SDR-Software Defined Receiver

Cine stie ce ministru avea de luat nevasta de la coafor....asa ca au dat o tura completa sa vada toata panarama
 
De fapt pulverizează Paxilon Hydrochlorate peste București. :tongue:

PS: Rog autoritățile să caute pe Google, înainte de a închide forumul. :haha:
 
Last edited:
O familie fericită de ATR-uri în holding patterns pe la Găești...

1584988785649.png
 
Nah, doar că era vreme nasoală, vânt în rafale și 2 grade, au mai stat ceva până au aterizat în grup (cu încă vreo 2 boeing-uri care au stat și ele în holding mai departe un pic).
 
Pai comandasera ATR-uri noi care sa le inlocuiasca, luate in leasing cred. Cu situatia actuala probabil se amana toata treaba.
 
Conform articolului erau prin Franta cele de care vorbeau, nu se misca atat de rapid treaba. Si oricum erau doar trei.
 
Continuând seria ambulanța neagră, două avioane numite DUKE63 și DUKE65 care par să fi decolat de la Kogălniceanu care nu apar pe flightradar24 - se pare că ăștia filtrează câte ceva.

1585238388320.png 1585238454449.png
 
Continuând seria ambulanța neagră, două avioane numite DUKE63 și DUKE65 care par să fi decolat de la Kogălniceanu care nu apar pe flightradar24 - se pare că ăștia filtrează câte ceva.

View attachment 15490 View attachment 15491
Da, toate zborurile cu destinatie non-comerciala in general sunt filtrate. Nimeni nu spune clar ce filtreaza, dar banuiala se duce spre zboruri cu aparate care apartin statelor/armatelor/ambulantelor.
 
Dacă ADS-B vrei, lungimea de undă e 27.5cm, adică înfigi un fir de 27.5 sau 13.75 cm în bază (unul care să stea băț) și aia e.
 
Intrucat FlightRadar24 arata range maxim 49nm azi noapte am facut o antena colineara din cablu coax.
Ocazie cu care am remarcat urmatoarele: nu sunt avioane si exista diferente de raportare intre FR24 si FlightAware.
Am ramas surprins cat de putine avioane de pasageri comerciale sunt. Practic deasupra Scandinaviei sunt in majoritate avioane mici private, rar curse interne Scandinaviei sau avioane care se duc in alta parte zburand peste.
A doua chestie: vad o inconsistenta intre FR24 si FA. In timp ce primul raporteaza 44nm celalalt raporteaza destul de multe contacte (zeci-sute) intre 50 si 100nm. Tare sunt curios de unde vine treaba, intrucat coordonatele GPS ale receptorului sunt specificate manual si sunt aceleasi.
 
Aici numărul de avioane zilnice a scăzut de la >600 la 200. Qatar și Emirates ce mai zboară pe deasupra, în rest e gol.

Acoperirea mea arată cam așa în zile bune. Spre vest am o clădire mai mare, blochează zdravăn. Am văzut și eu diferențe între distanța raportată de FR24 și restul, dar nu știu de unde apare, poate consideră distanța doar dacă sunt mai multe raportări sau de calitate mai bună, dunno.

Screenshot_2020-04-09 2D Map — Plane Finder Client.jpg

Ieri am văzut un Antonov care a decolat de pe Otopeni; nu știam de ce se aude așa dubios și pe urmă arăta și mai dubios (cu aripile sus).
 
Da, AN124 a adus marfa medicala. Revine pe 14 sau 16, trebuie sa caut stirea daca nu uit. Apoi urmeaza doua 747 tot cu marfa medicala. Nici nu vreau sa stiu cat a costat marfa aia din banii contribuabililor.
Intr-un final a ajuns sa afiseze si FR24 aproximativ 59nm.
Asa ca face ceva antena colineara, poate a meritat o jumate de noapte nedormita.
Acum am trecut de la dump1090 mutability care nu mai este intretinut la FA care este intretinut. Si imi sparg capul ca nu vad harta din cauza ca pihole a modificat lighttpd cumva si nu stiu cum ar trebui sa fie ca sa ajung la loc in pagina generata de dump1090.
 
Back
Top