Reclame geniale la masini

:biggrin:
 

Attachments

  • GT-R 01.jpg
    GT-R 01.jpg
    97.1 KB · Views: 62
Pe aia la Nissan n-o înțeleg. Cea de la Peugeot e ok realizată, dar mesajul e cam ciudat pentru un Peugeot; poate ultimul model e altfel, dar cele vechi erau cam plăsticoase la interior, nu aș atrage atenția asupra interiorului :smile:.

LE: m-am uitat mai atent la Nissan. Ok, e un punct de vedere :smile:.
 
Da, e diferența dintre lumea rea de afară și lumea primitoare din interior, pentru bărbați de succes, care trebuie protejați (vremea bărbieritului cu toporul a trecut). Făcută din întâmplare din plastic tare, și mai nou lucios :smile:.

BTW (offtopic), care-i ideea cu decorurile lucioase și metalice pe bordul mașinilor? Aluminiul anodizat/brushed e cât de cât ok, dar când prinde un pic de soare un decor lucios/metalic, numai soare vezi. Și de obicei decorurile sunt rodunde, adică nu ai unde te ascunde de razele reflectate.
 
Da, și ochelari cu polarizare. Partea interesantă e că de obicei vezi așa ceva pe modelele superioare, la stilul "hmm, vrei modelul scump? mai dă-ne câteva mii de euro și na și niște soare în ochi cu ocazia asta".
 
LE: m-am uitat mai atent la Nissan. Ok, e un punct de vedere :smile:.

Uită-te mai atent, nu este la GT-R vanilla, ci la varianta Nismo. 0-60 2s, 0-90 2.7s. Nu am văzut asemenea cifre la firmele ciopârțite în poster, plus GT-R ia curbele ca musca orice variantă ar fi :smile:

Vă legați prea mult de detalii, sunt reclame faine, just enjoy, maybe?

Asta cu plasticele reflectorizante la interior nici eu nu o înțeleg, de fapt eu nu înțeleg nici ornamentele din lemn sau pielea de alcantara sau alte chestii de genul. Then again, la Focus mk3 m-a atras echiparea "de mijloc" fix pentru că plasticele sunt de calitate și bordul are un feeling plăcut overall, nu de plastic vai steaua lui. Varianta de top este penibilă, deja o dă în cocalar-mode. Chestie care n-o vezi la Focus ST, de exemplu. Meh, cineva a făcut cursurile care nu trebuiau, nu vedeți cum Android copiază Windows Phone acum, se duce naibii lumea.
 
Uită-te mai atent, nu este la GT-R vanilla, ci la varianta Nismo. 0-60 2s, 0-90 2.7s. Nu am văzut asemenea cifre la firmele ciopârțite în poster, plus GT-R ia curbele ca musca orice variantă ar fi :smile:
Target-ul e complet diferit, GT-R e pentru dat pe Nurburgring, iar Lambo e pentru agățat și ca să-și bage vecinii unghia-n gât; la câte filmulețe cu Lambo-uri arse sau date de gard sunt pe youtube, n-ai zice că apucă să ajungă vreunul la o viteză impresionantă :smile:.
 
Well, that too, eu o vad ca budget hyper car care se ia la tranta serios cu nume cu traditie, ca unii isi iau Ferrari si Lamborghini pentru agatat, e altceva :smile:
 
Back
Top