location
Bucureşti
Paizanii ăștia au nerfat Terran pentru că Mvp bătea tot în late game TvZ cu mass Ghost. Urmînd aceeași logică (Terran e imba cînd joacă Mvp), DongRaeGu tocmai a cîștigat GSL, deci Zerg e în regulă. :goofy:

În altă ordine de idei, să-mi bag, MMA a folosit la IEM Hannover build-ul pe care îl folosesc eu în TvP, 1-rax FE into Marine/Tank/Banshee push cu Cloak și Combat Shield, ceea ce înseamnă că or să înceapă să-l facă toți cîrnații pe ladder, ceea ce înseamnă că or să-l învețe toți Protoșii. Fffuuu!
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Location
Bucureşti
Top Bottom