Eu aveam upgrade de size (6 sloturi) si tureta pentru bunkere. Alternativ, merge mai bine cu Perdition turret, ca ala face damage mare la non-armored, dar am preferat tureta pentru air defense in misiunile contra protosilor. Pui cativa helioni langa fiecare bunker (1 pe normal, 2-3 pe hard sau brutal), un firebat si 4 marini in bunker si 1-2 SCV-uri pe langa ele. Optional cate un medic langa fiecare SCV pentru infested marinsii care se hotarasc sa nu ia aggro de la bunkere/helioni. Acum pentru partea de ofensiva.
Daca n-ai facut prima misiune a lu nea Tosh, n-ai reaperi. Daca n-ai reaperi, e mai dificil sa faci achievements-urile. Daca ai doar helioni, construieste o hoarda de vreo 10-12 din 2 factories si fugi cu ele la topit cladiri in prima zi. Mai fa vreo 2 grupe de cate 12 si trimite-i la curatat in timpul zilei zone diferite. Lasa-i in defensiva noaptea, rinse and repeat vreo doua-trei zile pana cureti cam toata harta. Alternativ poti trimite toate fortele pe care le ai la curatat cladiri, cu grija insa sa nu ii uiti pe afara cand se lasa noaptea. Lasa o singura cladire pentru ultima noapte, curata infestorii pentru zerg research si termina misiunea.
Daca ai facut prima misiunea a lui Tosh, ai reaperi. Aceeasi strategie defensiva ca in prima parte, dar la partea ofensiva torni reaperi din 2 baraci si cureti harta in maxim 3 zile. Atentie la zerg research, sa nu uiti de infestori. Cu reaperii poti sa iesi la inaintare si noaptea, ca sunt criminali contra la light infantry, cum sunt spawnii din misiunea asta. Si se descurca foarte bine si contra spine crawlerelor.
Misiunea ascunsa v-o placut?