StarCraft II - Hell, it's about time.

L

factorul uman
Joined
Oct 11, 2003
Dude, u'r funny cu arstechnica. Esti mai ceva ca noi cu SC2-ul. :biggrin:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Location
Bucureşti
P. S. Cît timp aloci zilnic pentru SC2? Așa, în medie pe săptămînă (incluzînd și citit, uitat la reluări etc.).
N-aș putea să-ți spun. Joc cam de o lună și am sub 100 de meciuri, deci să zicem cam 3 pe zi (evident, sînt zile cînd nu joc deloc, altele cînd joc mai mult) - majoritatea sînt în jur de 15-20 de minute, TvT sînt mai lungi.

Încerc să urmăresc toate meciurile lui EGPuma (commentary, nu replay - doar Force Starcraft le dă, din ce am văzut), pentru că de la el copiez (prost :biggrin:) deschideri și alte d-astea. În rest, doar ocazional, și doar TvX. Forumuri mai citesc de amuzament, că se rezumă la cum se plînge fiecare că celelalte două rase sîn prea puternice. La reluările mele mă uit foarte rar, iar la ale altora și mai rar.
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Location
Bucureşti
Ceva mișto: deschidere 1-1-1 TvP, și cum să o adaptezi pe bază de scouting.

111.jpg

În traducere:
10 depot
12 barracks
13 gas -- scout
15 orbital + marine (pînă la 3 marines, după care reactor pe barracks)
16 depot
(de aici nu mai știu supply, dar nici nu trebuie)
@100 gas - factory, după care gas (2) și bunker
@100% factory - hellion -- scout, după care tech lab pe factory
@resurse suficiente - starport

Răspunsurile la scouting sînt ușor de înțeles din imagine.

PS: Pînă acum nu mi-a dat prin cap să scot un raven vs. blink stalker. :smile:
 

L

factorul uman
Joined
Oct 11, 2003
O finala de patru jocuri TvZ. Foarte, foarte misto!
1, 2, 3, 4.

WTF creepspread in jocul 4! :biggrin:

PS: Nu stiam ca Vile are si alti jucatori buni, in afara de Spanishiwa. :smile:
 

L

factorul uman
Joined
Oct 11, 2003
E in aceeasi masura de prost ca toti ceilalti casteri. Mai putin Day9... there is a special place in hell for people like him.
 

L

factorul uman
Joined
Oct 11, 2003
E prost de bubuie. Si ma enerveaza mai mult decat restul. :biggrin:

Topul meu in functie de stresul cauzat de casteri:

1. Day9
2. Husky
3. Crota
4. HD
5. Psy
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Location
Bucureşti
Psy e într-adevăr cel mai chill, păcat că joacă Z. :biggrin: Și Force e decent.

Day[9] avea un VOD în care explica cum să dai click și să faci boxing. Gtfo! :biggrin: Dacă îmi arăți un pro care nu dă comenzi cu spam-click, îmi mănînc mausul.

HD n-are treabă cu jocul. El și Husky intră la categoria (parafrazez din Destiny): dacă te oprește poliția și zice „toți sub gold să coboare din mașină”, cobori? :rotf:

În ultimul timp mi-am cam furat-o, așa că am încercat să-mi îmbunătățesc cîteva chestii specifice, printre care numărul de unități de producție (pînă acum am cam improvizat). Deci am luat pack o' replayz Puma, TvP și TvZ, și am observat așa:
- vs. Z, pe o bază, are 1/1/1 (rax cu reactor, factory cu tech lab), pe două baze are 3/2/1 (2 rax cu reactor și 1 cu tech lab, 2 factory cu tech lab), pe trei baze are 7/2/1 (adaugă 4 barracks fără add-ons - cred că vrea să facă economie la gaz). Dacă deschide hellion/banshee, pune 1/1/1 și adaugă 2/1/0 după expo, dacă face fast expand, pune 1/0/0, și 2/2/1 imediat după. Deci rezultatul e același mereu. Mai face și 4/2/2 pe două baze, dar nu toate au add-ons.

Am mai observat că ia întotdeaua un gas după factory. Deci x/1/x - al doilea gas din main; x/2/x, al doilea gas din natural.

- vs. P, face 3/0/1 pe o bază (1 reactor și 2 tech lab pe rax, reactor pe port), expand into 5/0/1 (2 reactor și 3 tech lab pe rax). Nu are nici un meci pe 3 baze, dar presupun că merge 7/0/1 dacă scoți ghost sau 7/0/2 dacă scoți viking?

Aici nu m-am prins la al doilea gas - presupun că ăla din main e pentru starport, iar ăla din natural pentru upgrade sau ghost?

Sună logic? Sînt un fel de Day[9] sau am înțeles eu greșit? :biggrin:
 

L

factorul uman
Joined
Oct 11, 2003
Eu sunt impotriva invatarii mecanice a strategiilor. Dar ce dracului stiu eu? Ca doar joc exclusiv ca Zerg. :biggrin:
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Location
Bucureşti
Păi nu e strategie. Dar mi se pare important să știi cîtă producție suportă o bază. E legat de macro and all that jazz. :tongue:

E barracks/factory/starport.
 

Neo

Motan agresif
Sugar daddy
Joined
Oct 16, 2005
Location
The Emerald Dream
Câtă producție suportă o bază este oarecum la mintea cocoșului, postase SCViper pe aici, 4 clădiri T1 sau 2 clădiri T2. Mix and match. Jeez.
 

Velkan

Moderator
Joined
Oct 30, 2006
Location
Bucureşti
Nu știu care sînt T1 și T2. :goofy: Și dacă are add-on mai e valabil? Dacă scoți marauder e același lucru cu ghost? Etc.
 

L

factorul uman
Joined
Oct 11, 2003
Eu trebuie sa stiu cate baze are inamicul ca sa stiu de cate productie am nevoie. Daca e pe o singura baza am nevoie de 3 hatch-uri (doua baze + un macro hatch). Daca are doua, mai adaug inca o baza (4 hatch-uri in total). Daca are deja 3... Doamne-ajuta! :biggrin: Valabil pentru ZvT si ZvP. Probabil ca vorbesc limbi straine pentru cei care joaca T si P. Dar daca jocul cu T sau P e cam acelasi, Z e total diferit.
 
Top Bottom