Sports anyone?

Azi am iesit cu donsoara de expeditii!
Ce unghiuri de relaxare are dansa, sa tot dormi , ce placere , ce frumos sa te plimbi agale cu o tigara in mana si sa admiri toamna!
Asta pana la primul bizon care rage din marea lui conserva, enervat ca ii consuma motorina si ca nu se misca conserva in aglomeratie.
PS: Mod de enervare a conservarilor tristi in trafic!
Se ia o intersectie mare, cu un semafor pe care il cunosti bine, si in asteptarea culorii verzi, dai cercuri agale in fata lor, si le privesti amuzat mutrele de oameni nervosi.
Facut asta astazi, din nou, in intersectie la Universitatii cum mergi de la Romana spre Unirea.
Expresia conservarilor: De neegalat.Pentru restul exista card.:biggrin:
 
Ca sa nu te distrezi singur, exista si metode de enervare a biciclistilor: se ia o portiera si se deschide la momentul oportun. Expresia de pe fata biciclistului: de neegalat. Pentru restul (traumelor) exista asigurarea medicala :biggrin:.
 
coboară din autobuz între staţii
How do you go about doing that? :smile: Manerul de urgenta style? :smile:

Si on topic, ce magazin de biciclete imi recomandati "din toata inima" dar care sa aiba produsele prezentate corect pe site? Adica modele, preturi, stoc, etc.
 
Bausto, intreaba-ma pe mine intaii despre biciclete.Te va scuti de multe neplaceri, alergaturi precum si de nervi.
In plus cam nici un magazin nu are stocurile la zi pe site, tot trebuie sa dai un telefon ceva, ti-o spun ca un om care lucreaza cu importatorii de piese si cunoaste ceva magazine.Da un pm cu ce ai nevoie, ca gasim noi.
Despre deschisul portierei in fata biciclistului:ni s-a intamplat la mai toti treaba asta.Din pacate chiar avem 2 prieteni care au murit si 2 care vor trai toata viata cu sechele de pe urma asta.Urmarea: astia care mergem mai mult ne-am dotat cu lanterne de tip flash, din alea de au trupele speciale, precum si cu spray cu piper.
Hori, preturile de acolo nu mai sunt de mult valabile.
 
natuerlich.

Era orientativ. Dar spre finalul blogentry-ului exista niste link-uri utile&actuale de unde se creioneaza [relativ] situatsiunea veloretail-ului online din .ro.

hev fun,
h.
 
precum si cu spray cu piper.
Ai grija sa il folosesti doar la aparare :wink:. In masina intra chestii mai "grele" decat ai duce tu pe bicicleta. Oricum nu vad cum te-ar ajuta acel spray sa te aperi de un sofer neatent care deschide portiera sau face o manevra brusca neasigurandu-se. :rolleyes:
Idem, nu vad cu ce te ajuta ca dupa ce te-a trantit ala pe jos ii dai cu spray-ul ca razbunare. Probabil e bun ca sa te aperi de caini sau de soferi care chiar insista sa iti deschida portiera in fata.

De magazin am intrebat pentru ca am fost intrebat la randul meu de o cunostinta. Nu are o idee de buget asa ca planul era sa se uite pe site-ul unui magazin serios de modele si preturi, sa faca un shortlist cu tzoacle cu pretul, calitatea si feature-urile cele mai ok si sa plece de acolo cu o recomandare mai precisa.
 
Daca intri in portiera unui conservar pe care ti-a deschis-o drept in fata, se va da jos sa te bata mult mai rau decat ce deja s-a intamplat.Am la activ aceasta experienta, s-a dat jos cu bata, dar noroc ca am avut "ceva mult mai substantial" si s-a calmat.
Daca acea cunostinta iti este foarte apropiata, poate sa faca o vizita la magazinul de biciclete al firmei ASSPORT, din Calea Mosilor nr 46, de langa magazinele Himalaya din spate de la COCOR, si daca stabilesc o ora de intalnire o sa fiu si eu pe acolo si o sa am grija sa aleaga bine.
Ca si info suplimentar, cel mai mare importator de biciclete de calitate din Romania este AsSport, cu magazinele BikeXpert.
Eu am o buna legatura cu ei, si ii recomand tuturor.
Importa cele mai mari si mai cunoscute branduri, si fata de altii care aduc un singur brand, ei aduc branduri multe, variate, de pe diferite continente, din care este imposibil sa nu gasesti ceva pe placul tau(mai putin cucoanele care intra si cer o bicicleta frumoasa, verde cu rosu).
Daca in schimb vrei sa faci un balcanism, o afacere, si eventual sa iei o mica teapa, te duci pe la renumitul Bebe, de pe Dorobanti, care are pe langa bicle noi si semi-noi, mai are si sh.
Dar daca te-a mirosit ca habar nu ai, te arde din prima.
In schimb daca te pricepi si stii cum sa il iei, poti sa faci o afacere foarte buna.
 
Cunostinta imi este apropiata, este chiar sora mea :smile:. Problema, dupa cum spuneam, e ca nu are idee de buget aproximativ si nici nu prea se uita la performante cat se uita la design. Adica va alege bicicleta pe acelasi principiu pe care alege o haina de "bal". It's fashion. So... aici vine greul, alegerea devenind mult mai subiectiva decat o alegere clasica de bicicleta.

Pentru mine o sa ma gandesc de la primavara incolo.
 
Unde va folosi bicicleta?
Este mai feminina sau mai baietoasa?
Va merge cu bicicleta si imbracata mai frumos sau sportiva?
Bicicleta de parc= orice ~ 1500 roni
Daca este bicicleta de oras = DAHON ~2200 roni
Bicicleta de munte= complicatii 1500-6000 roni
DAHON = cel mai mare producator de biciclete pliabile, foarte fashionable, foarte practice, foarte usoare.
Exceptionale, ce sa mai zic.Urmatoarea bicla pe care o sa o cumpar: DAHON custom made.
Bicicleta de munte: cu cat mai multi bani, cu atat mai bine
Incep de pe la 1500 de roni, la 2500 de roni ai frane hidraulice si schimbatoare medii acceptabile, la 5000 de roni ai un full suspension cu confort si siguranta sporite.
Vezi ca iarna sunt reduceri de pana la 25% la bicle.
 
Bicicleta se va folosi in oras, predominant pentru mersul la serviciu probabil.

Cum bine spune Adrian, ea trebuie sa fie "placuta ochiului". Trebuie sa aiba coarnele comode pentru ca daca sunt incomode i se intampla ce mi se intampla si mie: amorteste incheietura si degetul mic.
Trebuie sa aiba cos pentru bagaje in fata si nu trebuie sa fie un cos clasic metalic ci unul cu captuseala. Si trebuie sa aiba un design cat mai fashionable. (ma repet?)

Bugetul aproximativ ar fi ~1000E deci poate sa fie cam orice bicicleta. Eu intreb totusi ce sa ia ca sa nu fie cine stie ce fier care sa o lase in drum, deci incerc sa ma gandesc eu pentru ea la aspectele mai practice ale problemei.
 
Come on, dacă mai pune un pic peste ia un scuter. Incomparabil mai comod (mai ales la stat pe șeaua aia lată), are "coș" mare sub șea, iar ca design unele arată extrem de bine.
 
Pai ideea e sa combine utilul cu placutul. Adica sa faca si ceva sport. Ce de la bicicleta pana la un Mini pentru sora mea nu e mare lucru si sunt sigur ca o mananca in palma sa aiba o masina ca un Mini sau un Fiat500.
Problema e ca nici una din ele nu ii ofera ocazia sa faca si sport..
 
Daca batsi in directsia asta, vorbeste cu cei de la veloteca. Din cunostintsele mele rudimentare de ardelean, ei stau cel mai bine la retail-ul velochic in Bucuresti.

h.
 
Din pacate

Haideti sa va spun parerea mea si a doctorilor sportivi cu care am avut ocazia sa vorbesc(de la Dinamo pana la T Mobile):
-pozitia pe bicicleta precum ca si pe motocicleta trebuie sa fie una un pic aplecata in fata, pentru ca o pozitie perfect dreapta cum e pe acel Pashley( nu ma intelege gresit, am avut un Pashley si l-am vandut sa imi iau ceva the next level, deci cam stiu cu mult dinainte de baietii simpatici de la Veloteca cam ce e Pashley) este o pozitie anatomic gresita, care in timp va face probleme mari la coloana precum si la alte parti ale corpului, iar in plus acea pozitie dreapta nu permite un control asupra rotii din fata, lucru care duce la accidente sau la acea chestie care o vedem la unii biciclisti : roata de fata tremura stanga dreapta, cam ca stilul ala al maestrului betiv de la calugarii shaolini.
Problema vine din faptul ca, roata de fata nefiind incarcata deloc de catre ciclist, precum si centrul de greutate foarte pe spate si sus fac ca bicicleta sa fie mult mai greu de controlat.
Iarasi, daca cineva are dubii, pot sa il las sa faca ture cu 2 dintr biclele mele:bicicleta pentru expeditii(custom made in Elevetia, butuci garantati 100.000km 18 kile cu rack-uri de bagaje), care ca pozitie se apropie de Pashely-ul respectiv, si o bicicleta sportiva(mtb pe cauciuce de 1 inch, la 7,5 kile), cu o pozitie extrem de agresiva de viteza, un mtb transformat in cursiera pentru unghiurile criminale pe care le-am cautat.Cele 2 biciclete sunt la extrema controlului asupra rotii de fata, precum ca si greutate.
In acest mod, se va intelege foarte bine despre ce vorbesc.
Iarasi, nu Brompton, pentru numele lui Dumnezeu, ca si bicicleta plianta.Cadru de otel, sistem de amortizare foarte alambicat, sistem de strangere complicat cu bucsi care fac joc, frane foarte proaste, ghidon la cucurigu bau care permite un control echivalent cu 0.
Sunt N manufacturi de biciclete pliabile peste ei, de fapt, mai toti de la un anumit nivel in sus.
Arata superb, dar nu.
Daca sora ta are de dat 1000 E, e foarte bine, poate sa isi cumpere o bicicleta pliabila de top la banii astia, care va fi perfecta in parc sau oras care ii va permite sa o lase in birou sau sub un scaun, sau un mtb full suspension, care o va proteja de gropi, cu frane hidraulice si tot tacamul(pt mtb sa zicem un 5000 de ron)
Adrian, o bicicleta buna trebuie comparata cu un scuter performant de genul expedition maxi scuter pe la 8000-1000 E, nu cu petardele ieftine de pe la 1000 e.Opinia mea.
Incheieturile amortesc din alta cauza: lungimea si pozitia pe sea nu sunt bune, unghiul la ghidon nu este bun, si altele.Degetul mic, asta nu am auzit pana acum, dar asta imi zice clar ca am dreptate ca pozitia pe bicicleta nu este buna.
 
sau un mtb full suspension, care o va proteja de gropi, cu frane hidraulice si tot tacamul(pt mtb sa zicem un 5000 de ron)
De acord cu explicatie legata de cemerita si ce nu dar nici nu ma gandesc sa-i propun asa ceva :biggrin:. Sa mearga ea pe o astfel de bicicleta e ca si cum as merge eu pe o tricicleta roz cu stegulete :tongue:. E ca si cum i-as propune sa se plimbe cu un Hummer.
Incheieturile amortesc din alta cauza: lungimea si pozitia pe sea nu sunt bune, unghiul la ghidon nu este bun, si altele.Degetul mic, asta nu am auzit pana acum, dar asta imi zice clar ca am dreptate ca pozitia pe bicicleta nu este buna.
Se poate sa fie de la pozitie. Problema e ca mie, de exemplu, putine biciclete imi permit acea pozitie optima. Problema cu degetul apare cand tin incheieturile orientate catre exterior, adica fie coarnele sunt prea scurte, fie prea aproape de mine. Mi se intampla mereu la coarnele drepte cum se gasesc pe mai toate MTB-urile. E cam greu de ocolit problema cand ai mainile lungi sau esti foarte inalt pentru ca e mai greu sa dai de o bicicleta cu dimensiuni adecvate sau cu reglaje suficiente in sensul asta.

Probabil o sa ia o bicicleta in zona de pret 3000-4000lei. Dar ea o sa puna accentul pe design, aspect si pe cat de practica e, iar eu o sa incerc sa completez pentru ea cu aspecteletehnice si care tin de siguranta.
 
Eu mi-am facut bicicleta la el si mi-a iesit cum am dorit. Daca e ceva la care se pricepe sunt bicicletele, recunosc e in general destul de pretentios la calitate, nu o sa il vezi recomandand chestii gen supermarket dar daca esti decis sa pui bani in ceva de calitate recomandariile lui sunt foarte bune.
 
Bausto, sa stii ca un mtb full suspension nu e un Hummer, poate fi si un Suzuki Samurai, de exemplu:
http://www.cube-bikes.de/xist4c/web/ams-wls-pro_id_35870_.htm
sau bicla de oras pliabila dar care are si sistem de amortizare:
http://www.dahon.com/us/jetstreamp8.htm
sau bicla de oras simpla, dar cu viteze in butuc, sistem care permite ca sa schimbi vitezele chiar si pe loc, si mult mai repede, mai precis decat sistemele conventionale cu schimbator si pinioane:
http://www.dahon.com/us/curved3.htm
Astea sunt cateva idei.
 
Back
Top