Receiver AV ars, din nou

Mie tocmai mi-au scris sa imi spuna ca o sa il ia in Germania pentru reparatii, dar e inca la Videovox pentru garantia reparatiei anterioare.
 
L-am ridicat ieri de la reparat si pana acum merge ca de obicei.

La Videovox era un teanc de 3 Onkyo la predare, de la seria 3 la 8 si de la generatie 2003 la 2009.
 
Stii cumva ce i-au facut de data asta?

Pe tine la cat timp de la completarea solicitarii pe site-ul lor te-au contactat cei de la Onkyo?
 
I-am contactat eu pe mail la adresa de customer service pentru Europa, nu am asteptat sa ma caute ei.
 
Nu m-am grabit eu, am asteptat sa repare Videovox sunetul ca sa vad ca reteaua inca nu merge, sa le spun la cei de la Onkyo, ei mi-au trimis aranjamentul postal in 2 zile si a mai durat pana am ambalat si expediat (au ridicat de acasa) coletul. Practic in ultimele 2-3 saptamani 2 zile a durat de la Onkyo, restul de la mine. Receiverul functiona in afara de retea, asa ca nu am fost tocmai grabit, dar daca tot eram in contact cu ei am zis sa o rezolv si pe-asa, ca sa mearga telecomanda din telefon.
 
Buna

Am si eu o problema similara. Onkyo TX-NR 509, cumparat in 2012 de la Amazon Italia.
Acum vreo 40 de zile a murit sunetul definitiv, dupa cateva tentative. I-am contactat pe cei de la Onkyo Europa, care m-au trimis la service-ul din Italia, Brescia.
Am sunat la curier sa vad cat ar costa transportul in Italia si m-am cam linistit cand mi-au zis de vreo 550 lei, pentru tur. Daca mai trebuie sa platesc si returul, atunci, nu merita efortul.
Am cerut sa mi-l repare in Romania sau in Atena - Grecia si n-am primit, inca, vreun raspuns. Din ce am vazut pe net, e un tip din Australia care l-a cumparat de la Amazon Germania, si cu toate ca exista service autorizat in Australia, Onkyo nu accepta reparatia decat in Germania.

A mai patit cineva sa cupere receiverul, de pe net, de afara, si sa-l fi reparat prin programul de post-garantie Onkyo?

Multumesc.
 
Last edited:
Istoria mea e ca l-am cumparat de la un vanzator neautorizat, dar pe baza problemei si a seriei Onkyo Customer Support Europe mi-a trimis eticheta de transport platit la destinatar, asa ca am expediat receiverul in Germania pe banii lor. Inca nu s-a intors, dar la dus a facut o saptamana pe drum (UPS saver, cel mai ieftin), ma astept sa faca tot atat la intoarcere si sa stea si prin service vreo saptamana.

LE. Tocmai m-a sunat curierul (DHL) sa imi spuna ca mi-a lasat receiverul la maica-mea, ca eu nu sunt acasa. Diseara o sa il montez si o sa il verific.

L-am despachetat si montat si am aruncat o privire si pe foaia de service; desi e in germana o bucata era mai usor de inteles: au schimbat placa HDMI cu totul (dupa cum spuneau si la Videovox, chipul de retea e pe placa aia si se schimba cu totul), au facut un update de firmware si inca niste chestii pe care nu le-am inteles. Acum merge totul, inclusiv Onkyo Remote care teoretic nu trebuia sa mearga pentru ca merge doar cu modele din 2013 incoace.
 
Acum merge totul, inclusiv Onkyo Remote care teoretic nu trebuia sa mearga pentru ca merge doar cu modele din 2013 incoace.
Onkyo Remote ar trebui să meargă cu toate receiverele care au LAN, pentru că funcționează via LAN. Cele mai vechi care au conectivitate hardware probabil aveau nevoie doar de un update de firmware.
 
Este singurul forum pe care l-am gasit in Ro pentru subiectul Onkyo - Loss of Audio/Network Connection Customer Care Program.

Am si eu problema audio HDMI si network fail la un Onkyo NR609.
Am contactat DVDplanet si ma trimit la Videovox.
Intrebari:
- cine a trimis la Videovox s-a rezolvat prolema conform "Onkyo custom care" sau s-a platit reparatia?
- e cumva mai bine de trimis solicitarea de reparatie la Onkyo EU?
- cind se impacheteaza, se pun toate accesoriile cu care a venit sau doar device-ul?

Multumesc anticipat pentru raspunsuri.
 
Când am avut eu problema (în SUA), le-am lăsat doar receiver-ul, fără telecomandă etc.
 
Il repari pe garantie sau pe "Onkyo custom care"? Daca e pe garantie il faci la Videovox, daca nu, discuti cu Onkyo direct. Al meu era iesit din garantie, asa ca l-am trimis in Germania prin Onkyo Europe. Daca e in garantie e mult mai simplu sa il faci prin Videovox daca esti in Bucuresti, e treaba de cateva ore.
Eu am trimis doar receiverul, fara nimic altceva.
 
Salut,

Am si eu un receiver TX-NR609 cu probleme. Este a 2-a oara cand ramane fara sunet, prima data a fost reparat de cei de la VideoVox in garantie.

Istoricul sau este urmatorul:
- cumparat de la AV Store in Sept. 2011 (2 ani garantie)
- Trimis la garantie la AV Store prin Aug. 2013, aproape de finalul perioadei de garantie
- Reparat de VideoVox in cadrul garantiei
Nu mai tin minte exact cat a stat la ei, dar stiu ca destul de mult. Imi amintesc vag ca mi-au spus cei de la AV Store cand i-am intrebat daca mai dureaza mult reparatia ca receiverul a fost trimis in Germania la service.
Nu mai gasesc fisa de service si nu imi amintesc daca a fost inlocuita placa HDMI, cip-ul cu probleme sau a fost facut doar reflow.
- Astazi s-a defectat din nou... se pare ca are un ciclu de aproximativ 2 ani.
Daca la reparatia anterioara au inlocuit palca HDMI ma asteptam ca noua placa sa fie o revizie noua si sa nu mai aiba problema originala. Deci ori nu a fost inlocuita placa, ori placile noi sunt la fel de proaste.

Am citit pe un forum din Anglia despre garantia extinsa oferita de Onkyo pentru problema respectiva si asa am ajuns la topicul acesta.
Am introdus SN pe site-ul Onkyo.uk si mi-au confirmat ca AVR meu se incadreaza in programul de garantie extinsa. In plus se pare ca am si varianta de a obtine in schimbul receiverului defect o reducere de 125 EUR la achizitia unui AVR nou (dintr-o lista de modele). Stie cineva daca in Romania este valabil acest discount si la ce magazine?

Cred ca totusi o sa il repar...
O sa sun maine la AV Store si la VideoVox sa ii intreb cum e mai bine sa fac, sa contactez direct Onkyo sau se ocupa ei de problema.
Instructiunile pentru Romania de pe site-ul Onkyo spun sa contactez distribuitorul lor oficial, DVD Planet. Cred ca o sa-i sun si pe ei, sa vad cum e treaba cu AVR-urile care nu sunt importate de ei.
 
Dvd planet a fost foarte clar in trecut ca tot ce nu e vandut de ei e cah. Contacteaza direct Onkyo Europe.
 
Revin cu informatii noi.

Am sunat astazi la AV Store si mi-au zis ca pot sa-l trimit la VideoVox sa-l repare contra cost, sau sa trimit mail la Onkyo. Au zis ca au mai avut cazuri in care clientul a contactat direct Onkyo si acestia au transmis celor de la AV Store sa preia receiverul defect si sa-l trimita la ei la service.

Am sunat si la DVD Planet si asa cum ma asteptam, mi-au zis ca nu e treaba lor.
De fapt motivul pe care l-au invocat este ca Onkyo, in momentul in care accepta inlocuirea unei placi prin programul Good Will, trimite placa de schimb la dealerul oficial din tara in care a fost vandut receiverul, in functie de serial number. Dar cum AV Store nu a achizitionat receiverele prin DVD Planet, acestea figureaza in baza de date Onkyo la un alt dealer (probabil din Germania) si din acest motiv placa de schimb nu ajunge la DVD Planet.
Probabil ca ceva adevar exisa in spatele acestui motiv, avand in vedere si post-ul lui Ovidiu de mai sus...

Am trimis mail la Onkyo Europe si astept raspunsul acestora. Voi reveni cu informatii.



[edit: 17.06.2015]
Mi-au raspuns cei de la Onkyo la mail.
Au zis sa contactez oricare din service-urile autorizate din Germania, sa trimit receiverul la ei si il vor repara fara costuri pentru mine, in afara de costurile de transport.
Problema e ca am facut estimari de costuri pe site-urile UPS si DHL si ma costa 150 Euro respectiv 1000 lei expedierea.

AdrianB1 Ai zis ca tie ti-au trimis curierul sa-l ridice, platit la destinatar. Prin ce curier s-a efectuat expedierea? Si iti mai amintesti la care din service-urile din Germania l-ai trimis?
 
Prin UPS saver.
ONKYO Service Center - HIFI-Service Kruse
Justus-von-Liebig-Ring 15
82152 Krailling
Tel.: 089-899 498 30
Fax.: 089-899 498 32
info@hifi-service-kruse.de

Si discutia cu ei:
From: Customercare Program [mailto:customercare-program@eu.onkyo.com]
Sent: Wednesday, September 17, 2014 10:29 AM
To: B1, Adrian
Subject: Re: [Ticket#2014082710001416] Customer Service Program notice

Dear Mr. B1,

we will collect the receiver and ship it to Germany where it will be repaires and then it will be sent back to - no costs for you.

We need your full address with phone number.
Do you need a box or do you have a box available which can be used for the shipment without the risc that the receiver will get damaged ?
Mit freundlichen Grüssen / Sincere Regards
Manfred
Customer Care
ONKYO Europe Electronics GmbH
Liegnitzerstr. 6
D-82194 Groebenzell / Germany
Tel. ++49-(0)-8142-4208-11
customercare_eu@eu.onkyo.com
customercare_de@eu.onkyo.com
http://www.onkyo.net

Please follow Onkyo Official Twitter
http://twitter.com/ONKYO_EU,
http://twitter.com/ONKYO_DE

Geschäftsführer: Ken Araki
Eingetragen im Handelsregister Amtsgericht München
unter HRB 44995
 
Nu uita și de TNT pentru coletărie rapidă externă. E companie olandeză și are tarife mai rezonabile decât UPS și DHL (express). Am făcut de probă un calcul pentru o cutie de 45x35x25cm și 10kg, de trimis din București în Dusseldorf, și mi-a ieșit 390 lei. Mai ieftin de atât doar dacă mergi la Poștă și pui pachetul prin serviciul EMS - la 10 kile spre Germania îmi dă 262 lei la calculatorul online. Poșta are și parteneriat cu TNT pentru serviciul SkyPak, care e mai scump decât TNT direct.

La întoarcere, poți cere să ți-l trimită prin poșta germană (DHL curierat normal). Vine cu camionul de 4 ori pe săptămână în țară, de la graniță din Oradea e preluat de Cargus și ți-l aduce acasă a doua zi. Dă telefon la Cargus cu numărul de tracking când îl vezi că a intrat în țară și dă-le numărul tău de mobil, ca să te poată găsi curierul. E varianta cea mai ieftină, la 10 kile nu cred că treci de 20€.
 
Back
Top